Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

remélem nem lesz rá szükség

megnéztem egy millét, mert úgy volt lehet érdekes lehet a csere..
hirdetésben 2007-es volt és azt mondta a tulaj hogy ilyen banki lefoglalt volt állt a raktárban és van benne 900km...ok nézzük meg..
érdekes volt..volt rajta javított elem az index búrák ki voltak cserélve a régire (sárga) nem OZ felnik voltak rajta hanem a régi fajta csavart 5 küllős felnik kopott szar gumikkal.... na szóval gáz volt
neked is+gumi fákat
Sziasztok köszi a válaszokat:Szeretnék venni 1 2002es RSV-t érdeklődnék tőletek, hjogy milyen motor megbízható-e, mire figyeljek oda vételkor,milyen olajat kell belerakni , gyertyát mikor cserélje.kicsit hosszú a lista .Előre is köszönöm
széles utat hozzá!
ezért van ott, mert én is annak gondoltam.
3. szezonomat kezdem vele. (és remélem be is fejezem....meg a negyediket-ötödiket-hatodikat ésígytovábbésígytovább )
nagyon igaz az az idézet amit beszúrtál az adatlapodra
Mióta terelgeted az oroszlánt?
Szerintem mindenki így van vele akinek hasonló motorja van.
Ha ez lesz a legnagyobb problémám vele, akkor nem bánom.. Amit ad érzésre, az feledtet mindent
a kuplungtól ne várj sokat...nekem anno a bowdenest könnyebb volt húzkodni a suzukin, mint ezen a hidraulikusat.
de természetesen ezt elnézem neki és
Roberto, köszönöm!

Egy légtelenítés és olajcsere segített egy keveset korábban, de még mindig nem az igazi.

Beszerzem a megfelelő olajat a jelenlegi 4-es helyett és berakok új szimmeringet... Remélem méltó kuplung is lesz ezen a gépen :-)


Csokibacsi

ui: szép a vasad!
Üdv csokibácsi !
Nekem is volt ilyen problémám nálam a probléma oka a kuplungkarnál lévő szimering volt.Ki lett cserélve azóta semmi probléma új olajjal is lett töltve enyhén az is elszíneződik de nem olyan drasztikusan mint a másik.
Azóta probléma mentes!
5.1-et bele, ahogy a többiek is írták,onnantól
Köszönöm a tippet!

Olajat nem látok csepegni sehol a munkahengernél. Ami biztos hogy, DOT4-es olaj van benne jelenleg.

csokibacsi
jó olaj bele aztán légtelenítsd le, ha utána megint lelevegősödik, akkor a munkahengernél szippant vissza levegőt---ebben az esetben meg kell karmantyúzni,de akkor szivárgást is kéne lennt látnod.
7-8,5 ez felett az enyém még nem kajált.
pedig szeretem használni...
na én ezt már nem brom csak nagyon ritkán voltam most haverral full kezdő er6n-el de nekem ez a tempó már uncsi...igen tudom gyorsabban veszélyes de akkor is ez van ez a papa tempó
Nem mondanám....van,hogy ennyivel járok (utas még szokja meg kisebb motorral spanok) és haladunk simán a forgalommal...kigyorsításokra ügyel,110-120 utazó azt megvan simán persze mikor egyedül vagyok fel lehet azt jócskán vinni...
ahhoz már nagyon nagypapiban kell nyomni
5.1-es olaj. Ezzel már nem volt gondom.
Sajnos most nem is lesz egy jó darabig...
le lehet azt vinni 4,5-5-re
Szia SOVI!

Sikerült orvosolni a kuplung hibáját? Találtál megoldást?

Nekem is egy 1000R-van, hasonló problémával :-(

CSoki
Nekem 7-11 liter között mozog de ha valaki kihasználja a lovakat simán megeszi a 13 at csak megerősíteni tudom az előttem szólót!
Szia!

Nekem 7 és 13 között fogyaszt :)