Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Voltak már Raptorjaim, faja . A csákóval is cimbizek , aki csinálja.
Az egyik a Tordai hasadék, a másik meg a Torockói vár.
Hol van ez az építkezés!
Na azt elhiszem! Nekem 2 35 centis raptor van deeee...... élőbe odabasz ezis ! Tettem fel videót de monoba vesz fel a kamera, ugyhogy nagyon nemadja vissza!
Atomkirály hangja van, nekem is bejön , de ,aki mögöttem motorozik, na annak rendesen szétcseszi az agyát . .
Veszélyes az a két tölcsér a millereden! Egyszer alkalmam volt tapasztalni egy ilyen hangját !Mit ne mondjak ilyet akartam jódarabig(mondjuk még egy perc se múlt el belőle)!
Negreniben szoktunk kajálni, és stilszerüen csorbalavest meg miccset, aztán izzitjuk a sárkányt és toljuk vissza a hágón keresztül hazáig.
Ha ráértem jobban , még elugrottam ide is:
Köszi!
Most már mindent tudok!
Hali!
A Király-hágó (más néven Erdély kapuja) a Réz-hegységben, Kolozs és Bihar megye határán, Királyhágó és Báródsomos települések között, 582 méter magasságban található hágó. Nemcsak gazdasági, hanem kulturális szerepe is nagy, hiszen kapcsolatot teremt a Partium és a történelmi Erdély között. Sokáig itt volt Partium és Erdély határa, a kiegyezés után pedig az Erdély megnevezés helyett gyakran a Királyhágón túl-t használták. Ugyanakkor Partium és Bánság együttes jelölésére a romániai reformátusok ma is a Királyhágómellék megnevezést használják (például Királyhágómelléki Református Egyházkerület). Áthalad rajta Románia egyik legfontosabb főútja, a DN1 (a nemzetközi útszámozás szerint E60).Kielégítő?
Merre van ez a királyhágó?
Egy jó ebédre szívesen beneveznék én is.
Bár utána nem az igazi a motorozás!
Viszont legutóbb mikor arra jártam egy felborult kamion zárta el egy hajtű kanyarban szinte teljes szélességében
Jah, van az út vagy tizenkét méter széles, és nincs lépten-nyomon rendőr, mint a Mátrában
Valahova arrafelé !
Csak nem ide szoktatok járni kajálni a királyhágóhoz?
firestorm! mentem egyik haverom SP2-jével utcán pár kört szerpentínen, nagyon röviden a benyomásom: semmivel sem kényelmesebb vagy kényelmetlenebb mint a Mille, a blokkot forgatni kell, jobban mint az RSV-n. Az Aprilia sokkal nyersebb motor, minden sokkal direktebb mint a VTR-en. A H kezesebb, felhasználóbarátabb, tipikus Honda. Személy szerint az RSV R-t inkább éreztem versenymotornak mint a VTR SP2-t.
Futásteljesítményről: régebben olvastam egy tesztet amit Falco-val csináltak (a motorblokk majdem megegyezik a Millével), 60000 km után szétszeték a blokkot darabokra és több kopásnak kitett alkatrészt megvizsgáltak: dugattyúk, gyűrűk, fogaskerekek a váltóban, szelepek, stb. Minden a gyári tűrésen belül volt, semmi nem szorult cserére és nem is kellett cserélni semmit előzőleg sem.
Persze a Honda az Honda, de a Rotax sem ma kezdett el gyártani motorblokkokat. Én bízok benne, és elárulom nem kímélem a gépemet és ha minden jól megy a nyáron bőven több lesz benne mint 35000 km. Kopp-kopp. Nehogy elszóljam magam Voltam szelephézagot állítatni és nem kellett állítani mert értéken belül volt. Végeztem Bíró Úr.
Megint elkottáztam !
Helyesen:addig még úgy is dumálunk!
Hali Zrider!
Lemerült tegnap ez a tetű teló,a töltő meg persze a melóheyen !Remélem az idén is alkalmas lessz a február egy Király hágói ebédre,addig még úgyis !Na megyek lapátolom tovább a havat !
Váááá, Te meg eltüntél miközben tunk! A csajoknak elegük lett a motorozás témából és a kádba dobták a telefont
Rám is berágott az oldalkocsim, mert azt találtam mondani, h viszem a Királyhágóra magammal motorozni, mert mindig üti a hátam 200nál, h lassabban
Ez így is van, de egy normális SP2 mindjárt 1.5 milla. Meg azért az RSV jobban alkalmas utcai közlekedésre, az SP2 az télleg nagyon fapad, látszik hogy a tervezők inkább a pályahasználatot részesítették előnyben, minimális dizájn mindenhol, a végtelenségig leegyszerűsítve. Viszont a blokkja, na az ott van a szeren, a fogaskerekes V2-es szinte elpusztíthatatlan. Viszont ha megnézünk egy RSV-t (főleg az újabbat) egyből látszik hogy ezt utcára szánták, csodálatos dizájn, visszapillantóba integrált indexek, szóval gondoltak ránka tervezők, hogy necsak jó de szép is legyen a motor.
A kényelem annyira nem érdekes, csak legyen hátsó ülés a gépen hogy tudjak rá pakolni. Na majd megcsörgetem ma a bikemant. Ja meg azt is meg kéne kérdezni hogy a forgalmiba mi van írva a szállítható személyek számához.
Hát mondjuk engemet ez a része nem izgat hogy most megnézik e a motoromat vagy sem, illetve az sem zavar hogy csak egy vagyok a japó motorosok közül. A lényeg hogy nekem tetszen a motorom és elégedett legyek vele, a többi nem érdekel!
Firestorm!
Az enyémen már 39800km van, s még semmi gond nem volt vele! (Azért talán lekopogom) Ja, és az öregebbeken, mint az enyém is, még vasból van a benzintartály!
Szerintem is
A vtr az a falcoval egy kategória /túra sport!/! A mille,rsv pedig az sp1,2-vel szerintem legalábbis !
Nincs ezekkel semmi gond! Ugyan annyiba van mint a japó!Volt ezeknek tartóstesztje is! Meg hát már 10 éves a tipus!Viszont korántsem lessz olyan kényelmes mint a VTR!