Alsó villanyakkal együtt adom, így bele kell mennie abba is. Van egy komplett szett Öhlins, és van egy Sachs, az a fekete csizmás verzió. Mindkettő radiális konzollal. A nyergek mindkét esetben azonosak. Addig eladó a motyó míg el nem megy valamelyik. Értelemszerűen a második szett már nem lesz eladó, vmi kell az én motoromba is!
2004 utáni RSV 1000R típusokhoz néhány napig eladó egy full állítható Öhlins kormánygátló és egy Öhlins hátsó rugóstag a himbarendszerrel együtt, illetve van 2 első telószár az alsó villanyakkal és a négybetétes aranyszériás Brembo radiális nyergekkel!
Ha valakit érdekel akkor jelentkezzen az edemail@freemail.hu címen! Kérésre tudok képet küldeni!
Nem ismerem. Én egyébként nem is láttam még millét soha Debrecenben.Azt tudom ,h a bájkmenben van egy, de azt sem láttam az utcán 1x sem.
Régebbi meg mostani tónyóból láttam már vágtázni néhányat
Ez itt a képen elég faszán néz ki, de jól el volt dugva idáig.
Na igen, a bíróság meg az apeh olyan mint a piroshetes, mindent visz. Ha meg már bejegyeztetik rá az elidegenitési tilalmat, rohadt macerás eltávolitani rólla, de remélem azért szerencséd lesz
Én úgy vettem ezt a motort, hogy a VTR a Full-Gas nevén van, ez be is van jegyezve a forgalmiba. Csak akkor derült ki hogy gebasz van, amikor elmentem az okmányirodába. Ott ugyanis kiderült hogy a motor le van foglalva. De ezt a Full-Gas sem tudta. Ez a VTR 2007 áprilisában került hozzájuk, beszámították egy új Suzukiba. De csak 2008 október 16-ával iratták a nevükre a motort, ez nem tudom miért történt így. A 2 időpont között az előző tulajnak lett valami tartozása, és elhatározták hogy lefoglalják a motort. 2008 okt 31-ével lett lefoglalva a motor, nyilván akkor emelkedett jogerőre, de ekkor már a Full-Gas nevén volt a gép, de mivel 2 héttel előtte még hivatalosan az előző tulaj nevén volt a motor, ebből lehetett a félreértés. De hát az ember nem is gondolna ilyesmire, hogy veszel egy motorot egy elismert kereskedőtől, és belefutsz egy ilyen fasságba. Mindegy, ők elkezdték intézni a dolgot a behajtócéggel hogy tötöljék a foglalást a motorról, de úgy vélem ez el fog még tartani egy darabig, jövő héten lesz nálam 1 hónapja a motor, ha addigra nem tisztázódik a dolog akkor megy vissza a VTR.
Hát szomoru, h igy jártál
Egy petákot nem adtam volna nekik, amig a motor mellé nem adják a forgalmit, törzskönyvet , a banki opció törlését igazoló papirt és az eladó-vevő közti szerződést.
Am ,ha itt felvázolod ezt, valaki tudott volna tanácsot adni, h ne menj bele ilyen necces vásárlásba
De, vettem egy VTR-t, de gondok vannak vele, nem tudom átiratni... Tegnap hívtam a Full-Gas-os értékesítőt hogy tud e már valami konkrét dolgot mondani, hol tartanak az ügyintézéssel. Sok infót nem tudott mondani hogy mikorra várható hogy lesz érdemleges változás, de azt mondta hogy végszükség esetén tudnak próbarendszámot intézni a motorra. Mondtam hogy ezt felejtsük el, én nem fogok rohangálni mindenféle ügyintézés miatt, meg menetlevelet irogatni motorozás közben, én a nevemre akarom iratni a gépet és kész. Ha a hónap végéig ez nem jön össze, akkor viszem vissza a motort, aztán majd ők lefolytatják az ügyet a behajtó céggel és majd eladják a motort amikor akarják. Ha ilyen hülyék voltak hogy 2007 áprilisától 2008 októberéig nem iratták a nevükre a motort, akkor most ezt szépen be kell hogy nyeljék, mert többek között ennek köszönhető ez a félreértés a behajtócéggel, hogy le van foglalva a motor. De nehogymár én szopjak ez miatt hogy nem tudom használni a motoromat, a hónap végéig adtam haladékot, de szerintem ha a jövő héten nem lesz semmi változás (szerintem nem nagyon lesz, mert nem fog ez menni ilyen rövid idő alatt, ez bele fog telni 1-2 hónapba lazán), akkor visszaviszem a gépet aztán adják vissza a pénzemet...
Közben azért nézegetem a motorokat, ha esetleg visszaviszem a gépet akkor mi legyen a következő. Jelenleg VTR Firestorm nincsen normális darab az 1.1-1.2milliós kategóriában, amit érdemes lenne megvenni azt 1.35m-re hirdetik, ebből persze pofátlanul alkudnék mert sok érte ez az összeg, még ha keveset futott is:
a VTR legalább 250ezerrel többe kerülne, és még ha azt nézzük hogy egy kicsivel magasabbak a szervízköltségek az RSV-re, akkor egy darabig kitartana az a megmaradt 250e az RSV szervízelésére . Ja és ez 2 személyes, nem úgy mint ami a bikeman-nél van, szóval erősen esélyes lehet ha visszaviszem a VTR-t.
szeva mário pubi vagyok ,bocs hogy hozzá szolok .az rsv nek sokk hibája nincs egy az tutti az indito reléé aszt tapasztaltam meg itt hollandiában is az rsv átlagban van kb 40-45000 km és semmi nagyobb bajjal nem rendelkeznek .ha van rá lehetöség ujjat venni akkor nyert ügy mert otthon 3+2 év gari van rá.olaj csere kb 6-7000 nél a öhlins ben kb 5-6000 olaj csere amugy a többi fogyo alkatrész olaj szürö ,levegö gyertya a szokásos.egy kicsi gond van ha kell egy komolyabb alkatrész akor eg ykicsit hoszabb idöben kerül mind a japo gépnél ,de ze nem a magyar importörön mulik ilyenek az olaszok akár holl vagy europában minden holl idöben kerül ,de amugy nem gyakran kerül sor ere a dologra az RSV nél sem a FACTORY nal .csakk enyit akartam hozá tenni üdv és továbi jo napot mindenkinek
Hát sokan szeretik az RSeket, de sajnos nem nehéz velük mellényúlni. Egy RSVvel kevesebb hibalehetőséget vállalsz be mint egy 2 üteművel. De nem irok többet mert nekem nem a factory van ami érdekel téged.
De ha van kedved és időd olvasd vissza az elmúl 20-30 oldalt (kb) ott Firestorm kérdezősködött hasonlókat
sziasztok,
Mario vagyok és az,, új" eresvéről szeretnék kérdezni a factoryról hogy nekem eddig csak apriliám volt sr ditech meg rs125 és idén rakom a korlátlant és tetszik ez az rsv csak aprilia és a tapasztalataim elég rosszak...:/ mondjuk eggyiket sem újonnan vettem de ez az lenne ha oda kerül a sor (árban megeggyezik néztem a japán hatkilósokkal már vhogy) mik a tapasztalatok?
sziasztok van 2db Akropovic dobom elado rsv-n volt használva sérülésmentes ha érdekel valakit hivjon! 06 70 331 85 21 nincs a dobrol képem de ha komolyan érdekel valakit mms-ben tudok küldeni
Na mideggy, majd veszek inkább egy lityit mert nem fog kibírni még 1500km et!Olajcsere után meg úgyis kell a maradék majd utánna tölteni! Azért kössz!Holnapra meg jó motorozást! Megesz a sárga irígység !
Persze, adom a nyergeket is!
E-mail cím?