Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

9800 ft a 4 lityis az olajshopban
hja 15-50-est akartam írni.
a motult néztem én is elsősorban
MOTUL 5100 15W50
csak hogy kérdezzek: ki milyen olajat locsol a vasába?
nézegettem ma de csak mobilt,shellt,motult találtam 10-50-esben.
van echte olasz:agip,de az meg ásványi....
hát nem vágnék neki vele montenegronak az tuti, de jó érzés lenne,ha egy ilyen állna a garázsban és bármikor mikor kedvem tartja életet lehelnék a majd 60 éves technikába.
de majd egyszer.
Ó pepel.... Egy ilyen kis d csepelel lettem a leg pekhesebb versenyző a Kántor András emlékversenyen 2001-ben! Mindössze 8 kilómétert tudott arrébrepíteni a kis technika a 300-ból! Állandó blokktúlmelegedési lázban szenvedett ! Na mind1 azért Volt!
a 250-es ritkább,mint a 125-ös de a 600-at kicsit eltúlzottnak érzem.
motorboltos ismerősöm romániából veszi össze őket,felújítgatja és megy németbe a cucc. 250-est 130-ért vett egy hónapja kinnt.
Cimborám vett 600.000 pénzért egy csepel 250-t, de rozsdaboglya, kosaras rozsdás, beállt
Állítólag bomba üzlet volt, meglássuk mi alakul belőle
köszi tesó,de nem én gyártottam. csak "megvettem".
Gratula az rsvhez,tarka
Nekem 1 csepel a vÁgyam.
ja,csak ne legyen váztörött.
a motor az motor.mindegy mi van ráírva
Én szeretem az összes motort fasza mind!Mindegyiknek megvan a maga jó és rosz... Például ha minden jól megy akkor a héten bővítem a motortáram egy 25-ös TZ-vel!Már nagyon izgatott vagyok ! Pedig ezt rémálmomba sem gondoltam volna,hogy egy miller után még lázba hoz egy tz !
Köszi szépen!
történet:
főtengelycsere: alacsony olajszinttel 260-nál feküdt ki a csapágy, szétégette a főtengelyt, meg a hajtókarokat is, ez az én tudatlanságom-faszságom volt.
Aztán javítás után folyamatos nyelezés, kerekezés, kifeküdt a 3. fokozat, de még belevertem 20ezret, kettőből négybe váltva, folyamatos nyelezéssel. kifingott a második is, ezért vettem egy új blokkot. folyamatos nyelezés kerekezés, de olajra már figyeltem, ötezrenként szervizelek. nyár végén szétrepült a lánckerék mögötti csapágy, nyilván az állandó kerekezéstől, szétvitte a blokkházat a komplett váltóval együtt.
Valószinűleg egy V2-es rosszabbul viseli a folyamatos 10000 feletti fordulatot, mint egy sor4. ennyi...
És mi volt az oka? Ne jó bele a fullszinti mi? Lassan yamakka lesz belőle.
Van egy történetem erre. Csávó megveszi a K2-es gixert december tájt. Februárban meglátja a K3-at és bemegy a boltba, hogy cseréljék ki neki. Érthető okból a bolt ezt nem teszi meg. Emberünk hazamegy. Leengedi a motorból az olajat meg a vizet. Beindítja és járatja fél percig majd amikor kezd fura hangja lenni leállítja. Visszatölt bele mindent. Visszaviszi a kereskedésbe, hogy beszart a moci. Természetesen olyan károk vannak amik komplett blokkcserét igényelnek. De ő nem várja ki hanem kiköveteli magának a K3-at.
Ennyi a történet. (Lehet, hogy van benne pontatlanság de a lényegi része úgy igaz ahogy írtam).
jah.aki fasz nélkül megy b@szni....
látod látod...szar a honda!ddt499megmondta!ne vitázz vele mert töröl!
olaj nélkül,vagy szakértelem hiányos összerakás
Tibi!
"A mostani olajfaló 1000RR-ről meg már ne is beszéljünk"

Ez a probléma már anullálodott, azaz megoldodott, az első szériánál volt ez probléma 2008-ban.
ott is van hétfő reggeli motor
áruld már el hogy lehet széthajtani mert én játszottam ezzel kitartóan egy évig,hogy kicseréljék a blokkot az olajfogyasztás miatt,de nem tudtam.folyamatos egykerék folyamatos tiltáson váltás bp-szeged 6 koppon stb....semmi baja.ja és ekkor 16 ezer volt benne.most 50 és most vettem ki a gyári gyertyát.és most lett először szelep állítva.szoval hogyan?