Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha olcson megkapom öket, akkor inkàbb gyàri dobokkat pucoltatnék ki, azon legalàbb làtszik, hogy gyàri dob, nem kell magyaràzni a rendörnek miért van ilyen hangja. Irj e-mailt a petivagyok@freemail.hu-ra, ott meg tudjuk beszélni.
Ezek az Apriliàk nagyon megbizhato gépek. Szervizelni 7500 km-ként kell, van ràjuk 5 év gyàri garancia. Apro csepro dolgok szoktak beszarni, de ez màr sokszor leirtàk itt, olvass vissza 1-2 oldalt. Semmi komoly baj nincs vele és rengeteg örömet okoz. Gorazs mocija meg ajàndék ennyi km-rel.
Nekem gyári dob van, csak őrizgetem, de azt gondolom sosem fogom használni! Mennyit ér meg neked? Fingom sincs mi az ára.
Ki akarod berhelni?
Én csak ajánlani tudom, főleg az Eladó holmijaim között lévőt.
Halló!
Sziasztok,mivel motor csere előtt állok,és az egyik esélyes befutó a factory,tanácsokat szeretnék kérni!Elsősorban szerviz igénye,intervalluma,mit,mikor kell cserélni,esetleg valami típus betegség?Mivel jelenleg ducatim van,nálam a szervizelés,elsődleges,és legfontosabb dolog.Másodlagosan a fogyasztás,bár ez nem lehet tényező,csak pusztán kiváncsiságból kérdem....
Köszi
igazatok van. kioperálom és berakom a kocsiba ködlámpának... köszi (de azért várok még egy két hozzászólást) üdv
ha sima izzóval nem csinálja akkor baszd ki belőle a xenont.
szerintem olyan indulási áramfelvétele van, hogy megvadítja a motort.
Érdekes, mivel újabb RSV, és ikerfényszórója van a távolságinak is, meg a menetfénynek, ezért két külön xenon izzó(csak a rövid ilyen), plusz két trafóval dolgozik. Ha az egyiket kiszedem, akkor minden a régi, és tökéletesen működik. De ha menet közben megy a xenon, és ráküldöm a fénykürtöt és tartom, akkor hasonló a helyzet. Elveszi a gyujtást és egy pillanatra leáll.
Ez eég furcsa, ilyen eetről még sosem hallottam, hogy a xenon miatt leállna, de ha távolságival meg jó, akkor szedd ki a xenont és úgy próbáls meg, ha jó úgy, akkor lehet a xenon csinál olyat, amit nem kellene neki! 1.-nek ezt próbáld meg, hogy kiszeded! Sok sikert, aztán írj, hogy mi a szitu!
Tavaly átmentem a műszakin vele, nem mondom hol. De a kérdés... Ha elinditom a motort, elkezd járni, és kb. 2-3 másodpercen belül megáll a motor. Ha hosszú fénnyel gyujtom, akkor megy minden simán. Ha elindulok, és uncsi a hosszú, átváltom, a motor leáll... de utána még gurulok sebességben, elmúlik a baja, és életre kel. Valószínű, hogy xenon sokat húz? Trafó? Benzinpumpa? Aksit cseréltem... De semmi változás. Plíííz help! Üdv
P.S.:(tudom, hogy egyszerűbb volna kiszerelni)
szarok rá... szerbiában élek!
Enyémbe volt, de kivettem, mert megy nemsokára műszakira, mondjuk nekem millém van, de mi a kérdés?
ne rakjál bele öreg ... a jardok meg fognak zsanettezni érte .nem kicsit , nagyon
Sziasztok! Köszönöm a tippet a vaterás üléspúpra... De volna egy másik kérdésem. Szereltetett-e valaki kedves kollégáim közül xenont RSVjébe?
Gyàri, esetleg sportdob (csak E-legal papiros) érdekel Tuono-ra. petivagyok@freemail.hu
na ja, gondoltam. a suzukihoz sem volt. akkor majd saccolunk.
Színkód? Nekem a Kawánál egyből megadták, de ehhez azt mondta a Kenyér az RSV fórumon, hogy nincs, ők már körbejárták a kérdést alaposan!
skacok!

szinszámot lehet vadászni valahol az rsv-hez? vagy ez se -mint a japán- nem adja meg?
elvileg elment...
Na akkor mindjárt próbálom megint...
nem kaptam meg. Pedig figyelem a az emailt.
tot.gergely@hotmail.com ez a jó
erre küldtem, de visszajött ismeretlennel. aztán küldtem a toth.gergely@-ra is...megkaptad?
jajj pontosítom az emailt Adatlapon is.

tot.gergely@hotmail.com
az adatlapodon hiányzik egy "h" az emilcíből?
próbálom így is...(mert a gergely.tot-ról visszajött...)