Factory az factory azon mindegyiken carbon cuccok es ohlins futomu es kovacsolt eloxalt oz felni van elol hatul ha nem ilyen nem factory
Arany vaz vagy fekete tok mind1 az csak kinezetbeli kulonbseg
Hello
Egy dolgot kell tudj mindenképp: Minden Factory RSV, de nem minden RSV Factory. Pl abban az évjáratban ami nekem van (2006 RSV 1000 R), a factoryhoz képest hátul ebben sachs teló van a factoryban öhlins,a factory-n a műanyag elemek "karbonosak",van benne egy gyári kormánystabilizátor(nem mondom hogy felesleges, de a japán márkák után , az enyémet kormánystab nélkül is álom vezetni), nyilván a szinében különbözik, illetve a felnik talán kovácsolt magnézium felnik a sulycsökkentés miatt. Első teló ugyanaz (öhlins),fékek brembo-k, hidraulikus,csúszókuplunggal vannak szerelve, magnézium deknifedelek vannak rajtuk, és úgy tudom a korábbi modelleknél ezek a cuccok "gyengébbek",2006-tól más formája van a faridomnak, és az orrának is kicsit, ha tévedek nyugodtan javitsatok ki, érdemes erre odafigyelni, mert külön megvásárolva a komolyabb telók, a fékek, az Akrapovic dobok(2006-ban járt a motorhoz egy pár) egy motor árát teszik ki... A púp járt a motorhoz.Egyébként az enyém eladó
Igen látom, vissza is olvasgattam, bár még jócskán maradt kérdés.
Olvastam ugyanis, hogy a factory gyártásakor több verzió is került a piacra. Ezek más más felszereltséggel. Gondolok itt az arany színű vázzal rendelkező, karbon elemekkel díszített darabokra. Ha még van más a szériától eltérő azt megoszthatnátok velem. Amúgy a hátsó üléstakaró idom gyárilag jár a motorhoz?
Sziasztok!
Egypár kérdésem lenne a típussal kapcsolatban, mert terveim közt szerepel, hogy ha meglesznek az anyagi feltételek, talán jövő szezonra, egy RSV factoryt kellene beszereznem. Ha jól tudom a factoryt 2004-től 2008-ig gyártották. Az érdekelne, hogy milyen hátrányai vannak, és milyen előnyei mondonjuk egy japán sor 4-el szemben? Továbbá mindféle tapasztalat érdekel róla. Valamint hogy milyen az alkatrész ellátás, és mennyire szervizigényeg a gép. Illetve mit kell külön megfigyelni egy ilyen használt gép vásárlásakor?
Azért, mert belenéztél a tükörbe, hogy mi az a dörmögés mögötted, de közben a másik oldalon elmentem ..... közben mobiloztam....és mire újból előre néztél, már nem voltam sehol. Ezért nem emlékszel.
Te mi van, élsz még?
Nem, nekem a könyve 75OOat ír, plusz azt is írja, ha sokszor 2kilóval jövök fel a nosztorin és a szürke RSV-ket előzgetem, akkor 35OOkm-enként kell.
pár minimális hiba lehet (barna csati, fesszab) de mind könnyen javítható, sokat kibírnak blokk kimegy a világból és ez alatt van futómű nem egy gyíkszer....
sziasztok csak azért írtam ide a fórumba mert érdeklődnék (2004 RSV 1000 r) mire kell odafigyelni mennyire szervízigényes a többi gyorsaságihoz képest pl mint a GSX-r , mennyire megbízható , esetleg típushibák mint Pl az SXV 450 ami elég rosszul sikerült. mennyi km a max amit elmegy? tudom hogy ez az tulajtól is függ meg hogy törött-e vagy sem. De egy megkímélt RSV 1000 mennyire strapabíró?
Arany vaz vagy fekete tok mind1 az csak kinezetbeli kulonbseg