Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

akkor biztos jössz debrecenbe tintát vásárolni lehet pont tőlünk
Megyek le légszűrőt takarítani meg olajat rendelni a cimborámtól, remélem tud hozni. A Motul 5100 15W50-est rakom bele, azzal baj nem lehet.
Doksit töltöttem le hozzá, de kifogyott a tinta a nyomtatóból, annyi oldalt kell kitojnia .
Kérdésem biztos lesz, előre is köszi mindenkinek !
Szinte minden nap bemegyek Debrecenbe ilyen-olyan ok miatt, ha itthon vagyunk M.o.-on. Ha van kedved gurulni, szólj !
Amúgy köszi !
31ezer km , gyári láncszett...
brutál szép! na ha itt kolbászolsz debrecen környékén egyszer összefuthatunk
Na! Akkor csak jól sasoltam a képeket, hogy patika a gép!
A fordulatszámmérő a 6ezres jelnél: be lehet állítani, hogy a váltásjelző kis piros led mekkora fordulaton villanjon. Ha ráadod a gyújtást a mutató arra a fordulatra áll be amire előzetesen be van állítva. Akksi lemerülése miatt nullázott a memória, 6000 a gyári alapbeállítás. Beállítás: C jelű nyomógombbal.
A kuplungfolyadékkal ne foglalkozz, ahogy írták mindenkinek ilyen.
A láncról annyit, hogy én 30000-nél cseréltem és nem azért mert trehány vagyok! Ha cserélsz akkor lánc-lánkerék együtt! Én DID és JT-t raktam fel, 14000 km után tökéletes állapotban mindkettő, pedig én nem túrázok, adok a szájának.
Ha jól tudom akkor gyárilag D207RR és Pirelli Supercorsa-val szerelték ezeket a gépeket.
A gyári előírás szerint 15W-50 való bele, csereperiódus 7500 km. Ha a fordulatod sosincs 7-8000 fölött, akkor elég bele a 10W-40 is, én azért 10W-60-at használok. Nekem a fordulat leggyakrabban 7000 fölött van... Ha full szintetikusat öntesz bele, nagy baj nem lesz.
Ha kell valami dokumentáció, szólj, elég sok mindenem van. Vagy ha valami technikai kérdésed van.
Egy darabig csak magázd!
Ki fogom próbálni, ha már nem magázódok őnaccságával, addig örülök, ha a hegyibe' tudok maradni . Vagy mi !
Ja, ha nem mondtam volna, a Hortobágy tőszomszédságában nőttem fel
szerintem elöl 2,1-2,2 hátul viszont elég a 2-2,1
Köszi !
Az első utam a gumishoz vezetett, Debrecenben az R17-es srácokkal összespanoltunk szerelés közben (Metzeler Sportec M3). Kijöttek, amikor beindítottam a motort, V2+libabőr rulez ! A nyitott Martin dob nem sokat kérdez ! Mondjuk, E betű se sok van rajta ...
A gyári ajánlások vannak amúgy most belefújkálva a gumikba, elöl 2.3, hátul 2.5 bar .
kibaszott szép a gép! gratula, fogsz még mosolyogni csak győzzék az arcizmaid

viszont az első gumi az tényleg gyalázat, meg az 1,5 bar az kevés legalábbis az én gumim akkor már imbolygós attól több kell bele
És még randa is .....monnyuk azé' nálam szebb
Az hát !
Piha
szar olasz!
Nnno, egy meglehetősen kimerült, de boldog fej vigyorog vissza bambán rám a monitorban visszatükröződve . A garázsban piheg a Mille, méregetik egymást az MZ-vel, remélem, lerendezik a hierarchiát reggelre .

Hogy ez a gép mekkora zabolázatlan ősállat ! Az egész hazaúton random módban tört elő a sisakom alól az esztelen nyihogás-vakogás váltakozva a rekedt hörgéssel (néhol riadt nyikkanással fűszerezve, ha a szemétrevaló első gumi és az elöl-hátul 1.5 bar nyomás miatt egy-két fékezés az autók mögött nagyon kígyózós-riszálós lett)!

Nem tudom, ki mekkora élménybeszámolót tudott-tudna tartani az első benyomásairól, de nekem túl sok volt a mai nap !
nem, konkrétan drágább! ... majd legközelebb kipróbálok már vmi mást, mert előzőleg is Castrol volt!
biztos ez is benne van de a gyári előírású 15w50-es agip 1700/liter attól a tied sem sokkal olcsóbb szerintem
Nem pályázok, nincs 1O ezer fölött órákig! Nem izzanak a leömlők, hidd el, közútra ez is ok! ...ez a meleg oldalnak, hideg oldalon meg azt hiszem jobb vagyok a 1Oel. ... fogadunk?! Amúgy amiket kaptam, mikor ezt választottam, már rég meg kellett volna ragadnia a dugóknak, de helyette kitünően szuperál!
Túl van misztifikálva ez az egész, már mindenki önjelölt tribológus lett. Mikor kb 15 éve meghatározták ennek a blokknak a minimum olajminőségét, még a habokban sem voltak olyan olajok, amik most kaphatóak!
15w50-et azért tartanám, ha a motul túl drága akkor agip tec 4t 15w50 az 1700ft/liter szóval nem is drága
én Castrol actevot raktam bele 1OW-4O.
naa akkor lesz végre rsv itt az én környékemen is... .
ha utcán fogod használni meg néha pályán akkor motul 5100 15w50 ha nagyon durva pályáhasználat akkor motul 300v factory line 15w50
Okés, köszi a választ, ez a kérdés is pipa akkor !
Olajat milyet ajánlanátok bele? Biztosan írtátok már, de nincs agyam visszaolvasni , zsong már a fejem a késői lefekvéstől meg a koránkeléstől . Nem sokat aludtam, van ám drukk bennem rendesen, az alatt a 3,5 alatt, amit alvásnak lehet nevezni, végig az Eringen meg Kakucson döngettem álmomban az új géppel . Pedig dehogy merném kivinni ....egyelőre ...
én is de nekem jobb a láncom ezek szerint
én küldtem neki!
Hali. Keresek rsv 1000 2004-től-i géphez láncvezetőt ami a hátsó villán van U alakú és a vázon lévő 8-10cm es darabot. Új és használt is érdekel csak minél hamarabb. Nem akarok 1-hónapot várni