biztos hogy van itthon egy pár de azok már olyan emberek kezében vannak akik nem akarják eladni, ezeknek a vasaknak már megy felfelé folyamatosan az ára
a sima meg az R az kétszemélyes nem kell félni tőle bár nagyon sokat úgy sem fog mögötted senki ülni
SP illletve Haga volt ami gyári egyszemélyes de olyat itthon úgysem találsz
Ja, a manual. Az enyémben benne van még az is, hogy az utasnak hogyan kell felszállni a sofőr mögé, gondolom, nem véletlenül .
Amúgy most beszéltem Pilhál Lacikával, ott van nála a köridőmérőm, ha végre lábra állok és fel tudok kászálódni a motorra hosszabb távra is, elmegyek érte a nagyfaluba . Ha érdekel, kipróbálhatod az enyémet, hogy legyen összehasonlítási alapod, ha már nagyon csípne a légy a Mille után . Akár két személlyel is .
Amúgy megjegyezném, kiváló ízlésed van motorok terén !
Az egyik manualban láttam, hogy az egész segédváz más, lehet hogy az SP verzió az, nem pedig az R.
Nah majd utánakaparok. Ha valaki tudja, az ne tartsa magába!
Köszi!
Az a gép ugyanaz, mint az enyém, ugyanaz az évjárat és kivitel. Az enyémhez is van utasülés gyárilag, ha akarnám, én is feltehetném az üléspúp helyett, de nem akarom , nekem ez így tetszik, az asszonkám meg nem mer felülni erre a gépre, fél tőle , így hát nincs kényszer sem erre nézve . Nem néztem meg egyébként ezt a csurgóit, de azt mondta itt az egyik fórumtárs, hogy ismeri a tulajt, jó gazda és nagyon egyben van a gép is.
A különbség a sima verzió és ezek között a futóművet, felnit és a felniket érinti, a gép többi részegységét nem, de ezt Te még jobban is tudod szerintem, mint én . Ilyen "biposto"-s dolgot én nem olvastam sehol, ez nekem új, pedig belebújtam rendesen a témába vásárlás előtt, nekem elhiheted , én már csak ilyen vagyok .
Szia Grabó! Versenyzőtárs :)
Figyu! A 3. Motort megnézted? Mille R lenne az is; de azt olvastam, hogy az R az nem "biposto", azaz a segédváza nem utasüléses, ezen meg utaslábtartó, minden van? Ez hogy lehet?
Átalakítás, vagy van ilyen is?
Rá vagyok állva amióta Máriapócson berúgtam a tiedet :D
rsv forum