Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az a Castrol nagyon nagy cink, csak hazavágod vele. Agip super 4T 15W-50, v ha nagyon húzod a fülét, akkor Agip racing 4T 10W-60.
helo szityyyu ha 1 istent ismersz ne tegyél bele actevo-t soha ! én megjártam azzal a fajta olajjal de a döntés a tied üdv
de ez sárga vazze....méghozzá három.

amúgy tegnap megvolt az első pár kilométer,igaz még illegálisan...
Üdv.

Motoros pólók szezonkezdésre! Szerkeszd meg a saját, egyedi pólódat, kiegészítődet!

Kitűnő húsvéti ajándék!

www.motoros-polo.hu
mondtam, hogy a piros vezeték az vazze!
tapizta már valamelyikőtök működés közben a fesszabályzót?
az enyémen iszonyat meleg , meg a 3 sárga kábeles csatlakozója is, szinte meg sem lehet fogni.
kicsit szétégett a blokk oldali csatinál a kábel,megcsináltam de melegszik most is, viszont a töltése oké.
lehet,hogy így normális?
Új indexek eladók a képeken látható választékban Postai úton is.1500ft/db.Debrecen 06 70 459-6036
MIVV titán, E-betűs, sportdob összekötővel eladó (45e).
Régebbi RSV/Tuono-ra, szép állapotban, gyönyörű hanggal.
pár mattrinca
jól tudod,nem kellenek ilyenek bele
az ha jól tudom full szintetikus....az pont nem kell bele. Versenyző és szerelő egyben az úr aki ezt tanácsolta!
szerintem megérdemel egy 300V-t :)
Teeee.....

De én bevásárolni járok vele, te meg fingatod a pályán! De majd ősszel beszámolok róla, mi volt! Tavaly is Castrol volt benne, semmit nem csípett belőle!
Én nem raknám. itta mint a nyavaja...
email címem az adatlapomon
Esztergomban vagyok, a többit privátban.
Tetszene! Merre vagy helyileg és mennyi a matek?
Nekem szép és jó van, de nem olcsó. Gyere el nézd meg a többit megbeszéljük.
Ne hergelj
szerintem kormány feltétlenül legyen rajta
Szevasztok!

Jövőhéten körbejárom az országot, megnézek egy pár RSV-t, mert azt szeretnék most venni. Tudna valaki esetleg tippeket adni, hogy mi az amit mindenféle képpen nézzek meg egy használt RSV-n? Csak 2007-es évjárattól nézelődöm, és lehetőség szerint Factory-t.
Esetleg vkinek egy ócó szép eladó RSV-je nincs véletlenül?
erről beszéltem! Ezekből a számokból mit tudsz meg? Hogy a 1OW -2O celciusig szivattyúzható, a 15W pedig -15ig. .....itt nem a minél nagyobb annál jobb elv érvényesül. de mivel október végén mindíg leteszem a vasat így ez irreleváns!
A második meg a nyári oldal, a magas hőmérsékleti viszkozitás. Nos... ha pályáznék, orákig tiltás közelbe menne a gép, talán, ismétlem talán hosszú kilométerek múlva jelentkezne különbség, de a kis türatempómban az hogy 4O-es, vagy 5O-es, nem számít. Mondom én örök vita forrása....

Az API osztályzásra "SG" a követelményt ír a könyv, ami már rég hatályon kívül van, úgyhogy azt nem nehéz megugrani. Az nagyon helytálló, amit egy másik fórumon olvastam, hogy a mai olajok, rég magasabb teljesítményt nyújtanak, mint amire a motort tervezték, mint ami akkor a rendelkezésre állt. Ne felejtsük, ez a blokk, ami az enyémben is van, 1998-ban debütált, gondolom a tervezését elkezdték már 1996-ban, 15 éve. Azóta voltak kisebb nagyobb módosítások, de lényegi nem. Nos a 15évvel ezelőtti csücsolajat a mai legszarabb is túlteljesíti.
De abban egyetértünk, hogy szar olajat ne, de hogy 4O, vagy 5O melegoldali viszkozitás utcai felhasználásra, szerintem nem számít.
Sziasztok!

Aki esetleg IPone olajban gondolkodik az tud rendelni az alábbi elérhetőségeken http://mxmania.unas.hu/shop_co... (Sz.f.vár).

a 4L 15.5-ös olaj 9.900.-Ft
és az újakra is 15w-50 az előírása.