Ha olcson megkapom öket, akkor inkàbb gyàri dobokkat pucoltatnék ki, azon legalàbb làtszik, hogy gyàri dob, nem kell magyaràzni a rendörnek miért van ilyen hangja. Irj e-mailt a petivagyok@freemail.hu-ra, ott meg tudjuk beszélni.
Ezek az Apriliàk nagyon megbizhato gépek. Szervizelni 7500 km-ként kell, van ràjuk 5 év gyàri garancia. Apro csepro dolgok szoktak beszarni, de ez màr sokszor leirtàk itt, olvass vissza 1-2 oldalt. Semmi komoly baj nincs vele és rengeteg örömet okoz. Gorazs mocija meg ajàndék ennyi km-rel.
Halló!
Sziasztok,mivel motor csere előtt állok,és az egyik esélyes befutó a factory,tanácsokat szeretnék kérni!Elsősorban szerviz igénye,intervalluma,mit,mikor kell cserélni,esetleg valami típus betegség?Mivel jelenleg ducatim van,nálam a szervizelés,elsődleges,és legfontosabb dolog.Másodlagosan a fogyasztás,bár ez nem lehet tényező,csak pusztán kiváncsiságból kérdem....
Köszi
Érdekes, mivel újabb RSV, és ikerfényszórója van a távolságinak is, meg a menetfénynek, ezért két külön xenon izzó(csak a rövid ilyen), plusz két trafóval dolgozik. Ha az egyiket kiszedem, akkor minden a régi, és tökéletesen működik. De ha menet közben megy a xenon, és ráküldöm a fénykürtöt és tartom, akkor hasonló a helyzet. Elveszi a gyujtást és egy pillanatra leáll.
Ez eég furcsa, ilyen eetről még sosem hallottam, hogy a xenon miatt leállna, de ha távolságival meg jó, akkor szedd ki a xenont és úgy próbáls meg, ha jó úgy, akkor lehet a xenon csinál olyat, amit nem kellene neki! 1.-nek ezt próbáld meg, hogy kiszeded! Sok sikert, aztán írj, hogy mi a szitu!
Tavaly átmentem a műszakin vele, nem mondom hol. De a kérdés... Ha elinditom a motort, elkezd járni, és kb. 2-3 másodpercen belül megáll a motor. Ha hosszú fénnyel gyujtom, akkor megy minden simán. Ha elindulok, és uncsi a hosszú, átváltom, a motor leáll... de utána még gurulok sebességben, elmúlik a baja, és életre kel. Valószínű, hogy xenon sokat húz? Trafó? Benzinpumpa? Aksit cseréltem... De semmi változás. Plíííz help! Üdv
P.S.:(tudom, hogy egyszerűbb volna kiszerelni)
Ki akarod berhelni?
Sziasztok,mivel motor csere előtt állok,és az egyik esélyes befutó a factory,tanácsokat szeretnék kérni!Elsősorban szerviz igénye,intervalluma,mit,mikor kell cserélni,esetleg valami típus betegség?Mivel jelenleg ducatim van,nálam a szervizelés,elsődleges,és legfontosabb dolog.Másodlagosan a fogyasztás,bár ez nem lehet tényező,csak pusztán kiváncsiságból kérdem....
Köszi
szerintem olyan indulási áramfelvétele van, hogy megvadítja a motort.
P.S.:(tudom, hogy egyszerűbb volna kiszerelni)
http://www.apriliaszerviz.hupo...
szinszámot lehet vadászni valahol az rsv-hez? vagy ez se -mint a japán- nem adja meg?
tot.gergely@hotmail.com ez a jó
tot.gergely@hotmail.com
próbálom így is...(mert a gergely.tot-ról visszajött...)