Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Fűtésszerelni
Amikor csak kedvedtartja
háj zoolee,mi a pálya?mikor kéne menni hozzátok?
A tankon egy körömnyi részen a lakk lejött mert véletlen lekaptam magas nyomással!Ez volt az első és utolsó,hogy így mostam (csak gyors leakartam öblinteni)! A fejidomon pedig volt két pici pötty.De az már akkor is ott volt mikor kihoztam,csak azt mondták bent a srácok ,hogy akkor már cseréljük le azt is!
Itt a zsírság időő, délután kimentem veretni, faxa vót
Pedig mennyit agyaltál mire kitaláltad, hogy ez a gép kell neked, aztán most meg itt van... Biztos megoldódik ne aggódj!
Üdv mindenkinek!

Itt a jóidő (legalábbis felénk egész motorozható idő van pár napja ), én meg nem tudok motorozni. :( Képzeljétek hogy jártam. Ugye megvettem a balatonboglári Full-Gas-tól a VTR-t, aztán van egy "aprócska" gond a motorral, nem tudom átírni... Hosszú ennek a története, a lényeg hogy az előző tulajnak volt valami tartozása amiért lefoglalták a motort. Az egyik fő probléma hogy Full-Gas-ék több mint egy évig nem írták a nevükre a motort, aztán ebből lett egy kis félreértés. Na de rajta vannak az ügyön hogy le legyen tisztázva a motor, remélem mihamarabb le fog rendeződni a dolog. Különben viszem vissza a gépet ha egy záros határidőn belül nem intézik el a dolgot, nem azért vettem a motort hogy a garázsban figyeljen. Na meg már fel kéne készíteni a szezonra, van mit rajta csinálni, 2 új guma kell rá (amit már meg is vettem), találtam a neten 2 fasza Termignoni dobot is hozzá, meg ugye a többi kötelező szervíz (olaj, légszűrő, stb). De ugye ezeket addig nem is fogom megcsinálni amíg nem rendeződnek a dolgok, lehet visszaviszem ha 1-2 héten belül nem rendezik le nekem ezt a malőrt. Aztán bepipulok és megveszem a Bikeman-es Mille R-t, mert nem nagyon van abban az árkategóriában egy épkézláb VTR.
Hali!
És mitörtént a régivel? Ha szabad tudni !?
Háj! Már a postás Saca is csörrentett, h kellene a hátsósárvédő, de még nem jöttek érte. Szivesen ,csak ne tavasszal vigyék el, mikor kéne a szekér
Megjött az új tankom meg fejidomom olaszból, garanciába ! Semmi extra csak meg kellett osszam veletek ezt az örömhírt! Am 4 hónapot vártam rá!
Hali!
Zrider! Ha van rá módod, az RSVForum-on keresd meg Gajan-t. Földid, és mintát venne a V2-esről, carbonhoz.
Csak 1 ötlet, de hátha segítek vele másnak
Ami késik, nem múlik!Csak kitavaszodik egyszer !
Csak legyen lovetta a benzinre !
Nem volt valami fasza, mert minden irányból fújt a szél. Csak a kézimosóba mentem el , lecsutakolni, de mire hazaértem , ismét összecsaptam a hátulját
Király vót , de ma nem mentem volna el a Királyhágóra.
Hali!
Mennék én,de még a festőnél van a fejidom,meg az oldala !Esetleg ha egy simson star-ral tudod tartani a tempót elővakarom a sufniból oszt felfújom a kerekeit[O39!
Háj Api!
Ma kigurulok egy kicsikét zörögni a millerrel. Ha volna kedved csatlakozni, ne fogd vissza magad
Szevasztok! Van egy eladó összekötőcsövem kipufogóhoz. Asszem 2001-es évjárathoz. Mindkét végén slip.on. Ha valakit érdekel, megmérem az átmérőit.
Sziasztok!

Mille 1: 2004-ig (egylampas)
Mille 2: 2004-tol (ketlampas, VTR design)

Az erdekelne, hogy a lathato eltereseken kivul mi a kulonbseg a ket generacio kozott, kulonos tekintettel az elejere.

Elso villa?
Kormaykiflik?
Villatav?
Elso fek?
Kerek?
Muszerfal?

A regebbi Mille eleje belemegy az uj nyakba?
Azt hittem dekoros követte el matricával a gyári mintájára
Egy profi motorfényező csinálta. A régi mintázat nem volt az "igazi"(finoman fogalmazva). Tegnap raktam össze. Csak a fejidom és az üléspúp kapott új fényezést. Ez még a "Colin Edwards"-os nyomok eltüntetése...
Üdv.: imik
Csináltattál matricát?
Ki készítette? Nekem is kell
nem rossz nem rossz
Gondoltam feldobom a hangulatot egy képpel...
Azért ha van még kérdésed tedd fel nyugodtan!
Sziasztok.

Köszönöm.Én tényleg nem akrtam senkinek semmi rosszat.Csak amint tapasztalom nem is olyan könnyű dönteni.És sok kérdésem van,mert nincs nagyon motoros haverom aki olyan tapasztalatokkal rendelkezne,mint ti.
Gyere x Andris...
Nem hurrogunk le! Ide
Befejeztem...