Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!
Köszönöm a segítségedet , olyannal akartam úgy is beszélni, akinek már régóta megvan a vas.
A linket küldöm privibe.
Üdv!
Nekem van egy RSV-m én imádom és van pár barátomnak is! A fék nem gond, mert a hő miatt levegősödik le, de 2 perc alatt meg lehet oldani! nekem pl pályán csinálta meg kanyar előtt :) kicsit meglepett, de kiálltam majd 10* megpumpáltam és jó lett! ezen kivűl más gondom nem volt!
A kilométert amit az óra mutat ne is nézd!felesleges! ha akarom holnap nul kilométeres a gép! amint lemerül az aksi nulláza magát, ha pedig jó állapotú aksi akkor kiveszed és kb 2-3 hó múlva nulla lesz! ez gyári dolog!
Fogyasztás: ez bolondos dolog! ha ilyen motort veszel ne nézd! 130km/h ig 5-5,5, normál tempó és nem rángatod 10 főlé akkor 6,5, de ha csapatod 8,5 és ha durvulsz 10 felett is lehet ez pálya kell vagy 6 tuti kanyar oda vissza!
fék, futómű : állati, nagyon nagy!
kényelem: minden rendben, én ha megyek akkor 4-500km és semmi bajom, persze ehhez kell a min 140 tempó az alatt kényelmetlen mint minden sportmotor!
service jelet el lehet tüntetni 15 másodperc alatt! 2gomb lenyomása, ennyi!
a fékbetétet nézd meg mert az nem olcsó 30,000 csak az eleje
A tárcsából látható a kb mennyi lehet a kilóméter!
olajszintet csak meleg motornál lehet nézni, addig simán még a min alatt is lehet, de nem kell beparázni, mert ez normális és ahogy eléri az üzemi fokot már jó is! kb 500 méter.
én idén mentem 10,000km és minden rendben volt, eddig!
gumit kicsit eszi3-4000km, de akkor kuka a gumi
vigyázni kell mert vannak átverősek aki pályáztak és szét csapták aztán most 3-4000 km.-vel hirdetik 1-2 ismerek közülük! küld át a hirdetésüket lehet ismerem akkor segítek,nehogy átvágjanak!
Üdv! nemeth.a.gabor@freemail.hu
sziasztok!

beléptem én is a klubba,szert tettem egy 2003-as rsv 1000 mille-ére.
Sziasztok!
Küszöbén állok egy 2004-es RSV Factory vásárlásának, de kicsit tartok tőle.Olvastam tőletek rengeteg hozzászólást a lehetséges típushibákról..
-Szabadonfutó , hátsó fék levegősödése, indító relé,barna csati fesszab. előtt,fesszabályzó,generátor állórész..
Ezeket olvastam tőletek.Jól jönne egy service manual is , hogy átnézzem a dolgokat, rsv fórumról nem sikerült letölteni
Esetleg hibakód listát is lehetne szerezni valakitől? Mondjuk arra gondoltam megyek megnézni a vasat, aztán a fordulatszámmérő megáll valahol a gyújtás ráadása után , én meg nem tudom milyen súlyos problémát takar... Próbálok minél többet megtudni erről a tipusról. Válaszaitokat előre is köszönöm
pályán összetörni pont ideális.
jah jó kínai idom majd kifakul a napon meg úgy áll majd mint tehénen a gatya, furatok nem ott lesznek mint ahol a rögzítési pontok stb..
Ebayen 550-600 dollár körül, kínai cucc,van 1000 mintával...
Az nem olcsó! Azt hittem kievesebb kicsivel!
Wasser 16. 180.000ft környéke a szett. Az eebay.de-n van másik minta is.
Tarka! Mi az ára?
Tarka! ?i az ára?
nem néz ki rosszul de nem kéne...
Ha valaki egy repsol hondára vágyna de "csak" egy rsv-je van:



aprilia Alkatrészek és Szerviz

06 70 389 6486
RSV 1000R 2002 pár alkatrész ,ha kell valakinek! 30 2179312
db
Alighanem a motul tette tönkre , most már belátom én is
Ja, én is megkentem a tárcsákat vele, azóta harap ekkorát... tényleg csodaszer.
én is erre gondoltam,más nem lehet,vagy....esetleg....még a motul olaj miatt....
"Ne értetlenkedjetek már: indítóáram 180 EN = 180 europai norma szerint"

innen indult a vita. 18O mi? európai norma szerint?

Remélem örültök, hogy megint itt vagyok a témával.

De nyilván amper akart lenni, csak lehagyták. befejeztem.
Nyugi, az enyém is az, ráteszem a lábam a hátsőfékre és blokkol. De szerintem a bakonyi levegő jót tesz ám a miénknek. :)))))))
Akkor az enyém egy kivételes darab.
ezt a vezetékes dolgot körülírhatnád jobban. az enyém is nullázott 2 éve,azóta a napi számlálónak nincs memóriája...
így van azt nem szereti ha el van hanyagolva olyan mint egy drága luxus kurva
Persze. Ha az ember nem kicsinyeskedik ilyen szarokon, akkor a mille egy nagyon jó kis motor tud lenni. Oda fordul , ahova nézek, nem szarok be az erejétől, jól kiereszti a hangját. Mi kell még? A tapasztalat azt mondatja velem, h csak arra kényes, h ha elkottáztam a kanyarsebességet és sok lett, akkor a gázelvételt/féket el kell felejteni, még mélyebbre kell húzni és minden jóra jön