tapizta már valamelyikőtök működés közben a fesszabályzót?
az enyémen iszonyat meleg , meg a 3 sárga kábeles csatlakozója is, szinte meg sem lehet fogni.
kicsit szétégett a blokk oldali csatinál a kábel,megcsináltam de melegszik most is, viszont a töltése oké.
lehet,hogy így normális?
De én bevásárolni járok vele, te meg fingatod a pályán! De majd ősszel beszámolok róla, mi volt! Tavaly is Castrol volt benne, semmit nem csípett belőle!
Jövőhéten körbejárom az országot, megnézek egy pár RSV-t, mert azt szeretnék most venni. Tudna valaki esetleg tippeket adni, hogy mi az amit mindenféle képpen nézzek meg egy használt RSV-n? Csak 2007-es évjárattól nézelődöm, és lehetőség szerint Factory-t.
Esetleg vkinek egy ócó szép eladó RSV-je nincs véletlenül?
erről beszéltem! Ezekből a számokból mit tudsz meg? Hogy a 1OW -2O celciusig szivattyúzható, a 15W pedig -15ig. .....itt nem a minél nagyobb annál jobb elv érvényesül. de mivel október végén mindíg leteszem a vasat így ez irreleváns!
A második meg a nyári oldal, a magas hőmérsékleti viszkozitás. Nos... ha pályáznék, orákig tiltás közelbe menne a gép, talán, ismétlem talán hosszú kilométerek múlva jelentkezne különbség, de a kis türatempómban az hogy 4O-es, vagy 5O-es, nem számít. Mondom én örök vita forrása....
Az API osztályzásra "SG" a követelményt ír a könyv, ami már rég hatályon kívül van, úgyhogy azt nem nehéz megugrani. Az nagyon helytálló, amit egy másik fórumon olvastam, hogy a mai olajok, rég magasabb teljesítményt nyújtanak, mint amire a motort tervezték, mint ami akkor a rendelkezésre állt. Ne felejtsük, ez a blokk, ami az enyémben is van, 1998-ban debütált, gondolom a tervezését elkezdték már 1996-ban, 15 éve. Azóta voltak kisebb nagyobb módosítások, de lényegi nem. Nos a 15évvel ezelőtti csücsolajat a mai legszarabb is túlteljesíti.
De abban egyetértünk, hogy szar olajat ne, de hogy 4O, vagy 5O melegoldali viszkozitás utcai felhasználásra, szerintem nem számít.
amúgy tegnap megvolt az első pár kilométer,igaz még illegálisan...
Motoros pólók szezonkezdésre! Szerkeszd meg a saját, egyedi pólódat, kiegészítődet!
Kitűnő húsvéti ajándék!
www.motoros-polo.hu
az enyémen iszonyat meleg , meg a 3 sárga kábeles csatlakozója is, szinte meg sem lehet fogni.
kicsit szétégett a blokk oldali csatinál a kábel,megcsináltam de melegszik most is, viszont a töltése oké.
lehet,hogy így normális?
Régebbi RSV/Tuono-ra, szép állapotban, gyönyörű hanggal.
De én bevásárolni járok vele, te meg fingatod a pályán! De majd ősszel beszámolok róla, mi volt! Tavaly is Castrol volt benne, semmit nem csípett belőle!
Jövőhéten körbejárom az országot, megnézek egy pár RSV-t, mert azt szeretnék most venni. Tudna valaki esetleg tippeket adni, hogy mi az amit mindenféle képpen nézzek meg egy használt RSV-n? Csak 2007-es évjárattól nézelődöm, és lehetőség szerint Factory-t.
Esetleg vkinek egy ócó szép eladó RSV-je nincs véletlenül?
A második meg a nyári oldal, a magas hőmérsékleti viszkozitás. Nos... ha pályáznék, orákig tiltás közelbe menne a gép, talán, ismétlem talán hosszú kilométerek múlva jelentkezne különbség, de a kis türatempómban az hogy 4O-es, vagy 5O-es, nem számít. Mondom én örök vita forrása....
Az API osztályzásra "SG" a követelményt ír a könyv, ami már rég hatályon kívül van, úgyhogy azt nem nehéz megugrani. Az nagyon helytálló, amit egy másik fórumon olvastam, hogy a mai olajok, rég magasabb teljesítményt nyújtanak, mint amire a motort tervezték, mint ami akkor a rendelkezésre állt. Ne felejtsük, ez a blokk, ami az enyémben is van, 1998-ban debütált, gondolom a tervezését elkezdték már 1996-ban, 15 éve. Azóta voltak kisebb nagyobb módosítások, de lényegi nem. Nos a 15évvel ezelőtti csücsolajat a mai legszarabb is túlteljesíti.
De abban egyetértünk, hogy szar olajat ne, de hogy 4O, vagy 5O melegoldali viszkozitás utcai felhasználásra, szerintem nem számít.
javítva
Aki esetleg IPone olajban gondolkodik az tud rendelni az alábbi elérhetőségeken http://mxmania.unas.hu/shop_co... (Sz.f.vár).
a 4L 15.5-ös olaj 9.900.-Ft