Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen onnan!
Szép a paripa, gratula hozzá!
Sok jó kilométer kívánok hozzá!

Székesfehérvárról vetted, ugye?
emelőt bárhol tudsz venni univerzálisat az jó hozzá
kormánylengéscsillapítót hirdetnek a hahu alkatrészes részében

magnézium felnit nem fogsz venni mert az csak a nera-n volt abból viszont csak 200db-ot gyártottak
factory-n aluminium felni van
Üdv!

Itt egy kép a vasról!
Jól hangzik a dolog,szerintem megfogadom, köszönöm!
én is fütetlen garázsban tartom sajnos. Én veszek 2 doboz szilikon sprayt, vagy műszerfalápolót, tök mindegy, ráfújom a gépre, mindenhova bőven, majd letakarom pokróccal, 2vel, egy nem elég, kiput betömöm, majd a műanyag pomyva rá (mondjuk nem tudom, azom mi karcol ) aztán kész. Természetesen tavasszal egy alapos mosás a szilikontól, de legalább véd a korroziótól. De nem szokott párásodni nekem.
Köszi a választ, nem rossz a gondolat! Motor emelők engem is érdekelnének(előre,hátra)! Mondjuk fingom nincs ,melyik emelők jók a vashoz, mert még nem volt emelőm.
Sziasztok!

Szeretnék néhány dolgot beszerezni a 2009-es RSV-mhez, ha tudtok valami jó vételt, kérlek segítsetek:
emelő előre és hátra, kormány-lengéscsillapító és factory mg felni.

Köszi a segítséget előre is!
Én speciel gumis lepedőt használok!
Nagyon szuper mert nem karcolgatja a motort mivel puha az anyaga (nem úgy mint a ponyvának), jól szellőzik (nem úgy mint a ponyva), valamint a gumi miatt pól beakasztkató a lábtartóba, stb. helyekre így szinte tökéletesen portmentesen tartja a vasat.
Csak ajánlani tudom, hogy szerezz be egyet!
Pléd vagy takaró kiválóan megvédi a portól, emellett szellőzik is.
Üdv nektek!

Érdekelne a véleményetek arról ,hogy fűtetlen garázsban letakarnátok ponyvával a motort télire vagy sem?(azt hallottam ,hogy ponyvák eléggé párásodnak és ezáltal vizezik be a motort, viszont a portól is meg szeretném védeni a vasam)

A válaszotokat előre is köszönöm!
Egyszer akartam venni Motul láncsprayt (indulás előtt szembe is k9ptem magam a tükörben ) ....vittem is magammal 4OOO forintot, gondoltam, ha a Castrol meg a Valvoline kijött 2ezer párszáz forintból, akkor annyi elég lesz! ...nem lett....pipa lettem, így van most MOL, de szerintem f@sza nagyon!
Van a Motulnak új Factory Line láncspraye az is nagyon jo abszolut nem csapja szét de zöld szinű ami igen gusztustalanul néz ki föleg mikor beleragad a por...
elolvastam, de én nem a tökéletesre törekszem!
...na de mahd jövöre szétmotulozzuk! De ha nem lesz 33,56 LE-vel erősebb és nem lesz jobb a tompított tőle akkor balhét rendezek!

... a Valvoline láncsprayt én is jobbnak ítélem mint a castrolt.... mint fapados felhasználó csak annyit érzékelek, hogy az nem veri tele a kipufogót ganallyal annyira.... a kenési képességét nem tudom. Biztos fele a motulnak. De legutóbb egy MOL-ost vettem, az is kifejezetten tetszik.
Köszönöm a segítséget, valószínűleg majd kérdezek pár dolgot, de csak a hétvégén, mert akkor utazok haza a vashoz és veszem alaposabban szemügyre!
Csao elöször is grat. a géphez!

Olajbol 15W50 a gyári előírás ,(szityuuu ezt neolvasd el )Motul 5100 tökéletes bele. Ha nagyon csúcsolajat akarsz akkor 300V.
Olajszűrőt csak gyári Rotaxot használj nemérdemes spórolni rajta... Levegőszűrőből szintén gyárit vagy K&N BMC
Első futóműben érdemes folyadékot és szimmeringet cserélni ha még nem volt még mielőtt elfosná magát...
Első lánckereket kisebbre cserélheted kezesebb lesz tőle.
Láncot 300-500km enként vagy esőután fujkálhatod én Valvoline sprayel szoktam.
Hátsógumit sürün fogyasztja...
Egy alapos átnézést-szervizt + gyári beállítások ellenőrzését szoktuk vételnél megcsinálni röviden ennyi. Ha kérdésed van hívj vagy irj nyugodtan adatlapomon találsz elérhetőséget.
üdv.
Köszönöm, meglesem !
rsvforum.com gyere ide és itt mindent megtalalsz

also tartomanyban altalaban a powercommander segit de az draga, pörgetni kell ugy is 6000 töl kezd el élni
Köszönöm a válaszod!

Alacsony fordulaton tényleg rángat kicsit, majd meglesem jobban ,hogy mi a helyzet a lánccal,fogaskerékkel, légszűrővel. A gyertyák újak benne .

Ha érdekel a masinéria,akkor a hétvégén teszek fel róla képet,ha ki nem megy addigra a fejemből!
Hát, én is kb 3hete lettem tulaja egynek.
Nekem azt mondták, hogy nincs különösebb szervízigénye mint egyéb másik motornak. Motorolajnak 15W50 ajánlották, pl. motul 5100 vagy 7100. Én a láncot Castrol láncspray-vel fújom kb. 500km-ként.

Nem tudom te hogy érezted, de nekem alacsony fordulaton kicsit rángat a technika.
Erre a következőket javasolták:
- egyel kisebb lánckerék előre
- lánc jó beállítása
- sport légszűrő
- iridiumos gyertyák

Nagy hirtelen ennyi jutott eszembe
Várjuk a képet a vasról!
Üdv!

Gazdája lettem egy rsv-nek és hálás lennék ,ha tudnátok pár szót írni arról ,hogy nálatok ,hogy zajlik a masina karbantartása, mikre figyeljek, esetleg pár jó tanács.(pl milyen rendszerességgel és milyen olajat,szűrőt stb használtok, esetleg hány kilóméter megtétele után kenitek a láncot és milyen spray-t javasoltok,stb)Minden jöhet ,ami csak az eszetekbe jut.

A válaszotokat előre is köszönöm!
Mostmár vágom, csak még először töltöm a zakksiját, mer olyan öregesen indult, meg a feszmérő is keveset mutatott
há' ezekben ferdén van teeee....
Rá is nyomtam a töltőt. Meglepve vettem észre, feldőlt benne az akksi, de ha függőlegesbe akartam állítani, úgy meg nem lehet feltenni a vezetőülést
Na majd ma csekkolom, h töltés után mennyi delej lesz benne?
Töltsed fel, jó lesz az még! Nekem tavaj nyáron lemerült az indítórelé hibája miatt, feltöltöttem és azóta is jó! A 11,4V az még nem olyan nagyon merült állapotú.