Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen megfeketedett. De nem is ez volt vele a bajom, hanem, hogy nem emelt ki rendesen a kuplung, nem tudtam üreset kapcsolni.
Az mit jelent, hogy megfőzte? Befeketedett? Nekem is pikk pakk fekete lesz...szerintem mindenkinek, típushiba, ha egyáltalán hibának nevezhető! Ugyanúgy működik fekete olajjal is...legalábbis nekem! Egy évben egyszer, max kétszer cserélem csak!
dot 5-öst tegyél bele. Az enyém 1 hét alatt megfőzte a 4-est.
a kuplung motorolajban fürdik esetleg a működtetéséhez a kormányon lévő tartályba teljesen jó a dot4-es fékolaj.
ugyvan... sőt még ki is tudod cserélni magadnak olyan egyszerű.
Sziasztok!

2003 Tuonoba milyen kuplung olajat tegyek?

könyvébe ugyanúgy jelöli a fékfolyadékot mint a kuplungba valót.

ezek szerint a fékolaj jó oda is?
Fent van még a hirdetés most néztem, azóta kicsit fejlesztettem, új hátsó gumi és friss Motul 300V 15-50-es olaj van benne.
Gorazs, eladtad a gépet vagy csak a hirdetés járt le? Sunyiban én itt folyamatosan figyelem, a pénzem meg gyűjtögetem
hm, köszi.
nem paszsol, csak hasonlít...
Sziasztok!
Egy kis segítség kéne.
A mellékelt képen látható index-, és lámpabúrák elvileg SR50 Factory robogóhoz valók, de én úgy látom a formajuk alapján, hogy RSV Factory-hoz is jók lennének. Tudja valaki esetleg, mennyire kompatibilis a két motor ilyen szempontból? Köszi.
Nem nem...hála isten ... az enyém lakkozott, ez meg az a matt szinkombó!
De nem a sajátod, mert ez nagyon hasonló?
Pannónia ringen dobták el délután! ....a szívem szakad, mikor így látok egy motort!
U bakker ez kié? Szép nagyot kapott az biztos, nem lesz olcso helyrehozni az elejét...
ez is Castrollal ment ma biztos!
Ámen!
ezután én tuti motult teszek bele sok pénzem bánja de úgy érzem nagyon jó szerelőre akadtam PRFactory személyében és remélem 2 hét múlva a szarból vár lesz
.......meg a harmadik, aki megrögzött castrol ellenes, és amikor le van irva pár kommentel lejebb, hogy az Agip (15OOft) a legolcsóbb, még mindig a spórolást erölteti!

písz!
Szevasztok!

2 féle ember létezik

1 aki castrolt használ és örül neki hogy sporolt 1000ft-ot meg Hiflofiltro olajszürövel is sporolt 1000ft-ot

2 aki megveszi a belevaló normális olajat és rá se néz az olajtartályra... csak 4000km-enként ledobja belöle gyári olajszürövel és huzza a gázt

pápá
Üdv.
Az RSV-n látható sportdobomat, eladnám. Brutál mély hang, különleges vég, frissen tömve (nem az olcsó gyapottal), összekötőcsővel. Ja! Saválló a cső, a végkupak aluminium. Irányár:26eHuf Érd.: 209308413 (Postai utánvét megoldható)
Üdv.: imik74
Na hát akkor itt is vegyes a felvágott! Nekem tavaly nem evett a Castrolból, de majd mikor csereérett lesz ez, beszámolok nektek.
Nekem eddig mindig Castrol-t tettek bele a szervizben, most pedig egy héttel ezelött AGIP 4T 10W-60-at. A Castrolbol mindig fogyott egy kicsit, ebböl majd meglàtjuk, a vàlto mintha finomabban jàrna.
Üdv.!
Végigolvastam a diskurzust, érdekes volt számomra. Úgy tűnik, mindenki másképp csinálja a motorjával az olajkérdést. Én egy dolgot szoktam figyelembe venni: legyen az olaj fullszintetikus, ami evidens, és 4000nél cserélem. :) Ha tehetem koratavasszal és későősszel 10:50 - a nagykurva melegbe15:50est a gépnek. Amúgy zé-vel egyetértek, nekem is az a tapasztalatom, hogy sok motoros nagyon kitolja az olajcsereintervallumokat, meg jó a szargumi a gépre, meg nem kell azt a láncot ápolni, minek...Ez csak egy gondolat volt részemről, senkinek nem szóltam dolgába...:)
Üdv.:imik74