Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vazze! Nem néztem h a hsz nekem jött! A tizedes a Matyi haveromé, a száma 30 915 2187 , a mélje matyirex kukac frimél pont hu és nagyon szivesen segit neked is ,csak hivatkozz Tikász Zolira, vagyis rám!
Bélám! A 2 Mivv 420 eu volt, adtak hozzá db-killert, homológkártyát meg ebetüs tanusitvány hegyeket , de frankón mondom ez szétb@ssza az agyad, simán nyom 130 decibelt , de nemsoká megméretem.
Mindegy is, ilyen hangos még csak egy Big Gun rendszer volt az egyik Bergeremen.
Nekem nem tudsz segíteni?
Azt is kérdeztem, mennyibe fájt a két MIVV! Ha megmondod, utána eldöntöm, megkérdezzem-e, hogy hol lehet hozzájutni?
Én is a motul v ipone közul választanék, de a kereskedésben , ahol most is szervizelték, határozott nem volt a válasz, mikor rákérdeztem, nem lehetne -e inkább vmi a fentiek közül?
Azt hallottam h a castrolon a legnagyobb az árrés, ezért használja ezt a magyar importőr.
Meg, h elvész a gari, ha nem castrol, nekem meg összejött most egy rakás garanciális szarság ,uh kussolok és beletörődök ,h castrol .
Engem sem izgat, csak kíváncsiság. Az enyém is kb. így eszik. S néha felb@ssza az agyamat a sok hülye, akik szerint a V2 falja a benyát. Egyébként meg mintha nem lenne mindegy, megvesszük a 3 millás motort, s a sok hülye azon agyal, hogy 6,5 vagy 8 litert fogyaszt 100-on. Az ilyen versenyben úgyis a Babatta fog nyerni.
Én lassan közeledem a 4000 ezer felé! A váltón már észre lehet venni. Nem vagyok elragadtatva ettől a REpsoltól amit még Balázs rakatott bele.

Most ezer százalék, hogy csak minőség vagyis MOTUL fog bele menni! Azzal már el merek menni majd 7500 at. De mostaninál tuti 5000 nél vagy már 4500 nél kihúzom a dugót.
Háj! Megjöttél Te is?
Nem mintha nagyon izgatna a fogyasztás, csak mikor mindenki csurig tette, majd kb 200 km után megálltunk tankolni, az enyémbe mindig cirka 1-1,5 lityivel kevesebb fért , Kb 6l körül fogyaszt.(kényelmes túratempóban 140-160 közt jó sok oda-vissza kapcsolgatással)
Arról jutott eszembe, h kérdezted a fogyasztást.
De még mindig a legjobb a MOTUL!

MOTUL termékek a legolcsóbban !
a sárga 6ezrenként volt mindig szervizelve, a piros is , bár alattam ment eddig vagy 1000km-t , a 10ezer az már sok neki tuti!
Valóban, a könyve 10 ezret ír, de azért túl sokat nem módosítottak a motoron, s inkább tartom a 7,5 ezret, abból baj nem lesz, s a fenntartási költsége sem lesz tőle elviselhetetlen. A blokknál a legfontosabb élettartamnövelő a rendszeres olajcsere. Volt 16 szelepes ALFA 33-asom, 10 ezrenként Selénia olajat tettem bele, 300.000 km után még ötödikben is bele lehetett forgatni a pirosba (óra szerint 220).
Így aztán a 6 ezres olajcserével Zrider gépe is k..va sokáig k..rva gyors lesz!
Aha komoly!
Haverok is 6 ezrenként viszik a jopókat.
Én Agipot rakok bele. Egyszere nekem is azt raktak bele, nem tudtam kikerülni sajnos, szar is volt vele. Zajos volt és füstölt is. Úgyhogy párszáz km után ledobtam belőle és raktam bele Agipot.
Azóta csak Agipot rakok bele. Ezzel jól működik.
Ez most komoly? Én meg odavittem 6100-zal, oszt még forogtam rajta, nehogy majd lecsesszenek , h tulmentem
Kawám meg hondám volt és beidegződött a hatezer!
Na mindegy, azt a retek castrolt rakják bele, nem is baj ,ha gyakrabban cserélik, mert a gyárban Agipot tesznek bele.
De b@sszák+ a szervizesek is ,nem mondták, h korán jöttem még
10 ezrenként kell nem 7.5 meg 6. Ennyinél a régebbieket kellett. Ezek már más motorral vannak szerelve!
Hi!

Rendben, kérdezd meg és értesíts, ha van érdemleges infód...a csavar valóban kell!
Hopp! Te kellesz nekem! A ZX-10R-en olyan bukógomba van mint az enyémen. A bal oldalit nem tudom felrakni mert akár, hogy forgatom a konzolt felfekszik rá az idom. Meg tudnád kérdezni a tulajt, hogy Ő, hogy csinálta? A jobbos tökéletesen illeszkedik az idom vonalába úgy mint neki.
imik74!
Így nekem is sokkal kedvezőbb, szerintem menni fog. Esetleg ha még találnánk valakit az már nagyon jó lenne. Megpróbálok pontosítani az áron és egyeztetünk újból ok?
Üdv: W.
Szia!
Michelin pilot power 2CT, 7000 km hátul, az első egy kicsit többet. Persze nagyon függ attól, mennyire téped neki, milyen úton motorozol, stb. Pl. beton autópályán csapatsz egy pár100 km-t 200 körüli tempóval, meglepően sok fogy a közepéből.
Na akkor majd belefülelek egyszer!
Szevasztok!
Gondolom ti is találkoztatok a problémával, hogy a nagy nyomaték miatt hamar elfogy a hátsó gumi közepe. Neketek milyen tapasztalaitok vannak. Nekem az Avon Viper 4000km, Dunlop Sportmax D208 3500km-t birt.
Meglepő, de az első is hamar kopik, legalábbis az új D208 amit vettem, ti milyeneket használtok?
No vazeg én mentem zrider után ! Állat hangja van,nem is lehetett sokáig bírni! Az akrák hozzá képest, zümmögő méhecskék!
Hali!
Azé meghallgatnám, lehet, hogy függővé tenne! Mennyibe fájt a két dob?
Nem 7500-anként van szervíz? Vagy csak a hátsófék miatt hoztad előbbre?
Számszerűsítve mennyi volt a fogyasztásod, s milyen volt hozzá a tempó?
Én meg árulom a gépet, le akarom cserélni egy újra. A Millénél beszámítják, de van még egy kereskedő, aki jelentkezett rá, csak még árat nem mondott. Igaz, megfordult a fejemben az MV Agusta F4 meg a Ducati 848 is, de asszem maradok a márkánál.
Üdv
Béla
Szassz Bélám! Megvagy?
Zsir lett az uj cső! Ha huzom neki rekedten üvölt, ha elengedem harákolva durrog , most voltunk Krakkóban , hát akik mögöttem voltak ,tudnának regélni rólla...
Megvolt a hatezres szervizem is. Nekem is elmúlt a hátsófék, elmaradt az alapjáratállitó csavar, meg még kiborúlt az akksimból a sav is, pont rá a lengővillára Aprilia gratulálok
Ettől eltekintve jól viselkedett a kis ribanc, és meglepően keveset fogyaszt, legalább is a többiekéhez képest.
Üdv Z
Figyi!

Ha 5000ért hoznak 12-t én megveszem a felét tőled 2500ért! Komolyan....tartalék nem árt! Ha tetszik az ajánlat, mehet a rendelés (merthogy nekem is kellene 3db) De ami fontosabb, nem tud e szerezni 2002-es Millére kormánylengéscsillapítót valaki? Frankó lenne! Az enyémen nincs, ezért jó volna...

üdv:imik
Nekem is hiányzott egy, szereztem is, állitolag Honda VFR-ről. Teljesen passzol, csak a feje átmérője kisebb.
Helló mindenki!

Kellene nekem oldalidom rögzítő csavar 2002-es Mille R-hez. Tudjátok, az a lencsefejű kereszthornyos gyorszáras csavar, csak fél fordulat és rögzít. A kedves Aprilia kereskedés tudna hozni 5-6000 Ft-ért csomagban 12-t annyi meg csak nem kéne ennyiért. Nekem kettő kellene. Tudna valaki valami más lehetőséget?
Köszönöm:
W.