Ha jól értesültem ez a moci is eljátszotta már ezt az előző gazdájánál. Remélem aki megcsinálta az jó munkát végzett és ezzel a részével már nem lesz gondom.
aha, eltakarítottam kontaktsprével és utána összeraktam,kis szilikonzsírt vagy service-olajat nyomhatsz rá, hogy ellökje a vizet.
szét tudod szedni a csatit, szemből be kell nyúlni kicsi csavarhúzóval és akkor hátrafelé kijön a vezeték. csak jegyezd meg honnan szedted ki.
Azt hogy érted, hogy kimostál mindent? Kitakarítottad a csatlakozókat?
A km-számláló engem sem nagyon izgat.
Amúgy tegnap átnéztem minden csatlakozót és a csújtáskapcsoló csatijában a 6-ból 2 vezeték teljesen el van oxálódva, ahogy ezt a kép is mutatja. Szerintem ettől lehetett hogy nem volt csújtás.
A többi csatinak nincs baja
Szerinted ezt mivel tudom rendesen kipucolni?
Ahogy néztem szétszedni nem lehet, hogy fölcsiszoljam.
nekem is volt ilyen. mosást követően nem volt semmi elektromosság. kimostam mindent, aztán visszajött az élet.
a 0-zás is megvolt az enyémen is. téli 3 hónapos állás után betettem az akkut, első gyújtiráadásnál nem jelent meg semmi a falon, másodiknál meg 0 lett a total km-onnantól számol, most 11000 van benne.
azóta a napi számláló nem tarja meg az adatokat, minden gyújtás levételnél lenulláz. igazából nem érdekel. minden faca ettől eltekintve.
a generátor csatija a bal idom alatt van. a blokk mellett is van egy csati azon a kábelen, nézd meg mindkettőt, elszokott olvadni a saru...
én fixre forrasztottam mindenhol.
Szerintem felesleges lett volna mert tényleg meg lett csinálva és utána egyszer sem volt baja pedig voltunk párszor motorozni minden úgy nézett ki hogy hibáblan.
A memória felejtés az nem ezzel függött össez nem akkor történt.
Az oldalidom alatt van a jobb oldalon a hűtő alatt. De tudom Őrbottyán Kígyós Csaba Ő csinálta
Dani (akitől vetted) gépe már egyszer eljátszotta ezt, fesszabályzó vezetéke olvadt el ahol a hármas csatlakozó van rajta jobb oldalon az idom alatt, rendbe lett téve én ott kezdenék el nézelődni, emiatt csinálhat gebaszt az indítórelében is - ezt csinálta akkor is - szerintem vidd el vagy a Fehérvéri Petihez Szentendrére vagy Lacihoz Abonyba valami apró fasz elektromos hiba lesz csak olyan emberhez vidd aki ért hozzá pl: az előbb említett két úriember
Tudom hosszú, de légyszi olvasd el
Tanácsokra lenne szükségem, a történet a következő:
Tegnap elmentük gurulni egy kicsit a haverokkal. Kis pihenő után indultunk volna tovább, de ezt a technika nem így gondolta.
Amikor indítottam volna, körülberlül 3szor ilyen "tic-tic-tic" hangot adott ki az indító relé, aztán elsötétült minden. Sem a műszerfalon nem világított semmi, sem a lámpák nem világítottak. Olyan volt mintha nem is adtam volna rá gyújtást. Sőt amikor kivettem a kulcsot még az immobilisernek a lámpája sem villogott. A biztosítékokat ellenőriztem, azok mind jók voltak.
Megpróbáltuk bebikázni egy másik motorról, de amikor összekötöttük őket nem változott, még mindig nem volt gyújtás.
Aztán levettük a sarukat az enyémről és úgy kötöttük össze a másik motorral, akkor már volt gyújtás, de indulni nem indult, meg sem hajtotta.
Akkor elérkeztem arra a pontra hogy hívok valakit és hazavisszük.
Összeraktunk mindent, ugye csak a saját aksija volt rákötve, na mondom még egyszer megpróbálom aztán telefonálok.
Gyújtást ráadtam, ami meglepetésemre volt is, indítottam és láss csodát pöccre beindult. Olyan volt mintha semmi baja nem is lett volna.
Vagy párszor már megfigyeltem, hogy ilyet csinát indításnál, hogy kattogott az indítórelé, de kb. kettőt kattant aztán mindjárt beindult.
Először az akksira gyanakodtam, de ha annyira lemerült (úgy hogy előtte motoroztunk, aztán kb. egy órát álltunk), hogy még az immo lámpája sem világított, akkor egy kis idő múlva hogy a fenébe lökte be olyan könnyedén?!
A másik aggasztó dolog, hogy elvesztett minden memóriát a műszerfal, még azt is hogy hány kilométer volt benne.
Olyan mintha null kilométeres lenne a vas.
Amikor vettem mondta a srác, hogy egyszer már ez előfordult, de azóta nem csinálta, hiába vette le a sarukat, most pedig megint. Ez elég bosszantó.
Különben amikor beindult minden gong nélkül haza tudtam menni vele. Otthon pedig többször is próbálgattam és gond nélkül indult. Kíváncsi leszek ha majd ma hazamegyek, hogy mit produkál!
Légy szíves írjatok pár okosságot, hogy ezek mitől lehetnek!
Remélem nem vert át vele a srác akitől vettem!
Kint voltunk Korzikán-jött egy srác Suzuki SV-1000-rel....melegszik neki a moci!
Hát mi lehet?bazze a nagyokos szervizese a kiegyenlítő tartályt tele vágta neki
De a hűtő az félig üres volt
Mondtam is neki ha hazaérsz dicsérd már meg a szuper szerelődet
Bazze ekkora blamázs
A 115 az sok!
Nézd meg a hütő tetelyén lévő feltöltőpontnál rendessen tele van é a rendszer?nállad?
Jah és még 1 okos....én megszoktam nyomogatni a gumicsövet...levett sapeknál...hogy az összes levegő koccoljon ki
Ha jól értesültem ez a moci is eljátszotta már ezt az előző gazdájánál. Remélem aki megcsinálta az jó munkát végzett és ezzel a részével már nem lesz gondom.
annak semmi baja
szét tudod szedni a csatit, szemből be kell nyúlni kicsi csavarhúzóval és akkor hátrafelé kijön a vezeték. csak jegyezd meg honnan szedted ki.
Azt hogy érted, hogy kimostál mindent? Kitakarítottad a csatlakozókat?
A km-számláló engem sem nagyon izgat.
Amúgy tegnap átnéztem minden csatlakozót és a csújtáskapcsoló csatijában a 6-ból 2 vezeték teljesen el van oxálódva, ahogy ezt a kép is mutatja. Szerintem ettől lehetett hogy nem volt csújtás.
A többi csatinak nincs baja
Szerinted ezt mivel tudom rendesen kipucolni?
Ahogy néztem szétszedni nem lehet, hogy fölcsiszoljam.
a 0-zás is megvolt az enyémen is. téli 3 hónapos állás után betettem az akkut, első gyújtiráadásnál nem jelent meg semmi a falon, másodiknál meg 0 lett a total km-onnantól számol, most 11000 van benne.
azóta a napi számláló nem tarja meg az adatokat, minden gyújtás levételnél lenulláz. igazából nem érdekel. minden faca ettől eltekintve.
a generátor csatija a bal idom alatt van. a blokk mellett is van egy csati azon a kábelen, nézd meg mindkettőt, elszokott olvadni a saru...
én fixre forrasztottam mindenhol.
06 70 389 6486
A memória felejtés az nem ezzel függött össez nem akkor történt.
Az oldalidom alatt van a jobb oldalon a hűtő alatt. De tudom Őrbottyán Kígyós Csaba Ő csinálta
Azért ezt Dani elmondhatta volna.
De ha akkor rendbe lett téve, akkor most miért csinálja megint?
Nem tudod akkor Dani kihez vitte?
A farokidom alatt vagy az oldalidom alatt találom ezt a csatlakozót?
Arról van szó ami rámegy a fesszabályzóra?
Szerinted ettől van az is hogy elment a memória?
Bocs, kicsit sok lett a kérdés
lásd:
De ha mindenképpen szeretnél újakat venni akkor őket kérdezd meg:
Italmondo
Elég sok minden apróság van náluk. Bár ezt pont nem találta, de hát próba szerencse.
Tudom hosszú, de légyszi olvasd el
Tanácsokra lenne szükségem, a történet a következő:
Tegnap elmentük gurulni egy kicsit a haverokkal. Kis pihenő után indultunk volna tovább, de ezt a technika nem így gondolta.
Amikor indítottam volna, körülberlül 3szor ilyen "tic-tic-tic" hangot adott ki az indító relé, aztán elsötétült minden. Sem a műszerfalon nem világított semmi, sem a lámpák nem világítottak. Olyan volt mintha nem is adtam volna rá gyújtást. Sőt amikor kivettem a kulcsot még az immobilisernek a lámpája sem villogott. A biztosítékokat ellenőriztem, azok mind jók voltak.
Megpróbáltuk bebikázni egy másik motorról, de amikor összekötöttük őket nem változott, még mindig nem volt gyújtás.
Aztán levettük a sarukat az enyémről és úgy kötöttük össze a másik motorral, akkor már volt gyújtás, de indulni nem indult, meg sem hajtotta.
Akkor elérkeztem arra a pontra hogy hívok valakit és hazavisszük.
Összeraktunk mindent, ugye csak a saját aksija volt rákötve, na mondom még egyszer megpróbálom aztán telefonálok.
Gyújtást ráadtam, ami meglepetésemre volt is, indítottam és láss csodát pöccre beindult. Olyan volt mintha semmi baja nem is lett volna.
Vagy párszor már megfigyeltem, hogy ilyet csinát indításnál, hogy kattogott az indítórelé, de kb. kettőt kattant aztán mindjárt beindult.
Először az akksira gyanakodtam, de ha annyira lemerült (úgy hogy előtte motoroztunk, aztán kb. egy órát álltunk), hogy még az immo lámpája sem világított, akkor egy kis idő múlva hogy a fenébe lökte be olyan könnyedén?!
A másik aggasztó dolog, hogy elvesztett minden memóriát a műszerfal, még azt is hogy hány kilométer volt benne.
Olyan mintha null kilométeres lenne a vas.
Amikor vettem mondta a srác, hogy egyszer már ez előfordult, de azóta nem csinálta, hiába vette le a sarukat, most pedig megint. Ez elég bosszantó.
Különben amikor beindult minden gong nélkül haza tudtam menni vele. Otthon pedig többször is próbálgattam és gond nélkül indult. Kíváncsi leszek ha majd ma hazamegyek, hogy mit produkál!
Légy szíves írjatok pár okosságot, hogy ezek mitől lehetnek!
Remélem nem vert át vele a srác akitől vettem!
Előre is köszi mindent!
Hát mi lehet?bazze a nagyokos szervizese a kiegyenlítő tartályt tele vágta neki
De a hűtő az félig üres volt
Mondtam is neki ha hazaérsz dicsérd már meg a szuper szerelődet
Bazze ekkora blamázs
Nézd meg a hütő tetelyén lévő feltöltőpontnál rendessen tele van é a rendszer?nállad?
Jah és még 1 okos....én megszoktam nyomogatni a gumicsövet...levett sapeknál...hogy az összes levegő koccoljon ki