help!
Ha ráadom a gyújtást, de nem indítom be a millét, 11,4 v mutat a műszerfal, 12v-ot egyszer sem, ha előzőleg beindítom és járatom egy 5percet , akkor sem. Lehet, h vége lesz a gyári akksinak rövidesen?
nem cska egy nagyon jó barátom árulja + ez a gép tényleg nagyon patent most lett beletolva egy talicska pénz nagyszervízre, szóval ha valaki megveszi akkor igencsak jól jár vele
Zozi haverom gépe eladó ha valaki egy nagyon patent gépet akar venni akkor ne gondolkozzon - Abonyban Lacinál szervizelve - aki ismeri tudja aki meg nem annak meg nincs noalei gépsárkánya
Hali,
én a szezon közepén tettem rá új hullámos tárcsákat, új betétekkel.
az ok: fékezésnél beszitált "ugrált" meg rozsdás volt a féktárcsa de úgy h nem kopott le róla :S
teljesen meg vagyok vele elégedve. mondják h jobban eszi a betétet. nemtudok nyilatkozni evvel kapcsolatban. 1 biztos most már nem ráz fékezéskor és nekem marhára tetszik :)
A castrollal nem elsősorban az a baj hogy szar, bár az is, sokkal inkább az hogy a piacon lévő árú nagyobb része hamis, silány minőségű vacak.
Első teló lelkiismeretes szervízelése átmosással alaposan 3-4 óra.
Annak idején felmérgelt ez a Motul mizéria, hogy az már nem is ember akinek nem motul olaj van a motorjában, azóta csak azért sem rakok bele. ... olvastad az RSV-n is, a Castrol olaj utolsó hírmondója vagyok, azt várom mikor sül be a blokk, mert azt is megjósolták.
De amúgy leszarom, majd tavasszal felkereslek, aztán rakunk bele ami lesz! Amúgy a villaolajcsere mennyi idő.....remélem nem fogod ott a motort, mert nem buszozok haza bőrben!
Ha ráadom a gyújtást, de nem indítom be a millét, 11,4 v mutat a műszerfal, 12v-ot egyszer sem, ha előzőleg beindítom és járatom egy 5percet , akkor sem. Lehet, h vége lesz a gyári akksinak rövidesen?