Ez igaz,de mikor az ember nagy nehezen összeszed valamennyi pénzt motorra,akkor megnézi,hogy mit vesz....és nem szeretne csalódni... Nekem nincsenek nagy elvárásaim..Amint említettem nem őrülködni akarok a motorral,azt majd a fighteres kollegák..... élvezni akarom motorozás gyönyöreit... és rakaszkodom a v2 höz...Imádom a dörmögős hangját!
Az előző gépem, a TL kényelmetlenebb volt, mégis egy seggel toltam vele a Székelyudvarhely Budapest távot, a nyár hőségrekord döntő napján
Ez csak az emberen múlik meg az elvetemültségi faktorodon
Értem.
Én nem akarok 1000kmereket túrázni.De mondjuk egy Gyöngyös - Kecskemét oda-vissza ne legyen gond. Igaz Erdélyi vagyok de haza meg nem birnék menni vele.Túl hosszú...
Andris az rsv-ről kérdezett először. Az pedig minden,csak nem sport-túra.
Ez amúgy is bagatel!
Valami vagy sport vagy túra. Nincs olyan ami minkettőre jó!
Ahogy 4évszakos gumi sincs. Kompromisszum!
erősebb-nehezebb=kezelhetetlenebb.
Lassab irányváltás,hoszabb fékút.
Egy 250-es gép kikerüli minden kanyarba. Egyszerűen a busa nem ugyan az a kategória mint egy rsv. HA millébe gondolkodsz, akkor az sportmotor.
Ehez ember kell szálas, nem elég egy taknyos nyálas www.rsvforum.com
haliho x andris szerintem jo vétel lenne ha ráadásul forgalomba lehet dobni,amugy nem ált szándékomban az hogy fikázam a szakszi telokat mert az elsö gépemen nekem is az volt ,csak aszt szerettem volna hangsulyozni hogy maga a gépen a digok milyen cucokat dobnak rá anyi pénzért és ahogy a kolégánk is emlitete hogy a busával elentétben meg lehet álni ami egy nagyon fontos kritérium ,de ez az én véleményem csakk
Ez csak az emberen múlik meg az elvetemültségi faktorodon
pont most szervezzük az erdélyi túrát!KLIKK IDE
Én nem akarok 1000kmereket túrázni.De mondjuk egy Gyöngyös - Kecskemét oda-vissza ne legyen gond. Igaz Erdélyi vagyok de haza meg nem birnék menni vele.Túl hosszú...
KÖSZÖNÖM! Mért nem birok pénzt nyomtatni most ..ennyi jó ajánlat...
Ez amúgy is bagatel!
Valami vagy sport vagy túra. Nincs olyan ami minkettőre jó!
Ahogy 4évszakos gumi sincs. Kompromisszum!
Lassab irányváltás,hoszabb fékút.
Egy 250-es gép kikerüli minden kanyarba. Egyszerűen a busa nem ugyan az a kategória mint egy rsv. HA millébe gondolkodsz, akkor az sportmotor.
Ehez ember kell szálas, nem elég egy taknyos nyálas
www.rsvforum.com
de ami késik nem múlik.
ő az