Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kuplungban ha jó olaj van azzal nincs gond legalábbis nekem sose volt
telószimering hát az kopó alkatrész szervizelni kell többi motoron is elszáll öhlins az kicsit jobban igényli a törödést mint a showa de a sok egykerék stb hát nem a legnagyobb barátja
a féktárcsát szar betéttel tönkre lehet baszni erre figyelni kell
total számláló ha jól emlékxem valami apró kis vezeték hibája könnyen javítható
A telószimeringem is elfosta magát, egyszerre mind a kettő, meg elől a féktárcsám is elgörbült . A total számláló is nullázódik csak úgy spontán. Tehát , akit az ilyen apróságok bosszantanak, az ne vegyen millét!
Nekem is úgy elmúlt a hátsófék, h észre sem vettem , csak egyszer pont kellett volna, monnyuk most sincs, de nem is szokott kelleni. A kuplung munkahengerem is mindig levegősödik egy kicsit.
hat az a 80 van joval tobb is..
csere volt tobbszor tobb fele olajra es rendesen ki volt legtelenitve ember nem legtelenitett meg annyit mint Prfactrory
Nekem még nem volt vele gondom.
Akik ezt a hibát emlegetik azok a fékfolyadék cserét írják megoldásnak,mert a blokkhőtől fellevegősödik.
Én úgy gondolom, hogy egy sacc/kb 80C-os blokkhőtől nem forr meg,az tuti...
Vagy csak simán szarul van kilégtelenítve. L ekll szedni, legyen a legmagasabb ponton a légtelenítőcsavar és úgy átdolgozni a levegőt.
hát azért ezt nem mondanám nekem néha lelevegősödik bár én még most is azt mondom hogy valahol szar ha réjövök mi volt a gebasz majd megírom
aprilia Alkatrészek és Szerviz

06 70 389 6486
Az akksi helyett meg inkább az indítórelét mondanám gyengének.
Ez a hátsó fékes dolog szerintem csak legenda, mindenki hallotta de senkinek sincs gondja vele,köztük nekem se.
jah plexi az vsn meg hasalhatsz is de ha ez kell
Engem sem hagy hidegen a tuono, de már szeretnék egy plexis gépet is, eddig 2 nakedem volt. Olvasgatom még a fórumokat, szerintem leghamarabb a következő szezonra jönne csak össze amúgy is...
Köszi szépen a kommenteket!
gyenge akksi? ez hogy lehet típushiba? nincs azzal semmi baj
hali

én Z750-ról ültem át igaz tuono-ra de az ugyan az csak a sallang más
majd 50000 van most benne... de soha nem ülnék vissza
mit tud a Z : egy barátságos motor,tuti desing de dög nehéz és nincs alatta futómű meg fék
tuono : desing sztem kurva jó (de ez szubjektív ugye) minden olyan extra ami japán motoron soha nem lesz ( cnc-vel mart cuccok, minőségi futómű, fék, olajos csúszókuplung stb. )
rsv utcán sztem kényelmetlen de ha bejön ezt neked kell tudni
olasz... hát hadd féljenek tőle legalább nem lesz mindenkinek ilyen :D van pár apróbb elektromos típushiba pl barna csati fesszab előtt ami szeret elolvadni javítása 2 forint...
ami még hiba lehet generátor állórész - de ez bármelyik motorban elszáll - ez sem nagy tétel, fesszab szintén ~20-25 ami drága tud lenni a szabadonfutó ~100 de azt lehet hallani ha szar
jót át kell nézni mert ha nincs karban tartva azt azért nem szereti és sok a leharcolt szétbaszott példány kell egy hozzáértő - konkrét típust ismerő - ember aki segít
amúgy a többi szervíz ktg nem több mint másnak - de az élmény amit kapsz rajta nem fogható máshoz!
fogyasztás jobb kéz függő de 7 alá nem igen megy ha van rajta dob meg program - enélkül meg persze nem jó :D
hungaroringen nekem 10 ettől többet nem nagyon eszik
remélem mindenre választ kaptál ha nem kérdezz
Köszi szépen a választ, de addig még nem tudok váltani, amíg el nem adom a Z-t. Csak azért gondolkodtam ilyen hibás szériákon, mert nekem gyanúsan olcsóak ezek az 5-6 évesek ezres gépekhez képest..
Kérdeztem a környezetemben pár motorost, hogy mit gondolnak, de mindenki ódzkodik tőle, csak mert olasz...
Értelmes választ nem igazán kaptam eddig, gondoltam megkérdezek olyat is akinek van is ilyen gépe és ért is hozzá..
Szia! Típushibaként ket dolgot szoktak említeni, mégpedig a le levegősödő hátsó féket, és a viszonylag gyenge akksit. Nekem egyikkel sem volt gondom soha. Viszont arra figyelj oda, hogy nehogy valami kókányólt vasat vegyél, mert sok olyan van fent a neten, és azok mint bármelyik más márka elhanyagolt gépe nem igazán megbízhatóak. A szervízköltség átlagos, mint bármelyik más 1000ccm-es sportmotoré. Nekem volt 2006os GSX-Rem és attól sokkal kényelmesebb. Múlt héten voltam Németorszagban, 1,5 óránkénti megállással semi extra. Ha akarod, tudok ajánlani neked egy tényleg kitűnő állapotban lévő eladó RSVt. Ha érdekel kűldj egy emailt a tamasszegho@gmail.com-ra. Szia!
Sziasztok!
Érdekelne a véleményetek kb 2005-2007-es rsv-ről. Fenntartási költségek-szervízigény, alkatrészárak, hibalehetőségek, szériahibák, ha léteznek ilyesmik. Nagyon megfogott a motor és gondolkodom rajta, hogy Z750 után ilyenre váltsak.
Előre is köszi a választ, üdv!
EN = Europai Norma
Ne értetlenkedjetek már: indítóáram 180 EN = 180 europai norma szerint
MSZ = Magyar Szabvány
DIN = Német szabvány
Vagy nem?
Sziasztok!
Eladó a gépem, ha valakit érdekel szóljon vagy ha ismertek valakit aki jó állapotú RSV-t venne. Az ár: 650000Ft. Részleteket: 06209308413-as számon. Továbbá a galériámban megtekinthető két gyönyörűséges Pannónia is eladó, nyomott áron.

Üdv. Imre
Az indító hozzászólás egy irónia volt, de jól tovább fűzted.

Persze, hogy szar az oldal.
Szar az oldal....sehol máshol nem írják az EN-t mértékegységként (mer' nem az)
Te építőmérnök? Hja...leépítő mérnök.
Basszus, ma harapós kedvemben vagyok, ne izélj .... ez egyértelmü, mert ott a mértékegység a szám mögött, zárójelben meg az a szar.

De amit Plazer belinkelt, ott azt irta az "okos" honlap, hogy "indítóáram 18O EN"

Igaz építő, nem gépész mérnök vagyok, de nekem azt tanították annó, hogy a szám után a bőtűűű az a mértékegység.
itt van nézd meg:

http://bolthely.hu/akkumulator...

egyébként mint mindig, egyet beszélünk, csak most elbeszéltünk egymás mellett.

én meg ezt találtam az EN-ről.

"Jelenleg Magyarorszagon 4 fele szabvany szerint mert inditoaramokat tuntethetnek fel az egyes gyartok, igaz,
hogy a kozos europai ajanlas szerint az EN szabvanyat erdemes el.nyben reszesiteni.
Ennek lenyege, hogy a feltoltott akkumulatort .18oC .os h.t.kamraba kell helyezni, leh.teni, majd 24 oran at
hidegen tartani. Ezutan lehet az EN szabvanyban megadott konstans hidegindito arammal megterhelni 10
masodpercig. Ekozben a telep feszultsege nem eshet 7,5V ala.
A gyakorlatban ezt a merest is nehez elvegezni, hiszen komoly h.tesi feladat es hosszu id. is kell hozza. A napi
hasznalatra alkalmas eljarashoz konstans aramu akkumulator teszter kaphato, amely inditokepesseget es tartalek
tarlokepesseget is precizen tud merni."
márpedig nincs.
hidd el,hogy szabványt jelöl.
ideni:
Üdv.!

Pfvarinak igaza van. Minél nagyobb az indítóáramod, annál stabilabban forog indításkor a motorod. Nekem 240-es van ez bírja, a meleg sűrű indítást meg kerülni kell. Az Ah az 14, ez még éppen befér az ülés alá. Ez az én tapasztalatom 35000km megtétele után. Ja! A gyári indítórelét jó messzire el kell dobni, 100A-es kell bele. (50 helyett).
Nekem így működik gondtalanul.

Üdv.: imik74
"Sokszor nem az Amperóra (Ah) határozza meg az akkumulátor teljesítményét, hanem az indítóáram mértéke. Európában az EN mértékegységet használják. Érdemes erre figyelni, mert előfordulhat, hogy egy kálciumos zártrendszerű, gondozásmentes 44Ah-ás akku kapacitása nagyobb, mint egy 55Ah-ás, hagyományos dugós akkumulátoré."

Na itt aztán van baj... Kissé keverik a kapacitás és teljesítmény fogalmakat. Amikor Ah van megadva az az akksi kapacitását jelöli, amit mellesleg szintén szabványban rögzített módon adnak meg, többnyire 20 órás kisütési ciklust alkalmazva. Az EN továbbra sem mértékegység, hanem egy szabvány. Az utolsó mondat pedig a fentiek miatt marhaság, az indítóáram lehet nagyobb, de a kapacitás nyilván nem. Általánosságba elmondható hogy a kapacitás többnyire az elektródtömeg függvénye, míg az indítóáram a hasznos elektródfelületé, ezért tudnak a spirálcellás akksik nagy indítóáramot, ki tömeg mellett (nagy a hasznos felület).
ilyeneket lehet róla találni a neten?

Sokkal fontosabb az indítóáram, amely (egyszerűen fogalmazva) azt adja meg, indítózáskor mekkora áram nyerhető ki egy adott akkumulátorból. Bonyolítja a helyzetet, hogy számszerűen ez nehezen összehasonlítható, létezik ugyanis négyféle szabvány arra vonatkozóan, hogyan is kell ezt mérni. A legtöbb esetben ez DIN vagy EN szabvány szerint van megadva, ritkábban SAE vagy IEC szabvány szerint. Jobb esetben a DIN és EN szerinti értéket is feltüntetik - utóbbi egyébként magasabb érték.

Sokszor nem az Amperóra (Ah) határozza meg az akkumulátor teljesítményét, hanem az indítóáram mértéke. Európában az EN mértékegységet használják. Érdemes erre figyelni, mert előfordulhat, hogy egy kálciumos zártrendszerű, gondozásmentes 44Ah-ás akku kapacitása nagyobb, mint egy 55Ah-ás, hagyományos dugós akkumulátoré.