Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Látod én ezért nem vonulgatok semmi értelme
Mert a Rotax blokban azt vettem észre...hogy fordulaton kering a víz rendessen,ezért nem nagyon ildomos 80-90 utazót menni...mert jobban melegszik mint 180-nál...mondták D-keszin...hogy nem jó sokáig tötymörögni vele...mert sanszos hogy elcsöppenhet a gyertya vége...ha túlmelegszik
Én hittem nekik így a 6-ik at 160 nál tolom és kutya baja...nem melegszik
nekem még sosem volt annyi...nekem is 95 fölött valahol bekapcsol, aztán pikk pakk visszamegy, de ezt a 4O fokos nyári melegben is városban. Még az alsóörsi felvonuláson sem ment 1OO fölé a nyáron.
tegnap citadellán ugye rendőri felvezetéssel körbementünk a fél városon, tötymörgés mert elöl a rendőrautó 50 körül ment közben persze egy jópárszor húzgáltuk a gázt hadd élvezze mindenki, felment 115 fokra kivillant a műszerfalon hogy BAJ VAN BAZD MEG! aztán kicsit elléptem megelőztem a sort és kb. 30 másodperc alatt visszahűlt 90 körülre ahogy volt szél
Köszönöm a válaszotok!

Véletlenül nem tudjátok ,hogy azt a kis pálcát hova kell rakni ,hogy megtámassza a tankot, ez csak érdekel, mert valószínű én is valamivel hátrakötöm, de tegnap vagy 30 percig kerestem a pálca helyét, de nem találtam.
Ha városon kívül kergeted akkor ha nem megy nagyon 8O fölé akkor nincs gond, az, ha megállsz, tötymörögsz a városban, akkor tök normális, hogy felmegy addig, hisz nincs menetszél, ami átjárja a hűtőt. Majd nyáron látsz többet is, ne agódj.
A pálca az arra van, mikor a tankot megemeled...légszűrő, gyertyacsere ilyesmi. Ha mást csinálsz bízd szakemberre. Én az enyémen nem találtam meg, a galériámban van is kép, én gumipókkal rögzítettem...de jobb is így, mert nem zavar a pálca a ténykedésben.
Azokat a szegecseket gondolom vmi aprilia szalonban lehet beszerezni...vagy ha nem annyira típus specifikus akkor gondolom autósboltokban is. Amit tudok, hogy nem egyszer használatosak...ha olyan van mint az enyémben, márpedig miért ne olyan lenne, akkor csak szét kell szedni, mert két darabból áll, a vastagabbikat visszatolod, az úgy belemegy, a kis tüskét meg utába nyomod bele, az feszíti szét a nagy végét!
Szia!
Nekem 95 foknál kapcsolnak be a ventillátorok álló helyzetben.
Tengermély tiszteletem !

Lekaptam az összes idomot,lámpákat,stb a masináról és csomó helyen volt valami műanyag basz(talán bolhának hívják) ,ami összetartotta a dolgokat. Ha valaki tudja ,hogy hol és mennyiért lehet olyan baszokat kapni? ,az legyen szíves ossza meg velem!

A vezető ülése alatt van egy pálca berakva a motorba, (talán a tankot lehet vele kipeckelni ,ha fel van billentve), na az mire való és ,hol lehet azt használni?

Még annyit szeretnék a kérdezni a mérnök uraktól , hogy ma kicsit megkergettem a vasat és mikor megálltam 90 fokos volt a víz és ment felfele, az normális?
hát azt én is várhatnám hogy a dízel bemelegedjen...
Te nyáron motoroztál utoljára, akkor 4O fokos volt a blokkod, mikor be sem indítottad!
ezt írtam, csak nem olvastalak el! Bocsi. Tök igazad van. De erre írtam, hogy ez a motor pikk pakk melegszik. Ha a kocsimat várnám meg, mig üresben alapjáraton bemelegszik, azt hiszem várhatnék estig....közben meg hidegen kopna.
no de az okosok azt is mondják, hogy az üresben járatni sokáig károsabb, mint pici terhelésnél használni, mert úgy előbb bemelegszik!
Na de ez nálunk nem oszt nem szoroz, mert olyan hamar melegszik mint a franc.
Akkor du 14 cita...akit érint
jah mondjuk nagyon gyorsan bemelegszik
elindít, kapuig elérek már 36 fokos. kapu nyit-kiáll-csuk...már 45 fokos, lassan indulás 70 foktól gyíííííí.....
Hidegebb idöben allitolag jobb elindulni,minimalis jaratas utan,es uzemi hofokra menét közben jaratni.
ui:en csak egy profitol hallotttaaammmm
igen de azt is mondják hogy jobb elindulni mint állva, alapjáraton járatni , mert kis terheléssel, alacsony fordulaton hamarabb bemelegszik így rövidebb lesz a hidegüzem - ez egy örök vita - szerintem ha alapjáraton vagy kis fordulaton kíméletesen meglegíted be tök mind1 lényeg hogy hidegen ne gyilkold és akkor okés lesz
Köszönöm a válaszod!
Sejtettem ,hogy az ,de féltem ,hogy hülye vagyok ! Bár nem zárja ki egyik a másikat !

Köszönöm a válaszod!
Én egy olyan 60ig megvárom mielőtt indulok. Az indítás utáni első pár perc az egyik legfontosabb dolog egy blokk életében-ezt mondják az okosak.
azt nem tudom mi van benne de piros és az immo működését jelzi
Nálatok is villog a műszerfalon egy piros visszajelző,(amiben egy kulcs van), amíg be nem rakjátok a kulcsot?
Köszi
én is beindítom 1-2 perc max. hogy a szomszédok ne öljenek meg és amíg fel nem melegszik szépen nyugiban gurulok vele ennyi erre van nem kell fosni tőle
Köszönöm a válaszod!
én dieseles vagyok....amíg nem üzemmeleg, nem forgatom. Ez nem azt jelenti, hogy álló helyben 77fokig hagyom melegedni. Mikor visszaesik a fordulat olyan 4O fok környékén, akkor szépen alapjáraton kigurulok a kis utcákból, ahol lakom, azalatt meg is melegszik kellően.