A mehetnékkel meg a pörgősséggel az eggyel kisebb első lánckerékkel se lenne már probléma, de az ilyen mértékű leáttételezés agyonvágta a dinamikát . Mentem együtt V2-es cimbikkel, egy újabb RSV-vel (2007) meg egy TL 1000-el, de nem igazán jött ki az áttételből adódó elméleti előny, inkább hátrány volt a kanyarkijáratoknál a nagyon hirtelen fellépő nyomaték .
Viszont a fogyasztás meglepő módon nem rossz, főutas 250 km-es előzgetős, nagygázos kigyorsításos max. 140-es tempós motorozás 6.1-ből kijött, hazafelé autópályás 180-as hasalás 8 l alatt megvolt . De ezen alkalom kivételével soha nem mértem az átlagfogyit, ez nem az a motor, ahol van értelme ...
Ti meddig járatjátok a vasat mielőtt útnak indultok, hány fokos legyen a víz?
A szombati sajátszervezésű cita?
Kit érint?És mikor ütközzünk fent?13-00?
pl:
1,lacosz
de mille esetében nem változott az áttétel 2004-ben? maradt a 17-42? ennek utánanézek majd
marharépa
Viszont a fogyasztás meglepő módon nem rossz, főutas 250 km-es előzgetős, nagygázos kigyorsításos max. 140-es tempós motorozás 6.1-ből kijött, hazafelé autópályás 180-as hasalás 8 l alatt megvolt . De ezen alkalom kivételével soha nem mértem az átlagfogyit, ez nem az a motor, ahol van értelme ...
17/42 a régi fajtának volt!
A 2000-es fordulatos dolgot pedig viccből írtam
A fogyi nem ugrott meg, mert elég pörgősre veszi így a figurát!