Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én jövőhéten hétfőtől csütörtökig nyaralni vagyok.
De szerintem játszik a hétvége. Addig még pontosítunk majd.
Menjünk el a jövő hét végén a P.ringre, a Speed Weekre. Majd Tata felé megyek.
Sziasztok! Aprilia RSV 1000R, Tuono 1000R, Mille, Factory típusok bal első Öhlins villaszárát keresném. Alapvetően a belső cső és a csizma is elég lenne, de kompletten is jó .......
Ezenkívül érdekelne még Öhlins kormánygátló és hátsó rugóstag, de rugóstag csak a 2004 utániakból jó!

Csatoltan egy kép hogy miről is próbálok dumálni :
Hello! Én azt mondom igen is lenne rá igény.
Megérdemli ez a típus a külön honlapot.

BéLa! Ne hezitálj annyit! Maradj a mostani vasadnál. Legalább megmarad a pénzed! Mikor gurulunk egyet?!
Kiváncsi vagyok én arra,hogy ősszel piacra dobnak egy olyan motort amit júliusban még csak meg sem mutatnak a szakmai sajtónak, nincsennek rólla független tesztek, stb!Barátom ez nem így működik! /szerintem!/Különben az is biztos, hogy én nem vennék az első éves szériából! Főleg olaszból nem !Nagyon jó lessz ha 2009-ben megnézhetünk,tesztelhetünk egy v4-es apriliát! A shiver-rel is kb egy évig kábították a jó népet mire piacra dobták, de még akkor is tele gyermek betegséggel!Ez az én véleményem nem akartam senkit megsérteni vele! Én arra számítok,hogy a v4 megérkezése utánn, letudom a falcomat cserélni, egy jó állapotú rsv factori-ra korrekt összegért,hiszen a gazdag olasz fanok biztos cserélni fognak!
vszabika!
Az tök jó akkor simán indulhat széria álapotban a WSBK-ba a 150-200.000 eurús motorok között!
Suzuki 220-le,honda 215 le ducati 197 le.
Ez a japán feliratos újságcikkes kép már elég régi, s látni hogy csak rajzolva van. Sok tipusról jön ki hasonló fantáziakép, melyek sosem valósulnak meg. A valós fotón (SBK versenymotor tesztelése) látható a másfajta váz, hátsó villa, kipufogó. Ez utóbbiról csak annyit, hogy még változhat a szériagyártásig, s ha nem akkor is könnyen orvosolható. Szerintem. Én összességében egy nagyon bomba gépre számítok!
Épp készül egy rsv- fórum... Szerintem még pár nap. Ha érdekel valakit. Ha .com a vége, akkor 1 hét múlva megvagyok, ha .hu akkor kb 3 hét. Kérdés az, lenne-e rá igény. A sablon erőssen hajaz a gixeres fórumra. www.gsxrfans.hu .
A 2339-es hozzászólásnál van a kép.
A formája ugyanolyannak tűnik, csak annak aztán igazán ronda a kipufja! Hogy a p...ába lehet így elb@szni vmit! Erről még a szalonban le kéne dobni, vagy zárt furgonban hazavinni.
ennél én már raktam be újabb képet is
valszeg olyan lesz
Közben ezt én is megtaláltam. Nagyon jó, de a kipufogója gyanúsan B-Kinges - vagy nagyon gyorsan kell rá vmilyen nyitott, amelyik nem lóg így ki, vagy hamar leflexelni a végét. Aztán lehet, hogy hátulról jól néz ki.
A lelke, de gondolom ezt már láttad.
Elöbb-utobb lesz és akkor küldöm.Üdv
A helyzetem egyre nehezebb! De nem kilátástalan...
Csak látnék már egy piacra szánt V4-est, mert a gyári bemutató videón levő számomra nem értékelhető (látványra).
Azért köszi!
Szia Béla ! Egy infót halottam,amit tovább adok. Szóval tegnap este borozgattunk és beszélgettünk egy -két emberrel az Aprilíától, ők nem márkakereskedők ,a gyári emberkék. A lényeg, a v4-est összel kezdik forgalmazni. Az első 2000 db. motor,amiből kb.100-150 db.kerül Mo.-ra egy limitált szériás ,sorszámozott modell lesz 215 le-vel. A tervek szerint ilyen nyitottt változatot nem fognak utána piacra dobni,és az ára nem lesz magasabb az utána következő gyengébb változaténál.Szóval lehet,hogy ha nem sűrgös ,érdemes várnod. Ez csak egy tipp. Üdv: Szabi
Az a baj, hogy minél többet foglalkozom a gondolattal, annál jobban szeretnék egy Ducatit . A 1098-ra meg úgy látom, nincs meg a keretem. Ezért kipróbálom a 848-at, aztán ha nem lesz elkeserítően gyengébb, belevágok. Mivel a Duki jól tartja az árát, s ez a pécsi kereskedés rugalmasnak és segítőkésznek látszik, ezért könnyen tudok majd továbblépni, ha szükségét érzem - akár újra Apriliára. Ráadásul a mostani motoromat is jól beszámítják, jövőre szerintem sokat fog esni az ára.
Már ott tartok, hogy minden éjszaka álmomban Ducatik között vagyok...
Az első nagyteljesítményű gépem is így jött: rábeszéltek, hogy próbáljam ki a ZXR 750-et (előtte RD 350). 3 napig nem aludtam, vagy ha aludtam, álmomban motoroztam. Aztán gyorsan megvettem.
Ki lehet venni a lényeget.
Azért szépen látszik hogy jóval kevesebb a 848 mint az RSV.
Utcán használva szerintem ezt nem lehet nem észre venni!
Végbéla ez elég megbízható angol forrás.
Michelint vagy pirellit használok,3-3500 km.Nemcsak a kigyorsítás,az autópálya nyélgázon is eszi a közepét.Most egy power 2CT van hátúl,elől meg metzeler race tech van.Semmi olyat nem csinálok hogy zavarna a kétféle gumi az eleje jobban fog ennyi.A hátúlja úgyis elpattog a motorfék miatt forszírozott féktávon,kigyorsításon megintcsak meglehet csúsztatni,az elejét nehéz megrendíteni
Csak képet lehet küldeni. Rakd a vágólapra (Print Screen), aztán mentsd el mint képet (akármilyen képszerkesztő programmal)
Csak nem megy el.