Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tudok neked ajánlani egy jó RSV-t.
Cimbora vette pályázni olaszországból, remek állapotú, fekete, 2003-as. Végül vett egy épített rendes pályamotort, így szegény gyakorlatilag használatlanul áll egy éve. 500ért odaadja, annyi hogy forgalomba kell helyezni, az sztem max +150.
Esetleg az érdekelne engem,hogy RSV-n mit kell megnézni vásárláskor.Mik az alap dolgok.Illetve amiket rejteni próbál az eladó. ?
Igen teljesen igazad van! Köszönöm.
hát...mindenki a maga lovát dícséri...szokták mondani. Olvasd a leírásomat a tesztoldalon, aztán dönts. Kenyérrel meg egyetértek, talán azok szeretnének lebeszélni az apriliáról, akik nem is tudják mi fán terem az rsv. Amúgy meg, aki keres az atalál. Szerintem, ha gyors vagy és nem várod meg az áprilist fogsz találni 900körül rsv-t.
Nyáron volt alkalmam kipróbálni egy Hayabusát, amit sokan az egekig emelnek, mint tudjuk, csak megállni nem tudtam vele, mert fék az nincs rajta! Szóval ilyen apróságokat érdemes átgondolni. Persze te nem hayabusában gondolkozol, csak ez a példa jutott eszembe.

Na üdv. imik74
Azt amúgy nem értem.Hogy akinek Suzukija van az jobb gépnek tartja a suzukit mint az Apriliat. A másik meg forditva...Mindenki mindent mond. :))
Az olyan embereknek mint én azoknak meg olyan nehéz eldönteni,hogy milyen motort vegyenel.. Nem gondoltam hogy ennyire nehéz lessz....
Értem...
Amúgy bármlyik gép is legyen..sportos túrázásra szeretném használni.. meg persze mivel nem vagyok egy bank,ezért a fenntartási költség is fontos..
Az 1000-es V2-es sportgépek nem az alacsony fogyasztásukról híresek. Szerintem túl nagy eltérések nincsenek ebben a kategóriában, a VTR egy jó fél literrel többet eszik százon, mert karbis, az injektorosak azért finomabban adagolják a nyálat.
Köszönöm a segítőkészségeteket..
Valóban ez nem sok pénz de ennyim van és nem több.Ez az ár amibe benne kéne hogy legyen majdnem minden..kivéve a biztosítás... A VTR sokat eszik nem ? vagy a TLS... Ne haragudjatok nem próbáltam eggyiket sem még.Csak azt mondom amit olvastam a típusokról..
Hali firestrom!
Úgylátom ugyan azt ajánlottuk, egymástól független !Ma beszéltem a Debreceni mókussal,csak bizgeréli a fantáziám az a gép !Egész jó áron sikerülne összehozni a dolgot!
Hali!
900-ért nehéz jó motort találni! Szerintem a használtautó.hu-n érdemes nézelődni!Állítólag ő megéri a pénzét, próbálj alkudni !http://www.hasznaltauto.hu/2663599_aprilia_rsv_2
002
Sajna ennyi pénzből nem fogsz kapni normális RSV-t egy százast még szedjél össze valahonnan. Itt van Dave RSV-je, ez szép állapotban van és elég olcsón adják, talán még egy kis alku is belefér:

http://www.hasznaltauto.hu/2663599_aprilia_
rsv_2002


Vagy ha semmiképpen nem tudsz összeszedni 9 kilónál többet, akkor VTR Firestorm vagy Suzuki SV 1000 (most van 1-2db ócsóért a használtautón) vagy TL1000 a megoldás.
Vedd meg
soha nem lessz nagyobb öröm az életedbe!
aki lebeszél róla, tuti nem rsv-n ül!
sztereotipiákra hagyatkozik!
www.rsvforum.com
Hello.

Segitsetek.2001es RSVt szeretnék venni,de mindenki lebeszél.Tényleg ennyire rossz ?!?!?! Most akarok motort venni és ragaszkodom a V2höz... Sajnos nincs sok pénzem max 900e névreírással együtt... Amugy ennek nem itt a helye de valaki tud nekem ajánlani ennyi pénzért valamit ?
Osztom a véleményed! Teljesen így van! Tökéletes a "szakszis"
Hátul nekem is az van .
Nekem nincs öhlins, mégis baromi elégedett vagyok a futóművével!
Akinek a gyári gátlók kevesk, rohadt gyors lehet
www.rsvforum.com
aszt hogy brutál aszt belátom ,ami nekem tetszik benne az elsösorban a motorfék,az valami pusztito az bisztos amugy az öhlins futomüve az elsö rangu ,ezen a dolgon fölösleg szerintem senkinek sem vitázni az aprilia futomüve a mai motor kinálatban a csucson van és ugyan ugy a fékk is .bevalom nekem már volt egy két szitu miután csak csodálkoztam hogy hogy sikerült meguszni a perecet ,ez vonatkozik fékhatásra és futomüre is.amugy egybe szögezve szerintem ma a piacon és az árát se felejcsük el
üdv.

Hát csak egy gondolat...szerintem mindenkinek volt már problémája az indítórelével, nekem is. Én ezt az egyetlen hibát emlegetném, amire szerintem évjárattól függetlenül számítani lehet. Amúgy én szeretem, mert vaddisznó.

üdv.
bocsi a csere gép amit kaptam az egy uj rsv volt kb 17km volt benne
sziasztok ,bocsánat hogy beleszolok ,én is rsv tulaj vagyok és már a második darabot koptatom ,az elsövel tényleg nekem is voltak gondjaim,elktronika csakis az ,a mehanikus része az 100%üzemelt mindig ,de hangsulyozom 2 szervizprobálkozás után a MILLE-MOTOR kicserélte szo nélkül GARANCIÁBAN .és hangsulyozom semmi vita semi cirkuszom nem volt az importörel.nagyon korektek voltak és azkaptam egy 2006 rsv ami 100% üzemel azota is használom város országut pálya,tulajdonképen mindenhol és tutti a gép.ami fontos aszt a kolegák emlitették a felszereltség ami tényleg profi a fékek a gátlok a felnik .aki ilyen gépet szeretne, ara csak anyit hogy megéri a vétel.bocsánat hogy beleszoltam és üdv minden rsv tulajnak
Igen súlyban a mille 4 kg -mal nehezebb!
Na de 2005! 2006 tól már a sima mille is öhlins elöl meg radiális brembó! Viszont stab az tényleg nincs rajta!
Látod -
nekem rossz tapasztalataim vannak az rsv-röl hangsúlyozom nekem volt suzuki tl-em azzal 55000km mentem de csak 1 indito relét kellett cserélni az rsv-vel 14000km mentem de többet volt szervizbe mint uton nekem ez a tapasztalatom imádom nagyon mert kanyarba ISTEN de megbizhatoságbol nem az igazi!
hát kérlekszépen azért mert eddig nem volt rá érdeklödö és ugy döntöttem hogy megtartom de a hirdetést még nem töröltem de ha lenne rá komoly érdeklödö akkor oda adnám.
A Facoryban elöl is Öhlins van, és van rajta egy ilyen kormánygátló is.
Radiális fékek vannak rajta.
Könnyebb is.
A többi azthiszem elmondtad.
Üdv! Nincs különbség ugyanaz a szervize!Ami lényeges különbség az a hátsó gátló, a factoryban érezhetően jobb az öhlins !
A sok karbon motyesz meg az ,hogy kovácsolt-e az OZ felni vagy sem az már sztem parasztvakítás!Tény hogy jól néz ki a karbon!
De összeségében én inkább a millert vettem meg. Engem valahogy jobban megfogott a mille color!De ez én vagyok nem te ! Üdv!