jaja kuplung folyadék az hamar olyan lesz de ez normális
láncszett azért többet is kibír mint 11000, vagy pedig nagyon küldték neki
ha nincs az akksiból kraft akkor sok hülyeséget csinál újnál pl világít a szervíz lámpa meg service felirat
A kuplungfolyadék befeketedik hamar! Tavasszal cseréltem, DOT4es volt otthon, 1OOOkm után befeketedett, nem számít semmit, csak zavarja a szemed! A multkor lecseréltem 5.1re, az tovább megőrzi a szinét! A lánc is használat függő...én 11ezernél cseréltem!
No, megnéztem, kipróbáltam a 2. számú gépezetet, csak azért, hogy a 3. számúra már legyen összehasonlítási alapom. Nem is kellett sokat utazni érte, 60 km, Nyíregyháza. A konklúzió?
Holnap megyek érte !
Beszabehu, mennyire zsír a gép, a képek nem adják vissza. 2. gazdás teljesen gyári motor. Végigvizsgáltam, amennyire szakértelmemből telt, 10.223 km van benne, a használati nyomok alapján még talán annyit se tippeltem volna bele. Az akksi a majd két éves állás miatt gatyán van természetesen, a próbakörön a bénázásom miatti lefulladás után nem is indult be, a nagy vékettő kiröhögte az erőlködését. Istenem, ez volt az első V2 a seggem alatt
Azért van egy-két kérdésem: a beindításkor a fordulatszámmérő beáll hatezerre, ez milyen hibakód? Gyanítom, hogy a nullás akksi miatt van, a bikázót rátéve ez a jelenség nem fordult elő. Tévednék ?
A másik: a kuplung kiegyenlítő-tartályában lévő folyadék erősen fekete, ez normális, utalna esetleg valamire ? Természetesen lecserélem, ha megveszem, ez nem kérdés.
Néztem a gumikat is, a hátsó már egy Metzeler M3-as, de elől még a gyári Pirelli van (DOT-szám alapján legalábbis lehetséges), életveszélyes állapotban, első utam a debreceni R17-hez vezet, csere.
A láncszettet se cserélte még senki, egy kicsit mintha cápafogas lenne már, az is csés lesz, attól függ, mennyit leszek itthon Magyarországon és mennyit tudok menni vele .
A tulaj is egy őszinte, normális srác benyomását keltette, de ilyen téren nem engedem magam megvezetni, nem hiszek senkinek , csak a saját szememnek. Mindenesetre a lámpaláza és a gép beindulása utáni libabőr a karján biztató . Vagy egy Oscar-díjas alakítás tanúja voltam ...
a második annyira patika, hogy akár hihető is lehet a 11000 km. egyébként a harmadik is nagyon szép! Mindkettőt már régóta hirdetik, nevetséges milyen kevés pénzért mennyire jó motort lehet venni! az első viszont felejtős, úgy van összetákolva.
Úgy látom, egyfelé húz a szív meg az ész mindenkinél, nálam is a 3. a nyerő, ez egyértelmű . Azért egy jó kis 900 km-es etap vár majd rám meg a segítőmre (ha lesz), de mondjuk ennek a fele már motorral történik, remélhetőleg !
Ennek ellenére nyugodtan írhatjátok még a véleményeket róluk !
gyanús de semmi sem lehetetlen egyik barátomnak is van egy mille R-je 2003-ban vette zsír újonnan szalonban és most van benne 9000 mert nem volt több ideje - csak nagyon ritka az ilyen
Pár napon belül elindulok RSV-t nézni, visszaolvasva egy-két oldalt itt a fórumon arra biztattatok valakit, hogy a kiszemelt motorokról adjon meg linkeket. Nohát, ha nem baj, magamra vettem, felbiztatva érzem magam és linkelek :
http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_rsv1000r-4837501
h
ttp://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_rsv_1000_mille_r-439129
4
http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_rsv_mille_r-4048921
Jó lenne egy-két infó, ha valakinek ismerős valamelyik gépezet, netán cimbi vagy neadjisten fórumtag az egyik tulaj, annak csak örülnék !
Előre is köszi !
láncszett azért többet is kibír mint 11000, vagy pedig nagyon küldték neki
ha nincs az akksiból kraft akkor sok hülyeséget csinál újnál pl világít a szervíz lámpa meg service felirat