Az mit jelent, hogy megfőzte? Befeketedett? Nekem is pikk pakk fekete lesz...szerintem mindenkinek, típushiba, ha egyáltalán hibának nevezhető! Ugyanúgy működik fekete olajjal is...legalábbis nekem! Egy évben egyszer, max kétszer cserélem csak!
Sziasztok!
Egy kis segítség kéne.
A mellékelt képen látható index-, és lámpabúrák elvileg SR50 Factory robogóhoz valók, de én úgy látom a formajuk alapján, hogy RSV Factory-hoz is jók lennének. Tudja valaki esetleg, mennyire kompatibilis a két motor ilyen szempontból? Köszi.
ezután én tuti motult teszek bele sok pénzem bánja de úgy érzem nagyon jó szerelőre akadtam PRFactory személyében és remélem 2 hét múlva a szarból vár lesz
.......meg a harmadik, aki megrögzött castrol ellenes, és amikor le van irva pár kommentel lejebb, hogy az Agip (15OOft) a legolcsóbb, még mindig a spórolást erölteti!
Üdv.
Az RSV-n látható sportdobomat, eladnám. Brutál mély hang, különleges vég, frissen tömve (nem az olcsó gyapottal), összekötőcsővel. Ja! Saválló a cső, a végkupak aluminium. Irányár:26eHuf Érd.: 209308413 (Postai utánvét megoldható)
Üdv.: imik74
Nekem eddig mindig Castrol-t tettek bele a szervizben, most pedig egy héttel ezelött AGIP 4T 10W-60-at. A Castrolbol mindig fogyott egy kicsit, ebböl majd meglàtjuk, a vàlto mintha finomabban jàrna.
Üdv.!
Végigolvastam a diskurzust, érdekes volt számomra. Úgy tűnik, mindenki másképp csinálja a motorjával az olajkérdést. Én egy dolgot szoktam figyelembe venni: legyen az olaj fullszintetikus, ami evidens, és 4000nél cserélem. :) Ha tehetem koratavasszal és későősszel 10:50 - a nagykurva melegbe15:50est a gépnek. Amúgy zé-vel egyetértek, nekem is az a tapasztalatom, hogy sok motoros nagyon kitolja az olajcsereintervallumokat, meg jó a szargumi a gépre, meg nem kell azt a láncot ápolni, minek...Ez csak egy gondolat volt részemről, senkinek nem szóltam dolgába...:)
Üdv.:imik74
http://www.sportmotor.hu/motor...
2003 Tuonoba milyen kuplung olajat tegyek?
könyvébe ugyanúgy jelöli a fékfolyadékot mint a kuplungba valót.
ezek szerint a fékolaj jó oda is?
Egy kis segítség kéne.
A mellékelt képen látható index-, és lámpabúrák elvileg SR50 Factory robogóhoz valók, de én úgy látom a formajuk alapján, hogy RSV Factory-hoz is jók lennének. Tudja valaki esetleg, mennyire kompatibilis a két motor ilyen szempontból? Köszi.
písz!
2 féle ember létezik
1 aki castrolt használ és örül neki hogy sporolt 1000ft-ot meg Hiflofiltro olajszürövel is sporolt 1000ft-ot
2 aki megveszi a belevaló normális olajat és rá se néz az olajtartályra... csak 4000km-enként ledobja belöle gyári olajszürövel és huzza a gázt
pápá
Az RSV-n látható sportdobomat, eladnám. Brutál mély hang, különleges vég, frissen tömve (nem az olcsó gyapottal), összekötőcsővel. Ja! Saválló a cső, a végkupak aluminium. Irányár:26eHuf Érd.: 209308413 (Postai utánvét megoldható)
Üdv.: imik74
Végigolvastam a diskurzust, érdekes volt számomra. Úgy tűnik, mindenki másképp csinálja a motorjával az olajkérdést. Én egy dolgot szoktam figyelembe venni: legyen az olaj fullszintetikus, ami evidens, és 4000nél cserélem. :) Ha tehetem koratavasszal és későősszel 10:50 - a nagykurva melegbe15:50est a gépnek. Amúgy zé-vel egyetértek, nekem is az a tapasztalatom, hogy sok motoros nagyon kitolja az olajcsereintervallumokat, meg jó a szargumi a gépre, meg nem kell azt a láncot ápolni, minek...Ez csak egy gondolat volt részemről, senkinek nem szóltam dolgába...:)
Üdv.:imik74