Azthiszem ezt az érzésed teljesen helyén van! "A Milléről minden alkalommal úgy szállok le, hogy de k..va jó kis gép, ennél rosszabb motorom sose legyen!" Bennem is hasonló jók szoktak megfogalmazódni minden motorozás után, na és persze közben is!
Én is érzem már, hogy a 848 nem az igazi! A 1098 egyre jobban csábít, csak a faterom az ilyenre azt szokta mondani: Fiam, nehogy úgy járj, mint a cigánygyerek - nagyobbat akart fingani, mint az apja, aztán beszart. Mindegy, várok egy próbamotorozási lehetőséget, aztán ha nem érzek lényeges különbséget, belevágok, ha igen, valószínűleg mégis elhalasztom jövőre a dolgot. A Milléről minden alkalommal úgy szállok le, hogy de k..va jó kis gép, ennél rosszabb motorom sose legyen! Hát igyekszem ehhez tartani magamat!
Ha nem sürgős akkor valószínűleg jót fogsz választani!
A kisebbet (848) én sem javaslom. Egyébként az RSV-nek igazából legalább a 1098S az ellenfele, de az R az igazi ha már Ducati, csak az kicsit több pénz, tudom nem is kicsit. :)
Ha megvárod a V4-et és nem tetszik szerintem még akkor is tudsz venni új V2-t, biztos lesznek még el nem kelt példányok akciósan.
Sikerült!
Szerintem pedig a 999-el nem kéne összehasonlitani: a 999R 150ló és 116Nm, s SBK bajnok motor.
A V4-es Apriliáról pedig valahogy csönd lett. Sok helyen lehet olvasni a SBK 2009-ről, ahol új gyári csapat lesz a BMW. De miért nem mondják már oda az Apriliát? Ők is így igérték!
Szerintem várd meg! A formája gyönyörű és ez lesz a leges legújabb tecnika. Mindenféle jóval. A kérdésedre nemtudom a pontos választ. A sajtó tájékoztatón ,amit a neten láttam és halottam a hangja VFR-es volt,nem a megszokott kéthengeres hang de hátborzogtató volt.Szerintem várj , és atied lesz e legújabb designe és technika.Üdv: Szabi
Ui. : Nem vagyok Aprilia kereskedő,nem azért dícsérem.
Nem sürgős, de pont a V4-es Aprilia indította el a vezérhangyát. Maradnék a V2-nél, s azt monták, hogy jövőre már csak a V4 lesz. Ezért úgy gondoltam, hogy idén lecserélem a millét egy új, még V2-re. Aztán elkezdtek b@sztatni a Ducatival, hogy mennyivel korszerűbb, stb., ráadásul ugye aki szerelmes az olasz V2-esekbe, az előbb-utóbb igyekszik a Ducatinál kikötni. Na, valahogy én is ebbe estem bele...
Azt nem tudod, hogy a V4 milyen vezérlést kap? Együtt dolgozik a két szomszédos henger - kvázi kéthengeresként - , vagy külön, VFR-esen? Az első esetben lehet, hogy mégis érdemes lenne megvárnom.
Először is: csak segiteni akarok. Nem akarlak sem lebeszélni sem rá, de ezzel a 6000-res fordulatszámmal jó nyomon jártok szerintem. Érzetre félgázon biztosan gyengébb lesz, azonban a kezelhetősége lehethogy nagyon fog tetszeni. Van egy cikkem amit elküldök. Volt egy másik is, de az már nincs meg. Abban a Triumph 675, Gsx-r 750 és a CBR600-al hasonlitották össze, ha jól emlékszem utolsóra rangsorolták a 848-at.
Hali Végbéla ! Olvasgatom a lamentálásod a motorokkal kapcsolatban. Az én véleményem is az,hogy semmiképpen ne add lejebb a cm3, csak csalódás lesz a vége. Próbáltam mindegyiket (van mindegyik a baráti körben) a cm3 semmivel nemlehet pótolni..Ha nem sürgős szerintem várd meg a V4-es Apriliát. Nagyon jókat halottam róla.Van ismerősöm Olszországban és az Apriliánál dolgozik ,csodákat zeng róla.Persze mindenki a sajátját dícséri de annyit megér,hogy megnézd. Üdv: Szabi
Kérdezd meg, hogy ez is a robbanó blokkos széria? (A Motorrad tesztelésén 2 is felrobbant. Egy az autobahn-on 270-nél). De amúgy a világ egyik legszebb motorja.
Kösz, hogy megerősíted a véleményemet. Egyre inkább úgy gondolom, ha Ducati, akkor 1098. A 999 nekem nem jön be, akkor inkább maradok a Millénél. Aztán még lehet egyéb megoldás is: most hívtak egy bentragadt MV Agustát kínálva, 0 km-es, 4 mFt forgalomba helyezve. Most legyek okos...
Azért csodák nincsenek. A 848 vs 1000ccmből nem fog győztesen kikerülni max. legfelül. Fogadok 6000-nél még egy TL1000R is többet tol a 848-nál. Az RSV meg egy jóval újbb fejlesztés mint a TL. A ZX-12R is csak az utolsó 1500 fordulaton volt erősebb mint a Busa. Várd ki az 1098-at vagy vegyél 999S-t.(Szerintem)
Próbálni még nem lehetett, s egy kicsit én is félek, hogy gyengébb. Ma nézegettem nyomaték és telj.görbéket (www.mivv.com, www.akrapovic.com), és meginogtam. A Ducatinál azt mondják, keréken tud 134 LE-t, míg a Mille keréken csak 121-2. Ehhez képest a 848 szinte hajszálra megegyezik a Millével, de csak 10000-es fordulaton. 6000-nél 18-20 LE-vel gyengébb! Igaz, 20 kg-val könnyebb, meg új fejlesztés, meg Ducati, de nagyon szomorú lennék egy érzetre gyengébb gép nyergében.
Azt is olvastam, hogy jobban megy a 999-nél, ami lehetséges, hiszen az is a Mille kategóriája. De kérdés, hogy állandó magas fordulat kell-e neki ehhez, vagy elindul alulról is? A LE-nyomaték adatok alapján 4-7 ezer között a Mille leveri. Azt hiszem, megvárok egy próbalehetőséget, vagy kuporgatok még a 1098-ra.
Hali Zrider!
Úgy néz ki, lecserélem a Millét. K.rvára szeretem, könnycsepp a szememben, de rábeszéltek a 848-as Ducatira. Meg tudnád nézni, hogy lehet-e hozzá MIVV dobokat kapni?
Sziasztok!Mindenki nyaral?Nagy a csend.Sajna holnaptól megint meló,tegnap reggel jöttem haza.Elég szoros a meló,heti szinten.Talán jövő hónapban lesz egy kis időm pihizni,és főleg motorozni.Akik húzzák,nekik széles utat!
Háj ! Nem tudok időpontot mondani, mert holnaptól a melóm miatt ismét a Dunántulon kóbászolok, de összehozzuk, mer' én is kiváncsi vok ,hogy zenél a pegazusod?
Azthiszem ezt az érzésed teljesen helyén van! "A Milléről minden alkalommal úgy szállok le, hogy de k..va jó kis gép, ennél rosszabb motorom sose legyen!" Bennem is hasonló jók szoktak megfogalmazódni minden motorozás után, na és persze közben is!
A kisebbet (848) én sem javaslom. Egyébként az RSV-nek igazából legalább a 1098S az ellenfele, de az R az igazi ha már Ducati, csak az kicsit több pénz, tudom nem is kicsit. :)
Ha megvárod a V4-et és nem tetszik szerintem még akkor is tudsz venni új V2-t, biztos lesznek még el nem kelt példányok akciósan.
Szerintem pedig a 999-el nem kéne összehasonlitani: a 999R 150ló és 116Nm, s SBK bajnok motor.
A V4-es Apriliáról pedig valahogy csönd lett. Sok helyen lehet olvasni a SBK 2009-ről, ahol új gyári csapat lesz a BMW. De miért nem mondják már oda az Apriliát? Ők is így igérték!
Ui. : Nem vagyok Aprilia kereskedő,nem azért dícsérem.
Azt nem tudod, hogy a V4 milyen vezérlést kap? Együtt dolgozik a két szomszédos henger - kvázi kéthengeresként - , vagy külön, VFR-esen? Az első esetben lehet, hogy mégis érdemes lenne megvárnom.
Azt is olvastam, hogy jobban megy a 999-nél, ami lehetséges, hiszen az is a Mille kategóriája. De kérdés, hogy állandó magas fordulat kell-e neki ehhez, vagy elindul alulról is? A LE-nyomaték adatok alapján 4-7 ezer között a Mille leveri. Azt hiszem, megvárok egy próbalehetőséget, vagy kuporgatok még a 1098-ra.
Úgy néz ki, lecserélem a Millét. K.rvára szeretem, könnycsepp a szememben, de rábeszéltek a 848-as Ducatira. Meg tudnád nézni, hogy lehet-e hozzá MIVV dobokat kapni?