Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Factory az factory azon mindegyiken carbon cuccok es ohlins futomu es kovacsolt eloxalt oz felni van elol hatul ha nem ilyen nem factory
Arany vaz vagy fekete tok mind1 az csak kinezetbeli kulonbseg
Hello
Egy dolgot kell tudj mindenképp: Minden Factory RSV, de nem minden RSV Factory. Pl abban az évjáratban ami nekem van (2006 RSV 1000 R), a factoryhoz képest hátul ebben sachs teló van a factoryban öhlins,a factory-n a műanyag elemek "karbonosak",van benne egy gyári kormánystabilizátor(nem mondom hogy felesleges, de a japán márkák után , az enyémet kormánystab nélkül is álom vezetni), nyilván a szinében különbözik, illetve a felnik talán kovácsolt magnézium felnik a sulycsökkentés miatt. Első teló ugyanaz (öhlins),fékek brembo-k, hidraulikus,csúszókuplunggal vannak szerelve, magnézium deknifedelek vannak rajtuk, és úgy tudom a korábbi modelleknél ezek a cuccok "gyengébbek",2006-tól más formája van a faridomnak, és az orrának is kicsit, ha tévedek nyugodtan javitsatok ki, érdemes erre odafigyelni, mert külön megvásárolva a komolyabb telók, a fékek, az Akrapovic dobok(2006-ban járt a motorhoz egy pár) egy motor árát teszik ki... A púp járt a motorhoz.Egyébként az enyém eladó
Szia brembo! A fesz.szabályozó amiről beszéltünk aktuális lenne! Írtam smst neked! Várom a válaszod! Üdv
A Tuono-ból visszamaradt alkatrészek kiegészítők eladók, mind sérülésmentes állapotban.

http://www.kepesmotor.hu/motor...
Igen látom, vissza is olvasgattam, bár még jócskán maradt kérdés.
Olvastam ugyanis, hogy a factory gyártásakor több verzió is került a piacra. Ezek más más felszereltséggel. Gondolok itt az arany színű vázzal rendelkező, karbon elemekkel díszített darabokra. Ha még van más a szériától eltérő azt megoszthatnátok velem. Amúgy a hátsó üléstakaró idom gyárilag jár a motorhoz?
Az én monitorom szerint a szervíz igényről 15 cm-el lejjebb találsz kommenteket.... olvass.
Sziasztok!
Egypár kérdésem lenne a típussal kapcsolatban, mert terveim közt szerepel, hogy ha meglesznek az anyagi feltételek, talán jövő szezonra, egy RSV factoryt kellene beszereznem. Ha jól tudom a factoryt 2004-től 2008-ig gyártották. Az érdekelne, hogy milyen hátrányai vannak, és milyen előnyei mondonjuk egy japán sor 4-el szemben? Továbbá mindféle tapasztalat érdekel róla. Valamint hogy milyen az alkatrész ellátás, és mennyire szervizigényeg a gép. Illetve mit kell külön megfigyelni egy ilyen használt gép vásárlásakor?
Szia!postai utánvét megoldható?kellene mindenféleképp!aprilia1000@freemail.hu címre küld el a számod és elküldöm neked SMS-ben a címemet.!Üdv!
Szia!
5ért a tied.
Szia!mennyiért adod a fehér jobbos index búrát az apriliához?kellene!
Azért, mert belenéztél a tükörbe, hogy mi az a dörmögés mögötted, de közben a másik oldalon elmentem ..... közben mobiloztam....és mire újból előre néztél, már nem voltam sehol. Ezért nem emlékszel.
Ja? Ha nem értenéd a táblázatot akkor elmagyarázom!

(A régié tényleg 7500 volt)
Há' hógyne élnék! Nem emllékszem mikor került le tuono a nosztorin...te szájhős !

tuono szervizintervallumról ideni-e (csak tunci gépkönyvet tudtam szerezni,abból csináltam ide neked):
Te mi van, élsz még?
Nem, nekem a könyve 75OOat ír, plusz azt is írja, ha sokszor 2kilóval jövök fel a nosztorin és a szürke RSV-ket előzgetem, akkor 35OOkm-enként kell.
Amúgy neked is 10.000km !
A 2004 utániakra 10.000 km a szerviz intervallum.
De minden jóérzésű motortulaj 6000-nél többet nem engedi el az olajat....
Szabadonfutó felújítás, rövid határidővel.
06308557633
ettől függetlenül ha egyszer kipróbál valaki egy ilyet és érdekli a v2 nem fog akarni felülni egy gixerre utána ezt garantálom
Valamit írni kellett, valami jó hatásosat.
ez az intervallum mondjuk pont semmirevaló ettől még nem jobb vagy rosszabb egyik sem.... amúgy illik ezt is 5-6000ként szervizelni!
pár minimális hiba lehet (barna csati, fesszab) de mind könnyen javítható, sokat kibírnak blokk kimegy a világból és ez alatt van futómű nem egy gyíkszer....
Honda, Kawa, Szuzi ezres szervizintervallum 6OOO, nekem a Tunci 75OO, de gondolom az RSV is ugyan az, majd megerősítik. Szóval a japók kukába valók.
sziasztok csak azért írtam ide a fórumba mert érdeklődnék (2004 RSV 1000 r) mire kell odafigyelni mennyire szervízigényes a többi gyorsaságihoz képest pl mint a GSX-r , mennyire megbízható , esetleg típushibák mint Pl az SXV 450 ami elég rosszul sikerült. mennyi km a max amit elmegy? tudom hogy ez az tulajtól is függ meg hogy törött-e vagy sem. De egy megkímélt RSV 1000 mennyire strapabíró?
valaki délután kakucs?
aprilia Alkatrészek és Szerviz

70 389 6486