Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

No Béla!
Akkor holnap egy kis csavargás?
csak hogy megegyen a kilóméter az első szervízig!
Gratula a géphez!
Csodás jószág!
ZSir a gép! :)
HA occsobbért adják befizetek 1re énis Az még jopár év lesz....... kinézetre nálam a nyerö eddig 998 hivö voltam
Sziasztok!
Hosszas vívódást követően lecseréltem a Millét egy 1098-as Ducatira. Az új géppel még alig mentem, ha lesz egy kicsit több tapasztalatom róla, megosztom Veletek, már ha érdekel valakit. Egyenlőre annyi, hogy erősebb (gondolom ez senkinek nem újdonság), és sokkal könnyebb kanyarba "tenni". Ettől függetlenül büszkék lehettek az RSV-tekre, szuper futómü, jól kezelhető gép. A 1098 gyári beállításával pl. nagy sebességről intenzív fékezéskor elmászik az eleje. Ez beállítható ugyan, de a Millénél ilyet soha nem tapasztaltam, mindig stabilnak és biztonságosnak éreztem!
Tetszik a Ducati, de a Mille mindig a szívem csücskében marad.
Én is csak azért néztem meg, mert a környezetemben senki nem tudta. Úgyhogy csekkoltam
Azóta sem mentem vele top speed-et. nekem szerintem nem csak az első, de a hátsó kereket is módosítanom kell. Majd kiszámolom merre, mennyit
www.rsvforum.com
Igyvan Sztem sem lényeg a végsebesség ! ugyhogy ha láncszett csere lesz sztem befigyel elöre egy kisebb lánckerék! Amugy most 6ban 110 nél forog 4000 ret másnak? Énsem azért huztam mert meg akartam nézni csak sok volt az egyenes az orát nem is néztem csak utána a fedélzetit és mondtam ....hüha
Szia!

Nem a dugattyúkat szinkronizálják, hisz azt nem is lehet!
Ez így elég butaság....
A szinkronizálás a hengerek azonos feltöltése miatt fontos! Vagyis a fojtószelep állását lehet állítani, hogy azonos vákuum keletkezzen a hengereknél, így a feltőltődés is megközelítőleg azonos.

Bocsi, hogy beleszóltam.... csak elmondtam mi az.
Hááát köszi, az a helyzet ha hiszitek ha nem, de még nem néztem meg a végét. Egyszer mentem vele 265-öt, de még ment volna csak "jött" a falu. Egyszerűen nem vagyok rá kíváncsi pedig itt van tőlem pár km-re az M9. Valahogy inkább a kanyarokra gyúrok... Épp gyertyacsere és szelephézag állítás van most műsoron. Már időszerű....
Hát pedig ez van. A tiltás amúgy 11500 on van ( de minek-ezért! ) és még akkor sem szabályzott le igaz jo lassan ment a muatató!
NEm hazudok,akkor vagy a régi tulaj matatott az áttételekkel pl lánckerék vagy a fedélzetim csal ennyi de elötte volt 280 mikor megvettem (probakör) meg egy 293 is.

Most a Pannoniaringes turné miatt már nem aktuális, de ha legközelebb hosszu tiszta egyenesben járok majd dobok fel 1 képet csak hogy egészen biztosak legyetek nem linkelek ennyi!
az kizárt dolog, a te géped nemhiszem hogy erősebb az én volt motoromnál! de majd Vili megnézi az övé mennyit megy, övé itt a legfullosabb régi mille!
Peeeeersze.
NOs a kormánygátló gondom már nekem is megoldódott, ezt a hringen bizonyította is a vas
Egy gumicsere elég is volt
És azóta lecsekkoltam a vmax-ot is:
274km/h ennyi.. semmivel nem több...
www.rsvforum.com
üdv mindenkinek!a végsebesség témához szólnék hozzá! Én már repesztettem az enyémmel 297km/h is legalábbis azt mutatta a VMAX....... De van kormánygátlóm is !
azóta is a garázsban áll
ebben a hónapban most pihi lesz neki , szerintem egy fékolajcsere segít rajta
jah kb csak rossz az út arrafele
hát annyira nem értek hozzá valami mutatós asszem a 4 hengeres motoroknak is azzal csinálja, jött ki belőle cső , asszem a szívótorokhoz lett bedugva vagy nemtudom nem nagyon emlékszek rá, beindítottuk és látszódott az órákon a két henger eltérése, csavarhúzóval meg be lett állítva az egész
kurva jól leírtam vízbül szedi ki az zoxigént egy 5 perces munka volt kb!
Baluskate! Fel tudsz homályosítani kicsit? Az elvi folyamatról, és milyen óra kell hozzá?

Köszi: W.
Balusk8! Fékgondora megvan a probléma?
Mikor iszunk valamit? Alig 15 percre lakunk egymástól
az enyémen csináltuk tavaly tavasszal! kell egy csavarhúzó meg egy óra
haveromat megkérdezem ő a motorbütykölő! utána úgy ment mint az állat
Szerintetek hogyan csinálják a dugatyúk szinkronizálását? Milyen felszerelés kell hozzá? '02 Mille R.
Üdv: W.
Zsivány nap volt
Valaki holapra hondanapra?
Ha utcai gumit teszek fel akkor semmi esetre se Misit vagy Contit.
CSak Pirellit. De a legjobb még mindig a vágott slick gumi. Annál nagyobb biztonságérzetet nekem még nem nyújtott egyik gumi se.
Se szárazon se esőbe.
A slicken belül meg "szinte" mindegy melyik. DE Dunlop vagy Pirelli az ajánlatos.
Az én gumitapasztalataim:
Avon Viper Sport- általában jól tapad, csak a hirtelen kövérgáznál csúszik meg néha. 4200km
Dunlop D208- Mindig tökéletesen tapadt, még esőben is. 3200km
Michelin Pilot Road 2- Túl kemény a közepe, gázadáskor figyelni kell, de nyugodt tempóban tökéletes. A többihez képest kifejezetten esőgumi! Már majdnem 3000km van rajta, s alig kopott!
Én legközelebb talán Michelin Pilot Power 2CT-t rakom, vagy a Continental Sport Attackról is jókat olvastam!
michelint soha többet nem rakok rá, nekem nem jött be!
Ha az ár-érték arányt nézzük, én mindenképp conti-t vennék. Több ismerősöm is azzal megy, maradéktalanul megelégedve( a gépek: MT-01, SV1000,Gixerr600,cbr1100xx,) Nekem sc2-es supercorsa van fent. Maradéktalanul meg vagyok vele elégedve, de a többiek ugyan ezt állítják a Contiról. Az MT-s srác MEZ3-as gumát cserélt rá, és aztmondta többet mást nem is tesz fel.
Valszeg a köv garnitúra nekem is egy race attack lessz.
Kipróbálom

www.rsvforum.com

Széles utat, gumi fákat mindenkinek!
Lécc'i segítsetek! Történt, hogy kipurcant a teló szimeringem. Van ez így. de nem is ez a lényeg. Gumit akarok cserélni, mivel lassan a kopás miatt esős utat szimulálnak a kerekek. Tudom, hogy ahány motor és motoros, annyi beállítás és karakter.
Kicsit túl lihegem ezt az egészet, de érdekelne néhány tapasztalat azokról, amiket használtok.
Én gondolkodom a Pirellin (Diablo Supercorsa Pro, gyári is ez), meg autón nagyon bejöttek a Continental termékek, tehát lehet, ki kellene próbálnom (RaceAttack vagy SportAttack). Ugyan akkor jókat olvastam a Bridgeston BT016-ról és jókat szintén a Dunlop Qualifire RR -ről. No, meg sokan esküdnek a Michelin Power Race és Pilot Race -ekre. A Metzeler régen jó volt, de az ára horror... brrrrr.

Keresgélek a neten, de valahogy nem áll össze a kép. Nem tudok azonosulni 1 sor4-es 600-assal megtörtént teszt eredményeivel, ezért fordulok Hozzátok.
Én nagyrészt lazábban szoktam közlekedni, de ha jön a hajlam, akkor keményen belecsapok. Már amit a korom megenged . Nos ezért inkább teljesítményre beállított gumit keresek.
Ti mit javasolnátok? (Ja, és esőben sem állok félre.)

Előre is köszi minden válaszadónak a segítséget! Ha nem akartok a fórumból helyet elvenni, küldjétek bátran az e-mail címemre - rknob@freemail.hu - a tapasztalataitokat.