én is fütetlen garázsban tartom sajnos. Én veszek 2 doboz szilikon sprayt, vagy műszerfalápolót, tök mindegy, ráfújom a gépre, mindenhova bőven, majd letakarom pokróccal, 2vel, egy nem elég, kiput betömöm, majd a műanyag pomyva rá (mondjuk nem tudom, azom mi karcol ) aztán kész. Természetesen tavasszal egy alapos mosás a szilikontól, de legalább véd a korroziótól. De nem szokott párásodni nekem.
Köszi a választ, nem rossz a gondolat! Motor emelők engem is érdekelnének(előre,hátra)! Mondjuk fingom nincs ,melyik emelők jók a vashoz, mert még nem volt emelőm.
Szeretnék néhány dolgot beszerezni a 2009-es RSV-mhez, ha tudtok valami jó vételt, kérlek segítsetek:
emelő előre és hátra, kormány-lengéscsillapító és factory mg felni.
Én speciel gumis lepedőt használok!
Nagyon szuper mert nem karcolgatja a motort mivel puha az anyaga (nem úgy mint a ponyvának), jól szellőzik (nem úgy mint a ponyva), valamint a gumi miatt pól beakasztkató a lábtartóba, stb. helyekre így szinte tökéletesen portmentesen tartja a vasat.
Csak ajánlani tudom, hogy szerezz be egyet!
Érdekelne a véleményetek arról ,hogy fűtetlen garázsban letakarnátok ponyvával a motort télire vagy sem?(azt hallottam ,hogy ponyvák eléggé párásodnak és ezáltal vizezik be a motort, viszont a portól is meg szeretném védeni a vasam)
Egyszer akartam venni Motul láncsprayt (indulás előtt szembe is k9ptem magam a tükörben ) ....vittem is magammal 4OOO forintot, gondoltam, ha a Castrol meg a Valvoline kijött 2ezer párszáz forintból, akkor annyi elég lesz! ...nem lett....pipa lettem, így van most MOL, de szerintem f@sza nagyon!
Van a Motulnak új Factory Line láncspraye az is nagyon jo abszolut nem csapja szét de zöld szinű ami igen gusztustalanul néz ki föleg mikor beleragad a por...
elolvastam, de én nem a tökéletesre törekszem!
...na de mahd jövöre szétmotulozzuk! De ha nem lesz 33,56 LE-vel erősebb és nem lesz jobb a tompított tőle akkor balhét rendezek!
... a Valvoline láncsprayt én is jobbnak ítélem mint a castrolt.... mint fapados felhasználó csak annyit érzékelek, hogy az nem veri tele a kipufogót ganallyal annyira.... a kenési képességét nem tudom. Biztos fele a motulnak. De legutóbb egy MOL-ost vettem, az is kifejezetten tetszik.
Olajbol 15W50 a gyári előírás ,(szityuuu ezt neolvasd el )Motul 5100 tökéletes bele. Ha nagyon csúcsolajat akarsz akkor 300V.
Olajszűrőt csak gyári Rotaxot használj nemérdemes spórolni rajta... Levegőszűrőből szintén gyárit vagy K&N BMC
Első futóműben érdemes folyadékot és szimmeringet cserélni ha még nem volt még mielőtt elfosná magát...
Első lánckereket kisebbre cserélheted kezesebb lesz tőle.
Láncot 300-500km enként vagy esőután fujkálhatod én Valvoline sprayel szoktam.
Hátsógumit sürün fogyasztja...
Egy alapos átnézést-szervizt + gyári beállítások ellenőrzését szoktuk vételnél megcsinálni röviden ennyi. Ha kérdésed van hívj vagy irj nyugodtan adatlapomon találsz elérhetőséget.
üdv.
Hát, én is kb 3hete lettem tulaja egynek.
Nekem azt mondták, hogy nincs különösebb szervízigénye mint egyéb másik motornak. Motorolajnak 15W50 ajánlották, pl. motul 5100 vagy 7100. Én a láncot Castrol láncspray-vel fújom kb. 500km-ként.
Nem tudom te hogy érezted, de nekem alacsony fordulaton kicsit rángat a technika.
Erre a következőket javasolták:
- egyel kisebb lánckerék előre
- lánc jó beállítása
- sport légszűrő
- iridiumos gyertyák
Nagy hirtelen ennyi jutott eszembe
Várjuk a képet a vasról!
Gazdája lettem egy rsv-nek és hálás lennék ,ha tudnátok pár szót írni arról ,hogy nálatok ,hogy zajlik a masina karbantartása, mikre figyeljek, esetleg pár jó tanács.(pl milyen rendszerességgel és milyen olajat,szűrőt stb használtok, esetleg hány kilóméter megtétele után kenitek a láncot és milyen spray-t javasoltok,stb)Minden jöhet ,ami csak az eszetekbe jut.
Rá is nyomtam a töltőt. Meglepve vettem észre, feldőlt benne az akksi, de ha függőlegesbe akartam állítani, úgy meg nem lehet feltenni a vezetőülést
Na majd ma csekkolom, h töltés után mennyi delej lesz benne?
Töltsed fel, jó lesz az még! Nekem tavaj nyáron lemerült az indítórelé hibája miatt, feltöltöttem és azóta is jó! A 11,4V az még nem olyan nagyon merült állapotú.
Sok jó kilométer kívánok hozzá!
Székesfehérvárról vetted, ugye?
kormánylengéscsillapítót hirdetnek a hahu alkatrészes részében
magnézium felnit nem fogsz venni mert az csak a nera-n volt abból viszont csak 200db-ot gyártottak
factory-n aluminium felni van
Itt egy kép a vasról!
Szeretnék néhány dolgot beszerezni a 2009-es RSV-mhez, ha tudtok valami jó vételt, kérlek segítsetek:
emelő előre és hátra, kormány-lengéscsillapító és factory mg felni.
Köszi a segítséget előre is!
Nagyon szuper mert nem karcolgatja a motort mivel puha az anyaga (nem úgy mint a ponyvának), jól szellőzik (nem úgy mint a ponyva), valamint a gumi miatt pól beakasztkató a lábtartóba, stb. helyekre így szinte tökéletesen portmentesen tartja a vasat.
Csak ajánlani tudom, hogy szerezz be egyet!
Érdekelne a véleményetek arról ,hogy fűtetlen garázsban letakarnátok ponyvával a motort télire vagy sem?(azt hallottam ,hogy ponyvák eléggé párásodnak és ezáltal vizezik be a motort, viszont a portól is meg szeretném védeni a vasam)
A válaszotokat előre is köszönöm!
...na de mahd jövöre szétmotulozzuk! De ha nem lesz 33,56 LE-vel erősebb és nem lesz jobb a tompított tőle akkor balhét rendezek!
... a Valvoline láncsprayt én is jobbnak ítélem mint a castrolt.... mint fapados felhasználó csak annyit érzékelek, hogy az nem veri tele a kipufogót ganallyal annyira.... a kenési képességét nem tudom. Biztos fele a motulnak. De legutóbb egy MOL-ost vettem, az is kifejezetten tetszik.
Olajbol 15W50 a gyári előírás ,(szityuuu ezt neolvasd el )Motul 5100 tökéletes bele. Ha nagyon csúcsolajat akarsz akkor 300V.
Olajszűrőt csak gyári Rotaxot használj nemérdemes spórolni rajta... Levegőszűrőből szintén gyárit vagy K&N BMC
Első futóműben érdemes folyadékot és szimmeringet cserélni ha még nem volt még mielőtt elfosná magát...
Első lánckereket kisebbre cserélheted kezesebb lesz tőle.
Láncot 300-500km enként vagy esőután fujkálhatod én Valvoline sprayel szoktam.
Hátsógumit sürün fogyasztja...
Egy alapos átnézést-szervizt + gyári beállítások ellenőrzését szoktuk vételnél megcsinálni röviden ennyi. Ha kérdésed van hívj vagy irj nyugodtan adatlapomon találsz elérhetőséget.
üdv.
also tartomanyban altalaban a powercommander segit de az draga, pörgetni kell ugy is 6000 töl kezd el élni
Alacsony fordulaton tényleg rángat kicsit, majd meglesem jobban ,hogy mi a helyzet a lánccal,fogaskerékkel, légszűrővel. A gyertyák újak benne .
Ha érdekel a masinéria,akkor a hétvégén teszek fel róla képet,ha ki nem megy addigra a fejemből!
Nekem azt mondták, hogy nincs különösebb szervízigénye mint egyéb másik motornak. Motorolajnak 15W50 ajánlották, pl. motul 5100 vagy 7100. Én a láncot Castrol láncspray-vel fújom kb. 500km-ként.
Nem tudom te hogy érezted, de nekem alacsony fordulaton kicsit rángat a technika.
Erre a következőket javasolták:
- egyel kisebb lánckerék előre
- lánc jó beállítása
- sport légszűrő
- iridiumos gyertyák
Nagy hirtelen ennyi jutott eszembe
Várjuk a képet a vasról!
Gazdája lettem egy rsv-nek és hálás lennék ,ha tudnátok pár szót írni arról ,hogy nálatok ,hogy zajlik a masina karbantartása, mikre figyeljek, esetleg pár jó tanács.(pl milyen rendszerességgel és milyen olajat,szűrőt stb használtok, esetleg hány kilóméter megtétele után kenitek a láncot és milyen spray-t javasoltok,stb)Minden jöhet ,ami csak az eszetekbe jut.
A válaszotokat előre is köszönöm!
Na majd ma csekkolom, h töltés után mennyi delej lesz benne?