Nem tudom ismeri e innen valaki az öcsémet.
Sicko néven van regisztrálva http://www.sportmotor.hu/tagok...
szeptember 17-én motorbalesetben elhunyt. :((
egy autó nem adott neki elsőbbséget és a helyszínen életét vesztette. :((
Kivettem ma két szemet a láncból, az idén arra a pár km-re már nem akartam láncszettet cserélni, az majd a téli project része lesz. Az előző tulaj nagyon okos lehetett, 16-45-ös áttétellel szerelte fel a motort . Csodálkoztam is, hogy 240 körül már nem nagyon akar gyorsulni még a gép . Azt hittem, túl dagadt vagyok ...
Plusz gondolat: a láncfeszességre nem árt külön gondot fordítani! A baromi nyomaték miatt, ha alacsony fordulatszámon pilickázol vele, hamar elkezd csapkodni és ha laza a lánc, rángat és egyenetlenül halad . Tapasztalat! Sajna idő előtti láncszettcsere vár rám e miatt, de ez a saját hibámból fakad, nem a motor tehet róla , az úgy tökéletes, ahogy van .
mint minden ezres, erősen csuklófüggő. De ha számolsz egy 7liter körüli átlaggal, akkor nem fogsz meglepődni és ebben van város és dinamika egyaránt. De szerintem pár kilométer és le fogod szarni, hogy 6, vagy 8...csak tudjál utána aludni!
Köszönöm mindenkinek a véleményeket!
Még egy kérdésem lenne.
Mennyi a fogyasztása? Sok a különbség ha forgatja az ember vagy csak alsó fordulatszámban jár vele?
Ekkora nyomatékkal gondolom kis fordulaton is elég jól lehet vele motorozni!
Szervusz!
Vedd meg nyugodtan, nem lesz több bajod vele mint bármelyik más japán sportmotorral. Viszont azokkal szemben ennek lelke van.
Annyi igazság van a futómű témában hogy az öhlins futómű valóban szervízigényesebb, lazább illesztésű, ezért dolgozik finomabban, tehát szimmeringet gyakrabban kér az tény, de villaolajat és a hátsó gátlót is illik 20.000km vagy két év után szervizeltetni.
De ez úgymond aprópénz és ez legalább szervízelhető.
Gondolj a japán vasakra, amik tíz évesen is ugyanazzal az olaj és gáztöltéssel mennek a hátsó rugóstagjukban... Nyilvánvaló hogy a csillapítás az újkori állapotokkal köszönőviszonyban sincs már.
Igen, 7500 a periódus, de én megszoktam a 6000-et a suzinál.
Rosszat nem teszek vele....
A szokásos dolgok kellenek bele,mint a többibe.
Én szerelmes vagyok a motorba, de szerintem te sem fogod megbánni....
Nekem 75OOat ir a gépkönyv szervíz periódusnak! De ennyi erővel az atomfizikáról is kérdezhetted volna a "barátaidat" annyit ahhoz is értenek, mint az olasz motorokhoz!
nyugodtan vedd meg. a váz és az idomok olasz csak...meg a kilométeróra.
Szervizigény:
35000 km van az enyémben, egyszer hagyott cserben az indítóreléje. talán ez az egyetlen ami több motoron is előfordult.
6000-ként szervizelem. nem többet , mint a suzukit.
öhlins futóművet 1000km-ként átnézetni? szép lenne....
Segítséget szeretnék kérni tőletek!
Eladtam a vasat és most egy régi álmomat szeretném megvalósítani egy RSV személyében.
Viszont az a problémám, hogy sokan le akarnak beszélni róla, mert hogy Aprilia, mert hogy Olasz... Azt mondják nagyon szervízigényes, a futóművet pár ezer kilométerenként át kell nézetni, megy ilyenek! De én ezeket nem akarom elhinni. Mindenki aki ilyneket mond Japán motorokkal motorozik.
Ezért gondoltam arra, hogy olyan embereket kérdezek meg akiknek ilyne motorjuk van és tapasztalattal rendelkeznek.
Itt kérném tehát a segítségeteket.
Légy szíves írjátok le, hogy mik azok a dolgok amik nem igazán tetszenek, tényleg olyan szervízigényes-e, ha vásárolnék mire figyeljek oda, vannak-e típusproblémái, stb? Minden információt szívesen fogadok!
Egyébként csak 2004-től felfelé és Factory-ban gondolkodom!
Helló mindenkinek! Segítsetek már benn, hogy honnan tudnék RSV-s vagy Aprilia fék és kuplung tartály zoknit rendelni!? Ajándék lenne szóval egy kicsit sürgős lenne! Előre is köszi! Széles utat...
A 2004 utáni RSV-k Injektorosak, ugye?
Tehát nem karburátoros a befecskendezés!
Részvétem!
Nem tudom ismeri e innen valaki az öcsémet.
Sicko néven van regisztrálva
http://www.sportmotor.hu/tagok...
szeptember 17-én motorbalesetben elhunyt. :((
egy autó nem adott neki elsőbbséget és a helyszínen életét vesztette. :((
Melyitek Tuono-ját láttam egyik nap a győri Speedfit előtt? Szép a vas!
Üdv: Laci
Jövőre én is beújítok egyet, az idén már így marad .
Plusz gondolat: a láncfeszességre nem árt külön gondot fordítani! A baromi nyomaték miatt, ha alacsony fordulatszámon pilickázol vele, hamar elkezd csapkodni és ha laza a lánc, rángat és egyenetlenül halad . Tapasztalat! Sajna idő előtti láncszettcsere vár rám e miatt, de ez a saját hibámból fakad, nem a motor tehet róla , az úgy tökéletes, ahogy van .
Még egy kérdésem lenne.
Mennyi a fogyasztása? Sok a különbség ha forgatja az ember vagy csak alsó fordulatszámban jár vele?
Ekkora nyomatékkal gondolom kis fordulaton is elég jól lehet vele motorozni!
meg azok a japán futóművek, zártszelvény rá oktojált tekercsrugóval....
Vedd meg nyugodtan, nem lesz több bajod vele mint bármelyik más japán sportmotorral. Viszont azokkal szemben ennek lelke van.
Annyi igazság van a futómű témában hogy az öhlins futómű valóban szervízigényesebb, lazább illesztésű, ezért dolgozik finomabban, tehát szimmeringet gyakrabban kér az tény, de villaolajat és a hátsó gátlót is illik 20.000km vagy két év után szervizeltetni.
De ez úgymond aprópénz és ez legalább szervízelhető.
Gondolj a japán vasakra, amik tíz évesen is ugyanazzal az olaj és gáztöltéssel mennek a hátsó rugóstagjukban... Nyilvánvaló hogy a csillapítás az újkori állapotokkal köszönőviszonyban sincs már.
hja? és ami nem tetszik: mindenki megnézi
Rosszat nem teszek vele....
A szokásos dolgok kellenek bele,mint a többibe.
Én szerelmes vagyok a motorba, de szerintem te sem fogod megbánni....
Az öhlins futóműs dolog tényleg röhelyes! Ha már az sem minőség akkor mi!
A 6000 szervízeknél gondolom csak a kötelezők kellenek bele: olaj, szűrők...?
Szervizigény:
35000 km van az enyémben, egyszer hagyott cserben az indítóreléje. talán ez az egyetlen ami több motoron is előfordult.
6000-ként szervizelem. nem többet , mint a suzukit.
öhlins futóművet 1000km-ként átnézetni? szép lenne....
Segítséget szeretnék kérni tőletek!
Eladtam a vasat és most egy régi álmomat szeretném megvalósítani egy RSV személyében.
Viszont az a problémám, hogy sokan le akarnak beszélni róla, mert hogy Aprilia, mert hogy Olasz... Azt mondják nagyon szervízigényes, a futóművet pár ezer kilométerenként át kell nézetni, megy ilyenek! De én ezeket nem akarom elhinni. Mindenki aki ilyneket mond Japán motorokkal motorozik.
Ezért gondoltam arra, hogy olyan embereket kérdezek meg akiknek ilyne motorjuk van és tapasztalattal rendelkeznek.
Itt kérném tehát a segítségeteket.
Légy szíves írjátok le, hogy mik azok a dolgok amik nem igazán tetszenek, tényleg olyan szervízigényes-e, ha vásárolnék mire figyeljek oda, vannak-e típusproblémái, stb? Minden információt szívesen fogadok!
Egyébként csak 2004-től felfelé és Factory-ban gondolkodom!
Előre is kösz mindenkitől!
Szvazy
http://www.ebay.com/itm/aprili...