Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

"lehet hogy te, és ezért nem értetted hogy mit csinálnak."

Igen, főleg hogy 4 éve csak 125ös apriliával motorozom, ez a második, szereltem őket eleget, olvastam, és kérdeztem róluk eleget, jártam már velük elég szerelőnél eleget. de azért én vagyok a hülye
"Én nem feltétlen bennük keresném a hibát azért mert megszorult. Lehet hogy egész más miatt történt. "
Miért jött az neked le hogy nem értenek hozzá?"

értesz a 2t kihegyezett motorokhoz? Adott egy 2006os RS125 (enyém). Gyárilag 28as karbival jön ki, annak ellenére hogy az egész rendszer a 34es karbival teljesen OK. Az emissziós normák végett, és a fogyasztás miatt rakták rá a kicsit, csak ezzel annyi a probléma hogy már alapvetően nem teljesen elég ehhez a blokkhoz, főleg ha hajtva van. Szóval szépen ment a motor, megvolt az 500as, 4000es szerviz a natixnál, időközben volt egy kis csata velük a butított elektronika miatt (gyárilag újan olyan "bejáratós" gyújt.elektronikával jönnek ki, amit elvileg a bejáratás után ki kell vennie a márkaszerviznek. Az elektronika azt okozza, hogy 5-6között elveszi teljesen az előgyújtást, és ezáltal 5-6ezer között egy óriási lyuk van a teljesítmény/nyomaték görbében. 1,2 sebességfokozatot leszámítva ha a fordulatszám 5ezerre ér, nem forog többet a motor, hacsaknem visszaváltasz, hogy 6fölé menjen a ford.szám, és csak így lehet vele közlekedni. 1esben óriási rángatás közepettte valahogy túlverekszi magát a motor az 5-6ezer közötti lyukon, utána csak a visszaváltásos módszer a jó. Többet nem kívánok a témában írni, RS125 topicban ki lett vesézve, nem fiktív dolog. ) Szóval az elektronika miatt gyk. kegyetlen szar vezetni a motort, és a pláne a dologban hogy a NATIX teljesen elzárkózott a cserétől vagy a butítás kiiktatásából (hozzátenném, ez egy 5perces meló, az elektronika hátulján egy áramkör érintkezési pontját kell elvágni, és megszűnik az 5-6ezer közötti rángatás, dadogás, lyuk. A neten is megtalálható a leírás, és az aprilia direkt csinálta ilyen egyszerűre a fojtás kivételét, hogy bejáratás után 5perc alatt normálissá lehessen változtatni a motor karakterisztikáját). Azt mondták kicserélik 20 rongyért, de UGRIK AZ 5év GARI, azt mondták ha kiiktatom bárhol a fojtást, vagy én teszem meg, UGRIK AZ 5év GARI. És a legviccesebb az egészben az volt, hogy más szalonokban a haveroknak ingyér és bérmentve az 1000szervizen kiszedik gond nélkül..
Én inkább vettem bele másik elektronikát, és szervizre visszaraktam mindig a butát, hogy ne legyen gond.
Szóval jött a 8000 szerviz, rendeltem tőlük egy arrow rendszert a gépre 96E HUFért, és a vicces megint az volt a témában, ha máshol vettem volna a kipuffot de náluk rakatom fel, UGRIK A GARI, ha máshol veszem meg és én rakom fel vagy bárki, akkoris ugrik, de ez még érthetőbb. Jó megvettük náluk a kipuffot ár felett bőven :( , 8000szervizen felrakattuk, és mivel egy ilyen rendszer felrakásával a pótlevegő rendszer, meg a katalizátor is repül ki a motorból, a karburátort MINDENKÉPP hozzá kell hangolni, ez esetben természetesen ez több nafta adagolását jelenti a magasabb fordulatszámhoz, és a megnövekedett teljesítményhez. Ehhez képest ők kevesebbet adagoltak, és több független szakértő 2t motorszaki, és versenyző szerint is karburálás miatt szorult meg rá 1500kmre. Az olajzási rendszer tökéletesen működött, és látszott az alkatrészeken hogy nem az olajjal volt a probléma. OK, natix kft legalább előre szólt hogy meg fog szorulni, és hogy nem garanciás a javítás (NEM VICC! 8000 szerviznél a pofámba mondták hogy meg fog szorulni (igazuk lett!), de mosolyogva hozzátették, hogy náluk 250ből megvan az alkatrész szereléssel! (az ár azért vicc, mert feleannyi bárhol az alkatrész). Maszek beleraktuk az új dugót (henger ekkor még nem sérült), tökéletesen be lett járatva, innentől kezdve tankba is plusz olaj, vigyázva mint a hímestojás, 1500 km bejáratás majd 300km és újra megragadt, de kajakból 130nál. Olajpumpa müxik, plusz olaj volt a tankban, szintén több független szaki és versenyző szerint is karburálás miatt szorult meg megint (ugyebár csak a tünetet kezeltük, a hiba okát nem).
Henger tropa dugóval mindennel.
Új alkatrészek, fél év várakozás a pénzhiány miatt, újra összerakva. Elvittem Aszalós Ádámékhoz dunakeszire (szerintem és még sokan mások szerint is az ország NO1 aprilia szerelője, meg apriliákkal versenyez), alapvetőleg a tökéletlen beállítások miatt volt szar az egész. Be lett karburálva, több mint egy 10es mérettel kisebb főfuvi volt benne mint kéne, szegény gép nem kapott elég nyálat, és fordulaton mindíg megakadt.

A többi natixos borzalom Aprilia Tuono topic febr-márc között (én hozzászólásom), meg az RS125 topicban minden le lett írva részletesen.
Én nem feltétlen bennük keresném a hibát azért mert megszorult. Lehet hogy egész más miatt történt. Miért jött az neked le hogy nem értenek hozzá? Megint csak azt tudom mondani hogy nembiztos hogy ők nem értettek hozzá, hanem lehet hogy te, és ezért nem értetted hogy mit csinálnak.
Én műszaki ember vagyok, képben vagyok ezekkel a dolgokkal, és magabiztosan merem állítani hogy tudják mit és miért csinálnak.
én a natixhoz rollert nem vinnék többet, nem hogy motort.... A tuono topicban visszaolvasva megtaláljátok a tapasztalataim...
szerintem rohadt lehúzós, átbaszós banda, és nekem az jött le hogy kurvára nem értenek hozzá, úgy elbaszták a karburálását a motoromnak (arrow rendszerhez, szintén náluk vettem), hogy megszorult, javítást gariba nem vállaltak, stb stb stb.
Amióta Aszalós Ádáméknál voltam Dunakeszin, tökéletes a motorom, minden hibára fény derült, korrekt áron rendbe rakták, mindent amit elbaszott a natix. Ha valakit édekel megadom Aszalósék számát! Ha kedves a motorotok ne vigyétek a natixhoz...
Üdv
Én nagyon szeretem őket, gyönyörűen szólnak!
Na és amikor vissza durrognak az maga a csúcs!

Egyébként tényleg várd meg mi lesz amikor fennt vannak. Semmit sem veszthetsz vele.
Így legyen okos az ember. Legalább annyi embertől hallottam, hogy hozzá kell állítani, mint amennyi azt mondta, hogy felesleges.
Na ezért írogatok ide Nektek, hogy hátha okosabb leszek, de csak a mérleg nyelve billen ide-oda. :) A Natixot többen dícsérték. A Keszis Aprilliát csak a közelsége miatt választottam volna.
A Leoidról meg csak annyit, hogy NAGYON VAGÁNYAN állnak neki.
Nekem nem a sima EVO 2 van, hanem a megemelt rövidebb hangosab Factory.
Sokat dobott rajta és nem lett semmi hozzá állítva!
Én azt mondom rakd fel használd és ha rosszabb lett illetve nem vagy vele megelégedve akkor tetess rá más térképet. Mellesleg jótanácsként én inkább a Natix-ot javaslom Kecskeméten. Korrektek értenek hozzá és olcsóbbak is.
Hmmm. Gondoltam mondjuk, hogy ez azért túl egyszer lenne. :( Na mindegy. Azért is lett volna aktuális, mert mindenféleképpen állítani kell. Ugyanis jövő héten érkezik a LeoVince SBK EVO 2es dörgők és azt mondták, ahhoz igazítani kell. Apriliáék Dunakeszin óradíjban hozzáállítják (ami 6000et takar).
Megnéztem, 320 $ a Capora a Commander. Azzal biztos tökéletes lesz. Ha jól láttam Neked is EVOk vannak. (Lehet rosszul láttam). Megvagy velük elégedve? :)
Ez így nem egészen egyszerű, és tökéletes sohasem lesz bármilyen térképet rakatsz fel rá!
Ha tényleg jót akarsz akkor Power Commander ami neked kell, mert ezzel tökéletesen be lehet állítani mindenhez mindent!
Minden más csak kísérletezgetés több kevesebb sikerrel, tökéletes sohasem lesz Power Commander nélkül!
Amit néztem, az egy kicsit combosítja az alsó-közép tartományt és a nyomaték görbét kicsit kisimítaná.
Miért akarsz rá másikat?
Vagyis mit vársz az új Map-tól?
Azért rengeteg különbség van a régi és az új Mille között!
Két kölönböző motor!
Sziasztok! Egy olyan kérdéssel fordulnék Hozzátok, hogy ismer-e valaki olyan szakit, aki feltudna tölteni a Caponordomra egy ECU MAPet?
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Szerintem is nagyobbak a régebbi Vasak, de ez igaz bármelyik márkára is. Bár Tuono-val még nem mentem, Millével viszont igen, szerintem az új Mille semmivel sem sportosabb mint a régi. Közel azonos. Kormányon kézenállás. De hát nem is túrázgatni kell ezekkel.

W.
Jól látod, a korábbi modellek nagyobb testűek, kevésbé sportos a testhelyzet is.
Sziasztok. Kérdeznélek benneteket mint rutinos Apriliásokat. Probálgattam a mocikat mert most szeretnék venni és úgy érzem, hogy a régebbi verzió ,mint a Tuono, mint a Mille negyobb darab(testesebb) motor mint az újabbak. Szerintetek is így van? Csak pár kört mentem velük de így érzem. Nem vagyok egy törpe (195cm) és a kényelem sem elhanyagolható szempont,és pláne a kinézet. Üdv: Szabi
Sziasztok,

Leo Vince carbon kipufogó Aprilia Rsv 1000-hez összekötővel eladó.

akit érdekel,
email címem: kosa.lajos@citromail.hu

Üdv,
Lali
Hát akár kaphatott a főtengely is de mondjuk nem hiszem! nah én lépek mert fárdt vagyok! pás
a hüvelyezett henger mennyit bír?
nicasilos... érdemes használtat venni?+ mennyibe van? 1 gyereknek van vmi 160asa 30ért+hengerfej10e +dugó.... de hallod ugye a főtengej maga nem sérülhetett?:D reménykedek 1 hajtókar meg 20...d
Nikaszilos még a hengered vagy már hüvelyezve van? mert ha nikaszilos akkor akár a henger is lehet kuka, de hajtókar is kaphatott...
Valóban nem pezsegtem sokat a territóriumodban ,de van bajod amúgy is a sok vásott csibésszel, ha jó mutterjuk akarsz maradni, de azér' figyelek+bebeszólogatok bár a TL-hez lövésem sincs ,de az amugy sem egy műszaki témáju topic
hogy érted mi lehet?
Hát ha ilyen durván megált hogy át sem fordul, akkor magint zsebbenyúlós lessz!
szted megéri pályára tartani? versenyzőktől hallottam hogy 2verseny 1 dugó mondjuk azt nemkérdeztem hogy persejezett vagy nicasilos hengerrel.... jah meg kérdem csak úgy érdeklődésképp hogy leesedt az olajcsövem mint utólag kiderült 1x ragadt újraindult utánnaert mentem vele(olaj nélkül) most teljesen megragadt (nem forgatja a dugót az önindító (full újjá lett építve azelőtt a blokkja dugó+hajtókar szimering stb) szted mi lessz?