Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem, mert én is jártam vele jó pár száz km-t! Bár az is igaz ezereket nem, de szerintem nem lesz gond.
W.
Hello
2001-es Millem van, s előjött a SERVIZ felirat. Régebben amikor előjött rögtön eltüntettem (a kézikönyvben olvastam, hogy az csak a kisszervizre figyelmeztet 7500 kilométerenként, LAP és R lenyomásával azonnal kiiktatható), de most arra gondoltam megvárom az olajcserét (még olyan 3500km), s majd akkor kinullázom. A számítógép közben esetleg nem tilthatja le az elektronikát vagy ilyasmi? Kérem aki tud választ az irjon!
Sziasztok!

Öhlins villaszárból kellene egy balos nekem, ha vki tud segíteni vagy tudtok vmi vonalat ahol lenne azt nagyon megköszönném ....
Ha egy csúszószár meg egy csizma lenne az is segítene!
Előre is köszi!
Nekem csak annyi volt tatai Shell kúton, hogy mondták szálljak le a motorról és csak úgy tankolhatok. Aztán mondtam a srácnak akkor én tartom te tankolod. Mondja OKé. Egyenesbe tartom a mocit úgy, hogy mellette állok. Elkezdi nyomni a nyálat, erre kifröccsen vagy 1 deci. Betakart engem is alaposan. Akkor mondtam neki, fejezzük be a bohóckodást! Ráültem a vasra és megtankoltam. Ennyi!
"Sziasztok.
Reggel az történt velem,h nemengedtek tankolni addig (Dunakeszi JET ) mig le nem veszem a sisakot v. ki nem fizetem elöre az összeget. Veletek már történt hasonló?"

engem tesco kúton felszólítottak hogy tankolásnál vegyem le a sisakot, mert így nem látszik a kamerában az arcom.
Érdekes, MOL kútra mindíg sisakban megyek be fizetni, stb, mégsem pampognak :D
Sziasztok.
Reggel az történt velem,h nemengedtek tankolni addig (Dunakeszi JET ) mig le nem veszem a sisakot v. ki nem fizetem elöre az összeget . Veletek már történt hasonló?

A Millékröl terjedö rémhirekböl sosem fogyunk ki . Minap a odajött egy srác és kérdezösködött tapasztalatokrol a géppel kapcsolatban. Ö azt hallotta,h az olajcseréknél tiszta fémforgács az olaj,a motorblok nem megbizhato,10-14litert fogyaszt,álvahadják a 600-ok,szétszorodik menet közben, stb.

Én mindig ugyanazt elmondom mindenkinek,h az elmult 45000km alatt amit mentem a millével nem tapasztaltam ijesmiket. Engem még nemhagyott sehol ott ellenben a kinai (bocs JAPÁN ) gépekkel. Az SV1000 cimbit kétszer utánfutoztuk haza EFI felirattal a müszerfalon,és a a kuplungjával is volt baj,a Z 750 generátor problémás volt. Pedig azokrol nem terjednek rémhirek! Az alkatrészellátás nekem nekem még nem volt gond mert semmi nagy dolog nem történt vele amit ne lehetett volna megoldani 1-2 napon belül.

Szerintem az APRILIA megbizhato motor és semmivel sem rosszabb mint egy kinai (bocs JAPÁN )
Én már csak nevetek ha ilyesmit hallok és ujabban azt mondom mindenkinek,h vegyen Japánt mert arra rávan irva ÖRÖKKÉ JÓ LESSZ!
de azt hiszem ide is beírtam
a natixot én nem javasoltam, tuono topicban leírtam jópár oldallal elébb hogy miért.
kicsit nagy itt a kavalkád számomra pár dolgot illetően,pl.:2001-es:polirozott váz-lengővilla,kék kerék; 2002-es:fekete lengővilla-polir váz,kék kerék; 2002-es:fekete váz-l.villa,arany kerék...mind a 3 R-es elvileg (öhlins benne van) . az utolsó a Natix-os és azt mintha vki itt leszólta v nem javasolta volna vkinek...ezekről a dolgokról tudtok vmit?köszi.
a hasznaltauto.hu-n találtam egy sárgát de az 2001-es...különben meg ott néztem egyet de az 2002-es és fekete-piros.nagyon patentul néz ki! tegnap beszéltem egy sráccal aki vett egy millét újonnan tavaly a 6 hónapból 3-at szervizben töltött...majd visszavitte-végleg...egy cimbim meg most vett egy tuonot 2-3 hónapja vmi akcióba,az első útján debrecenből pestre (kb.200km volt a motorban...) elfáradt a gázkar és csak az utolsó 1/5-öd részen volt hajlandó munkába állni...aztán olyan 2000 km-nél elkezdett "ragadni" a kuplungkar és eregette az égett kuplung szagot...az,h csavarok lazulnak meg folyamatosan már nem is mondom.tudom,h v2 és ezért jobban ráz de ez azért kicsit meleg...nekem volt 1hengeres szupermotyóm de még azon sem kellett nagyon a csavarokat utánahúzogatnom...nem túl biztató.mellesleg tényleg drága hozzá a cucc és lassú-zötyögős az alkatrész ellátás?
Ez tényleg jól szól. Nem akarsz egy videót feltenni, hogy halljuk is? Meg a fotózás előtt azé letörölhetted volna, végig ott van rajta a zsíros mancsod nyoma. De még így is k..va jól néz ki!
Ha azt a 2002 es R es sárgát nézted ki a neten. Csak ajánlani tudom. Már képen keresztül is hibátlannak néz ki! Máskülönben meg a legjobb szín.
A Tuono topicban Jürgen ugyemlékszem, h rászegelt egy ilyen kütyüt a vasára probléma nélkül.
Háj! Akkor én+ +mutatom, mi az ami gecidúrván szól !
Majd Harpi koma csekkolhatja holnap Krakóig végig
Hi!

Az enyém 2002-es! A legjobb évjárat....imádom!

Valóban jó!
sziasztok!vkinek vmi felhasználói vélemény/tapasztalat,pozitívumok-negatívumok nagy általánosságban mille R-ről? (2002-es) köszi!
De meg pezsdültetek...na ez a benzinfogyasztás, hát érdekes.
Az én tapasztalatom....ha nem húzom nem sokat 6,5, ha húzom sokat 10l. De ez így volt a soros gépeimnél is! Tehát tempó kérdése. Dehát tempóhoz benzin kell, nem? Az űrhajók gyorsabbak a motorjainknál és még többet esznek ...


na üdv. imik
Megnyugodtam! Már azt hittem "elhagysz" minket!

Kliszrob!
Pfvarinak úgy néz ki felszabadul majd egy Leo Vince titán dob.
Csapj le rá. Iszonyat szépen szól! Megtalálod itt a fórumon.
Hú vazeg szép ez a motor !
Majd ha széthajtom a falcom egy ilyen /factori/ lessz a következő áldozat !
Akarok venni egy újat. Azt mondják, jövőre már csak a V4 lesz, ami biztosan erősebb lesz, de nekem annyira bejött ez a gép, hogy inkább maradok ennél. S ha idén lesz egy új, az 4 év múlva pont 4 éves lesz, s nem 8, mint a mostani.
Ha nem lesz rá vevő, már két kereskedő is jelezte, hogy beszámítja egy újba, szóval a csere mindenképpen meglesz.
Sziasztok!

Hát köszi a segítséget, meggyőztetek! Amúgy van vkinek vmi értelmes eladó dobja 2000es évjárathoz? Mert a kiszemelt gépen "csak" egy gyári van, és azért nem bánnám ha nem a gyári visszafojtott hangja lenne...
Jah nem tudom! De majdnem 1 literrel jobb, hogy faszán meg van tömve a dob. Nem kímélem mostanába. Nagyon nem. De egyszerűen nem zabál annyit mint a TL.


Béla!
Miért adod el ?!
hogy a picsbe mész te annyit vele egy tankal ?
nekem az újjal is max 210 km volt a legtöbb
Szia!
Az enyém ugyan 2004-es, de nincs vele gond. A fogyasztása átlagosan 6,5-7 liter, 8,5 felett még sosem volt. Nekem is volt sor4-esem, de nagyon nem bántam meg a V2-re való átnyergelést. Valószínűleg a következő is ilyen lesz.
Sziasztok!
Eladó lett kis kedvencem. Ha érdekel valakit, szívesen bemutatom.
Néhány adat: 20700 km, vezetett szervízkönyv (Aszalóséknál), friss műszaki, olajcsere, új hátsó gumi (Michelin Pilot Power). Ára 1.700.000 Ft. Gyári+nyitott dobokkal.
Pályára nem jártam vele, egyszer kb. 30-cal eldőltem a jobb oldalára (kanyarban a kavicson kicsúszott az eleje).
Tel: 30-9791260