Talán segítek ezzel :
szombaton Egerben voltam a felvonuláson. Volt vagy 70 motor, természetesen rengeteg japán, egy pár szép szoci (MZ, Jawa), de senki motorját nem csodálták meg annyira a "laikusok" (értem ezt a márkafanatikusokra, akiknek a saját márkájukon kívül nem létezik más ), mint a Millikémet . Két utas csajszi külön értekezletet tartott a motorom hátsó fertályát simogatva, hogy milyen szép, szinte erotikus feneke van ....na, ezen én is berosáltam, ilyet még nem hallottam nőktől . Szinte rosszul esett, hogy az én kis popómra egy szempillantást se vetettek ...
A fenntartásról meg annyit, hogy az én éves biztosításom 12 ropi éves szinten. Nem egy ökör ára , a többi meg úgyis csuklófüggő (benya, gumi, egyebek).
Szityyyu!
A design alatt azt értettem!
Az R1-et pedig úgy, hogy egy mai 1000 Sor4-es fent tarthatóságához képest! egy mai 1000-es 180-200Le a 2003-as R1 pedig 150Le körüli, így értettem!
Hát nagyon át kell gondolnom még ezt a dolgot!:)
Valamire jutok, írok!
Üdv.: Béci
Köszi a választ. Megspóroltam egy utat. Meg tudom, hogy 8-900 alatt nem nagyon fogok kapni jó állapotut.
Használtautón néztem 830-ért a szürke millét, meg 900-ért a régebb óta fent lévő factory-t(régi változatok). Mindkettővel szemezgetek, csak egyikre sincs még elég pénzem.
Asszem marad a jövő tavasz a vásárlásra. Addig meglátom, hogy bővül-e a felhozatal vagy választok ezek közül (ha meglesznek még).
A képek alapján egyben van a motor, teljesen gyári állapotúnak tűnik, az ára nagyon kedvező.
El kell menni megnézni, kipróbálni, csak vigyél magaddal egy szerelőt, meg egy Mille tulajt!
Váz ne legyen sérülve, futómű, fejidomtartó konzolt nézd meg, nincs e hegesztve, elhajolva, egyenes futása legyen, szép motorhang, semmi zörgés, csörgés, és ha ezek rendben vannak ennyi pénzért ajándék!
Köszönöm szépen a válaszodat!
RS 125 után nem volna gondom 99,9%-ban biztos vagyok, egy 1000 Sportmotorral!
Az egész felfogás kérdése!
Sor4 ezret, igazság szerint nem szeretnék, maximum 2003-as R1-et ami 150Le körül van a fent tarthatósága miatt!
Gondolkozom az R1-en vagy a V2 1000-en, max Gixxer 600!
Szóval sikerült már leszűkítenem a listát! :D
Már csak a listán Mille, Faktory,Gixxer 600, R1 van!
De ezek a motorok ég és föld mindegyik!:D
Gixxer 600 - Olcsó fent tartás
R1 - Teljesítmény, de még mindig olcsóbb fent tartás
RSV Mille-Factory - Teljesítmény,Design,Felszereltség!
Jó volna meggondolnom! :D
Valamire jutottam majd jelzem! XD
köszönöm a válaszodat!
Üdv.: Béci
u.i.: Esetleg ha valamiben nem értetek egyet, akkor nyugodtan írjátok!
BéciBy
hali 125 után TL 1000 R-em volt 2 évig volt nálam 40ezret vertem bele semmi baja nem volt soha! De lehet jó motort fogtam ki. Most RSV Factory van vele sincs semmi bajom sőt imádom szerintem egyik sem lenne rossz választás! üdv
Ha jól emlékszem, pár hónapja be lett rakva ugyanez a hirdetés ide a fórumra véleményeztetni, akkor valaki mondta, hogy látta és darabokból van összetákolva a motor . Akkor még én is a hirdetéseket bújtam, azért maradt meg bennem, el akartam menni megnézni ezt a motort is, de így hamar letettem róla .
Mást nem néztél egyébként?
Sziasztok!
A véleményeteket szeretném kérni a következő motorrol: http://www.kepesmotor.hu/april...!
Szerintetek megéri megnézni? Én a képek alapján rendben találom.
Hali! Rsv 1000 99 hez kéne alkatrész: fejidom+plexi,jobbos ram air,fényszóró, műszerfal,43mm első teló becsúszó szár akár más tipusé is vagy teló,jobbos hűtő. tel.sz.: 709671473
Na,hogy egyszerű legyen,hogy az Argó című filmből idézzek.Nagyon sok motorom volt már sport túra roadster,sportroadster,de:
olyan kezesbárányom mint az RSV még nem volt.Nagyon jó a futóműve,jól kanyarodik,rohadtul erőssé lehet tenni,helyből átugorja az összes rizsrakétát.Vannak hibái amit ki lehet küszöbölni,pl szabadonfutó gyengesége,az összes nagyáramú kábel cseréje,és utána van egy örökös motor.Motorolajnak meg a MOTUL 20w60 Le Mans 300W és akár 15 ezerig is el lehet pörgetni.Az enyém nitrós nagyon bírja. Csúnyán lehet vele csíkozni az aszfaltot(csak győzzed gumival)
Sziasztok Mille tulajok!
A télen szeretnék a magamévá tudni egy nagyobb köbcentiméterű, erősebb, megbízhatóbb motort!
Gondolkoztam a V2 1000ccm, és a 600-750 Sor4-es motorokon is!
V2: Mille vs TL1000
Sor4: gixxer 600-750 vs cbr 600 vs R6
A véleményeteket szeretném kikérni, hogy a Mille-nek milyen jellegzetes hibái vannak, szervizigénye mekkora csoport társaihoz képest, illetve melyiket ajánljátok jobban a felsorolt motorok közül!
Jelen pillanatban egy RS 125-öm van, de van tapasztalatom nagyobb köbcentiméteres motorok terén is!(gixxer1000,gixxer600,ninja636)
Ha leírnátok pár jellegzetes problémát, szervizigényességét, azt nagyon szépen meg köszönném!
Válaszotokat éssegítségeteket előre is nagyon szépen köszönöm!
Üdvözlettel: Béci
Szerintem a TDM-et meg a barátait lehet racionálisan kiszámolgatni, alkatrész, fogyasztás ez az amaz, de egy RSV az inkább emócionális! Vagy tetszik vagy nem...vagy kell, vagy nem! Próbáld ki egyszer és akkor kivered a fejedből a TDM-et! Nem is értem, hogyan került ez a két motor egy lapon említéste.
Jövő tavasszal szeretném lecserélni a motoromat. És a választási lehetőségeket 2 vasra szükítettem le. Vagy Yamaha TDM 850 vagy Aprilia RSV 1000. Szeretném megkérni, hogy írjatok az RSV-ről. Mik a gyakori hibáik, miben jók meg ilyenek. Olyan dolgokra gondolok amivel könnyebben tudok dönteni a 2 gép között (fogyasztás, alkatrész ellátás, stb......). Én a motort szeretném túrázásra is használni, de szeretnék csak kigurulni és menni pár élvezetes kört.
Nagyon érdekelne az, hogy 2 személlyel milyen a gép, illetve mi a véleménye az utasnak.
Ha van valakinek 2004 utáni gyári dobokról képe,ahol szét van vágva a dob,hogy láthassam milyen belülről az feltenné? Ha minden igaz múltkor valaki feltolta már vagy ide vagy a Tuono topicba,de nem találom sajna,köszi
a 04 utániakkal?
A fogszám tudom, hogy nem, de felszerelhetőek -e a régi lánckerekei az újabbra?