Van de közel sem akkora mint azt sokan állítják. Valszeg annyi van egy 2001-es meg egy 2011-es GSX-R 1000 között is.
Vagy egy RSV 1000 meg egy Ducati 999 között.
3-4000-ig talán van némi előnye a V2-nek a hosszabb erőkar miatt de azt valszeg el is bukja a hosszabb áttétellel.
Hát én nem igazán értek egyet ebben a kérdésben. Az lehet, hogy az injektor úgy van beállítva, hogy vadnak érződik a motor tőle de ettől a motor nem lesz erősebb.
Az RSV-nek éppen úgy 30Le áll a rendelkezésére 3000-nél mint a K5 1000-nek annyi különbséggel, hogy a sor4-nek a több fordulat miatt rövidebb az áttétele.
Egyébként minél régebbi GSX-R1000-re ülsz rá annyival vadabbnak érződik. Minden modellváltás a kezelhetőséget erősítette nem a vadságot.
Ez azért érdekes ( félelmetes ), mert pont a gixer az amire azt mondják hogy az egyik legelmebetegebb motor. Ha ez még inkább az, akkor lehet, hogy mellélőttem?
A jobb csuklót értem és érzem, sose rángattam ész nélkül, amitől tartok egy nagy kéthengeresnél az pont a kuplung kezelése. Erre lennék kíváncsi. Ha minden igaz ez csúszókuplungos. Működik rendesen, vagy így is simán megcsúszik a hátsó egy óvatlanabb visszaváltásnál?
nekem is cimbi ráült K5 1000 gixxerről, aztán mikor visszajött 5 percig minden második szava a "bazmegbazmeg" volt.... :) pedig az 50 lóval erősebb, de mégis mindenki azt mondja hogy sokkal élvezetesebb (betegebb) több adrenalint tud adni mint a sor 4....és ez így is van :D
Szerintem alapvetoen a motor kezelhetosege kurva jo nagyon jo a geometria jo a futomu jok a fekek stb
Amuvel gond lehet hogy esz nelkul nem lehet menni amit egy sor negy "megbocsajt" arra itt konkret reakciokat kap pl alacsony fokozatban rabaszod a gaz azonnal kerekre all egy kanyarbol torteno kigyirsitasnal nem lehet pl 2-es rogton nyelgazt csavarni mert elmegy a hatulja stb de szerintem valami iszonyat mod elvezetes vele a notorozas de probalj ki egyet aztan meglatod hogy bejon e ez neked
pfhuhh.. hát nem egyszerű!
Én el követtem azt a hibát hogy 50 es ről ültem át az rsv re 3 év kihagyás után :) még se lett semmi, sőtt... Kakucson páran pislogni szoktak mikor elmondom h mióta motorozok meg stb... :) viszont átülni egy sor 4 re olyan mint ha kezesbárányra ülnél :) Ésszel kell menni, és a jobb csuklónak meg a balnak is a kuplungnál nagyon kifinumultnak kell lennie... ennyi :D
Hadd vessek fel egy motoros témát azoknak akik behatóan ismerik a 2004 utáni RSV-t. Én a négy hengerhez vagyok szokva abból is az egyik legjóindulatúbb típushoz. Ugyanakkor az RSV - t illetően mindenhol azt hallom olvasom, hogy nem egy megbocsátó motor, nehéz rajta motorozni, jóval előre kell gondolkozni stb. Mit jelent mindez konkrétan, milyen ezzel a vassal motorozni? Van valami amire különösen kell figyelni?
Nem hiszem, hogy ezt szeretném megszokni, de az oroszlános poén nagyon ott volt. Egyébként úgy látom nem eleve reménytelen a helyzet és mintha megszelídűltek volna azok az oroszlánok.
Vagy egy RSV 1000 meg egy Ducati 999 között.
3-4000-ig talán van némi előnye a V2-nek a hosszabb erőkar miatt de azt valszeg el is bukja a hosszabb áttétellel.