megnéztem egy millét, mert úgy volt lehet érdekes lehet a csere..
hirdetésben 2007-es volt és azt mondta a tulaj hogy ilyen banki lefoglalt volt állt a raktárban és van benne 900km...ok nézzük meg..
érdekes volt..volt rajta javított elem az index búrák ki voltak cserélve a régire (sárga) nem OZ felnik voltak rajta hanem a régi fajta csavart 5 küllős felnik kopott szar gumikkal.... na szóval gáz volt
Sziasztok köszi a válaszokat:Szeretnék venni 1 2002es RSV-t érdeklődnék tőletek, hjogy milyen motor megbízható-e, mire figyeljek oda vételkor,milyen olajat kell belerakni , gyertyát mikor cserélje.kicsit hosszú a lista .Előre is köszönöm
Üdv csokibácsi !
Nekem is volt ilyen problémám nálam a probléma oka a kuplungkarnál lévő szimering volt.Ki lett cserélve azóta semmi probléma új olajjal is lett töltve enyhén az is elszíneződik de nem olyan drasztikusan mint a másik.
Azóta probléma mentes!
jó olaj bele aztán légtelenítsd le, ha utána megint lelevegősödik, akkor a munkahengernél szippant vissza levegőt---ebben az esetben meg kell karmantyúzni,de akkor szivárgást is kéne lennt látnod.
na én ezt már nem brom csak nagyon ritkán voltam most haverral full kezdő er6n-el de nekem ez a tempó már uncsi...igen tudom gyorsabban veszélyes de akkor is ez van ez a papa tempó
Nem mondanám....van,hogy ennyivel járok (utas még szokja meg kisebb motorral spanok) és haladunk simán a forgalommal...kigyorsításokra ügyel,110-120 utazó azt megvan simán persze mikor egyedül vagyok fel lehet azt jócskán vinni...
megnéztem egy millét, mert úgy volt lehet érdekes lehet a csere..
hirdetésben 2007-es volt és azt mondta a tulaj hogy ilyen banki lefoglalt volt állt a raktárban és van benne 900km...ok nézzük meg..
érdekes volt..volt rajta javított elem az index búrák ki voltak cserélve a régire (sárga) nem OZ felnik voltak rajta hanem a régi fajta csavart 5 küllős felnik kopott szar gumikkal.... na szóval gáz volt