Szia!
Ne tévesszenek meg. Olasz és V2?! Nah és akkor mi van?
A blokk osztrák, a fékek brembók. A vázon és az idomokon kívül nemsokminden olasz gyártmány ezen a motoron. Nekem egy 2002 es évjáratom van. Nagyon meg vagyok vele elégedve. A fogyasztásomra egyáltalán nem lehet panasz. A múltkor Hungaroringnél tankoltam és nulláztam az órát. 246 kilómétert mentem el 16.5 literrel úgy, hogy volt benne huzamosabb 220 as tempó, városi szaladgálás, és kétszemélyes nem éppen túratempó. Ha valaki erre azt mondja sok, az nem normális.
Nekem ez előtt egy TL 1000S em volt. Ég és föld a két motor. A TL ilyen használat mellett bepuszilta volna a 10-11 litert. Jah és nem megy így.
Nekem gondom eddig annyi volt, hátsó féket & kuplungot légteleníteni, gyertyapipát + elsőféklámpa kapcsolót kellett cserélni.Most így majnem 34ezer km nél a kormánycsapágyam kicsit szól. Majd valamikor ki kell cserélnem. Meg az elő fékbetéteket is. De ezek mind mind kopó alkatrészek.- Nem típushiba!
Nincsen baj ezekkel a gépekkel! Én sokkal jobban szeretem mint bármelyik eddigi japán dögömet.
Ha ez mellett döntesz jól döntesz.
Sziasztok! Sokan megkérdezik, hogy mennyit fogyaszt egy rsv és ahogy láttam mindenkinek azt mondjátok, hogy nem többet, mint bármi más.. de engem mégis érdekelne, hogy mégis mennyit?
Egy 2000es millét akarok venni, de sokan lebeszélnek róla, hogy olasz és V2 és sokat eszik meg nem megbízható, de ezeket valahogy nem tudom elhinni. Mindig 4 hengereseim voltak, és kicsit félek a váltástól, de nagyon tetszenek ezek a V2es gépek. Viszont nem csak a külső alapján szeretnék ítélni és érdekel, hogy sok gond van-e velük, vagy ez csak mese? Akinek esetleg volt már tapasztalata ezzel az évjárattal légyszi írjon, hogy mégis milyenek ezek a gépek! Gondolom jópáran sor4ről ültetek át egy v2esre, és én is ezt szeretném most, csak nehéz a választás... előre is köszi!
Sziasztok nekem van 2004-es factorym és fokozatkijelzöt szeretnékrá kötni amit már megis vettem tipusa GI 2001 olasz de nemtalálok senkit aki betudná kötni ha valaki tud segitteni kérem irjon köszi
Nos az a helyzet hogy haverom csinálta fotoapparattal a videot, kb 3 perces.A baj azzal van hogy a kibaszott Vista-val meg a géppel gondok vannak, vmiért nem kedvelik egymást, de ma már odáig eljutottam hogy le tudtam tölteni gépről, már csak fel kéne tölteni ide... Na jó meg bevallom férfiasan időm sem volt foglalkozni vele...
nem mindenki nézi a megfelelő rovatot és hidd el hogy nagyon sokan örültek a guminak amit ilyen hejről tudott megvenni-az hogy neked nincs szükséged rá,az egy dolog...
azt hiszem mindennek megvan a maga helye, nem hiszem hogy különösebb szimpátiát vált ki hogyha minden topikot teleszemetelsz a reklámoddal. aki gumit keres az figyeli a képesmotor megfelelő rovatát, vagy a gumik topikot. én sem itt árulom a mosógépemet.
Szevasztok! A segitségeteket szeretném kérni! Egy barátom vett egy rsv-t, és kellene pár alkatrész. Ha valaki tudna bontót vagy bontott motort, kérem jelezzétek! Előre is köszönjük. A motor 2000-es évjáratú és ami nagyon fontos lenne : Fejidom, +tartó , Müszercsoport, Légbeömlőidom!
Apróbb technikai jellegű problémák vannak a videóval,de a napokban megoldom, amúgy egy haverom a célegyenes közepe felé csinálta.
Sárga 2002es RSV-vel voltam kint kék cuccban, haverom meg egy 636os kawáwal őt persze nem engedték fel. Amit amúgy nem értek tekintettel arra, hogy volt fenn a pályán suzuki is vagy kettő meg 1 kawa is....
Hát én ma voltam először a ringen és tényleg nagy élmény volt, bár bennem volt a para hogy feltartom a sort ... De azért egész jól ment. 6. körömben már 2.30 körüli időt mentem nemtudom az mennyire számit jónak...
Látom többen jártak kint és fényképeztek is nekem van egy rövidke videom a 10:25ös futamról ha érdekel vkit, gyakorlatilag az egész mezőny rajta van. Cserébe képeket várnék ugyenerről a futamról!
Remélem épségben hazaértél és már a képet tudod is beilleszteni ide! Jó csak vicc, majd ha ráérsz...
az olyan képeket, amikor "tépünk" erre a címre küldd már át légyszíves: mudriimre@gmail.com!
Fasza volt ez a nap! Üdv. Neked meg azoknak, akik ott voltak!
Ne tévesszenek meg. Olasz és V2?! Nah és akkor mi van?
A blokk osztrák, a fékek brembók. A vázon és az idomokon kívül nemsokminden olasz gyártmány ezen a motoron. Nekem egy 2002 es évjáratom van. Nagyon meg vagyok vele elégedve. A fogyasztásomra egyáltalán nem lehet panasz. A múltkor Hungaroringnél tankoltam és nulláztam az órát. 246 kilómétert mentem el 16.5 literrel úgy, hogy volt benne huzamosabb 220 as tempó, városi szaladgálás, és kétszemélyes nem éppen túratempó. Ha valaki erre azt mondja sok, az nem normális.
Nekem ez előtt egy TL 1000S em volt. Ég és föld a két motor. A TL ilyen használat mellett bepuszilta volna a 10-11 litert. Jah és nem megy így.
Nekem gondom eddig annyi volt, hátsó féket & kuplungot légteleníteni, gyertyapipát + elsőféklámpa kapcsolót kellett cserélni.Most így majnem 34ezer km nél a kormánycsapágyam kicsit szól. Majd valamikor ki kell cserélnem. Meg az elő fékbetéteket is. De ezek mind mind kopó alkatrészek.- Nem típushiba!
Nincsen baj ezekkel a gépekkel! Én sokkal jobban szeretem mint bármelyik eddigi japán dögömet.
Ha ez mellett döntesz jól döntesz.