Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mármint az Apriliaval ? És kik diplomáztak ? Ne haragudj, de nem értem.
ha li x andris köszi a hozászolást ,de én már megszoktam ,most sem haragszom ezért .sajna bele kéne olvasni magyarban szaklapokba és ujságokban és az ember észre venné menyi hibát talál és bocs de azok a nagy része Magyarországon diplomáztak.amugy tényleg a márka tipusal magyarban vannak gondok .
És én is pl erdélyi vagyok és vannak nyelvi hibáim... Na de mind.. NEm ez a lényeg Nem azért vagyunk itt hogy osszuk egymást..
Tegnap este beszéltem az egyik haverommal,aki Olaszországba gépészmérnök,és azt mondta,hogy az olasz motorokba bízhatok.Igaz,hogy nem olcsó az alkatrész,de viszont nem is esik szét olyan hamar,mint egy japán gép és a másik dolog pedig a minőség.Amíg az olasz motorok tekintélyes darabok,addig a japán darabokból rengeteg van és nincs akkora eszmei értékük.Az autóknál is hasonlíts össze pl egy Ferrarit egy Skyline-al... Melyiknek van eszmeibb értéke.. De távol álljon tőlem,hogy lenézzem a japán motorokat.Sőt ! Eddig én is GSX-R -el járkáltam.Igaz nem saját volt,de akkor is.Nem volt velük semmi bajom.. Annyi csupán hogy TALÁN ! de nem 100% hogy sűrűbben kell alkatrészt cserélni..persze ez függ a gondos gazdától is...
Hello mindenki.

Fontos a nyelvhelyesség,de nem kéne már lefikázni a másikat..főleg hogy nem tudjuk az okát.. igaz harpi ?!
... ha nyelvtan leckét akarsz adni akkor keress egy másik forumot!
Hali!
A jövő az elektronika, automatizálás. De egyre keresettebbek a lesznek a szakmunkások is, mert fogynak az öreg szakik, utánpótlás meg nincs. Nézd meg pl. egy külföldi álláshirdető honlapon hány CNC esztergályost keresnek és mennyit fizetnek. Meg fogsz lepődni!
ja ja V2 DUCI VAGY APRILIA de itt hollandban nagyon kinálták mégg novemberben az uj KTM szupersport gépet hogy huzak egy kanyart vele csak öszintén elége jol eset az esö asztán montam majd leközelebb .de az bisztos RSV vagy DUCI
bocsánat de nekem nem volt nyelvtan magyar tanárom sosem mert én nem magyar iskolát végeztem sajna .de csak anyit hogy sokan vannak akik ott jártak iskolában és ugyan ilyen szinten irnak mind én .bocsi még egyszer a hibákért,bár lett volna magyar tanárom ,de ez a mult é
Van VTR-es tapasztalatom,nekem olyan mint a hayabusa csak gyengébb.Ha már V2 akkor aprilia vagy ducati.
Csá pubi!
Nagy igazságok amiket írtál,de a nyelvtan tanárom,aki mindig faszolt milyen csúnyán és helytelenűl írok, elsírná magát ezt látván !
bocsi csak egy icipici hozászolás .én személy szerint nem ismerek olyan embert (és bocs ha hibázok elöre elnézést kérek akor)aki valaha átült japo gépröl olaszra asztn 1-2 mulva visza pártolt a japo(nem fikázom a japo gépet én is hondával kéztem asztán volt 4 kawasakim) .továbi jo napot minden motoros társamnak fügetlen mien dögöt hajt
ja és mégg egy dolog az alkatrész ellátás,én most perpilanat hollandiában tartozkodom és már végig jártam 1-2 aprilia szervizt semi külömség a alkatrész beszálitásal itt vagy othon,tudni kell hogy az olaszok nem törik szét magukat ,lehet benelli ,aprilia ducati de azért ezekhez a gépekhez nem kell zsákostol a csere alkatrész ,remélem ebben egyet értünk.ja és egy nagyon fontos dolog olyan gép mint az én 2006 RSV ami 19000 km futot itt egy 2006 gépen van kb 46-54000 km ! és semi bajuk plusz ehez téve nekem van 4 barátom Ausztriában akik 2004RSV pályáznak csakk pálya ! azon kivül hogy odacsapták a gépet a földhöz nem beszélhetünk technikai gondokrol vagy ugy fogalmazva problémákrol.én itt is olvastam tesztek a V2 rotax rol és semi roszat nem gagyok rola senki és hoza kell tenni hogy komoly versenzök tesztelték öket.sajna othon van ez a berögzödés hogy olasz gép akor csöstül a gondok
jo reggelt x andris ,mire gondolsz ara hogy vannak gondok vele?mert a legtöbb példányal 1 gond van az indito reléé,én sem nagyon tudok más problémákrol.amugy az tutti a vásárlást a pénztárca szabja meg,de nefelejcsük el amig a VTR például külsöre majdnem semit nem változot 10év alat adig az RSV egy brutál designos gép.és amit a multkor irtam ma az aprilia ad neked egy alap áron egy monthatom fullos gépet.fogyasztásra viszont a VTR nél egy hangyányival kevesebet iszik de a V2 gép nem arol hires hogy üzemanyag megtakaritási rekordokat döntöget
Tök mindegy.
Ez világos de ha véleményezel valamit akkor hitelesebb vagy ha pontos adatokat írsz.
Hali!
Nálunk a legjobban a stricik keresnek!
Bevonulsz 4 évre egy dutyiba, és ha sokat tanulsz megkapod a felsőfokú kurvafuttató képesítést! Ha nagyon ügyes vagy summa cum laude képesítéssel!
Bocs...... !
Nekem K%N van, de szerintem jó mind a kettő!
Sevaztok arcok!Segítsetek kicsit. Nem tudom eldönteni milyen légszűrőt vegyek, BMC-t avagy K&N-t ! Mondjatok már valami okosat!
Na vagy rosszul emléxem, vagy már cserélve volt. Utánanéztem csak 13000ig van skálázva. De egyáltalán nem ez volt a mondandóm lényege!
Sziasztok!Lassan kezdem a pacit felkészíteni nyárra.Arany színü első felnit tud valaki?Ha igen mibe fájna?Előre is köszi!
Szevasztok! Lennek egy kérdésem hozzátok mert itt már sokan tapasztaltak vagytok és élitek az életet elöttem áll a tövábbanulás leehtösége és megszeretném kérdezni hogy most minek van nagy jövöje ( szakma, mi keresett mit fizetnek meg jol) köszi szépen!
Csá Zrider!
Láttalak a képes MOtor Infóba!
Ott vagy a supermotyósok között!
Na meg az évzáró nuláj képén is
De még 13-ig sem.
954RR sose forog 15000-ig.
Ha már ezt így elmondtad akkor csak annyit fűznék hozzá, hogy amíg volt a haveri társaságban VTR mindig neki villant először az üzemanyag lámpa, jóval hamarabb mint bárkinek!
Az RSV városban pötyögve nem zabál annyit mint egy VTR országúton.
Ez saját tapasztalat.
Az 1,5 liter meg olyan alsó hangon említett érték.