Láttam más görbéket is, ott a 848 és az RSV 122 LE, a 1098 148 LE, ugyanezen arányokkal.
A LE/tömeg arányokról:
A mille feltöltve, ráülve kb 300 kg, a 848 280 kg, a 1098 290 kg. A fenti LE-értékekkel mindenki kiszámolhatja, hogy az üresen 20 kg-os súlyelőny menet közben (hiszen így van értelme számolni!), adott fordulatszámoknál mit jelent. A 848 súlya üresen 90,8 %-a a milléének, menet közben már csak 93,3 %-a.
A Speed Week-en remélem ki tudom próbálni a 848-at, borzasztóan kíváncsi vagyok, mit érzek majd a valóságban. Tartok tőle, hogy 5-6-7000-nél érezhetően gyengébb lesz.
Köszi, nem láttam még. Nagyon szép mindkét gép. Nem tudom, észrevetted-e, hogy a Dodor mit mondott a sebességről, ill. a sebességérzetről. A négyhengerestől eltérő karakterisztika miatt nem érezte a sebességet, nézegette a km-órát, hogy megy-e már 200-al, aztán 240-250 volt a sebessége.
21 ezer. Sokáig stabilan 7 ezer/év volt a "teljesítményem", de tavaly született nálunk egy baba és szinte semmit nem motoroztam, nem akartam hétvégenként lelépni.
Az én monsterem sokkkkal nehezebben kezelhető,főleg a motór.Az eleje stabilabb a hátulja instabilabb mint a milléjé.Valós (hátsó kerék) nyomatékban erősebb,felső tartományban gyengébb(LE) mint a mille!De igazából ez a két motór két kategória.Aki az S4R-el jól megy pályán az edzés nélkűl indulhat a gsxr kupán .
Úgy másfél hónapja mentem egy 1098-cal, bár utcán nagyon keveset, de volt néhány kanyar is. Szerintem elpicsázza minden téren a Millét. Kezelhetőség, teljesítmény. Mindezek mellett baromi boldog és elégedett vagyok a Millémmel.
Végülis az ember minnél több nézőpontot megismer,annál jobb A 1098 tényleg nagyon brutál,tol mint az őrült,kanyarból jön ki keréken és folyton emeli az elejét. Életveszélyes egy szerkezet Volt hozzá szerncsém tesztnapon. Egy állat,már-már túl vad. szerintem. Nekem inkább egy RC8 kellene,ha már választani kell.
szia! ha még nem láttad nézd meg a motorshow1 legutóbbi adását, egy rsv-t és egy 1098-at tesztelnek benne, gondoltam érdekelhet. innen le tudod tölteni: http://www.motorshow1.hu/index...
üdv: burney
Minden véleményt köszi! Erre azt mondom, hogy valóban nem járok pályázni életre-halálra, de baromi jó érzés az, amikor odahúzom a gázt és nyúlik a karom, esetleg az ismerős-ismeretlen másik motoros csak a hátsó gumimat képes figyelni egy gyorsulásnál, vagy ha elcseszek egy kanyart akkor a motoromban van annyi tartalék, amivel tudok korrigálni. Jó az a 160 LE és jó az osztályon felüli futómű, ha megtehetem, jobban örülnék egy 1098-nak. Én így gondolom, és mégegyszer köszi, hogy elmondod a véleményedet.
Sorry,hogy beleszólok,DE! - Olvasgattam a fórumot és azt mondtad,hogy az RSV-t sem hajtottad,nem motoroztad ki a lehetőségeit,a határokat. Ha nem a csúcsteljesítményre mész,márpedig úgy látom nem,akkor szerintem abszolut jó a 848. Fölösleges egy 160lóerős gépet tartani,ha a képességeinek csak a töredékét használod fel. Szerintem. Továbi szép napot Úrak!
Lesz 848-as tesztmotor, a 1098-ast viszont ott és akkor nem lehet próbálni. De azt mondta a tag, hogy megbeszélünk egy időpontot, és mehet a dolog a 1098-al is.
Nemtudom lesz-e 848 tesztmotor,érdeklődni kellene.1098 asszem most nem nagyon van mert hármat is összehajtottak,az egyiket az egyik superbike magazinos tesztelő,vitte a csaját azt kiszalatt alóluk a sárkány,húzott egy kövéret.
Zsoolti-Zsoolti!
A 848 kb ugyanazt tudja mint a mille,amennyivel gyengébb annyival könnyebb.A 1098 s a tavalyi stock világkupa győztes,de ez mindegy.A mille meg a 1098 ég és főld,mondom ezt úgy,hogy jó motornak tartom a millét!
RSV 848 1098
LE Nm LE Nm LE Nm
3000/perc 30 73 - - 35 85
4000 40 77 38 70 50 95
5000 55 83 43 65 56 85
6000 72 86 52 62 72 86
7000 87 89 73 75 95 97
8000 102 90 97 86 122 108
9000 117 92 106 84 132 105
10000 118 83 118 83 140 100
Láttam más görbéket is, ott a 848 és az RSV 122 LE, a 1098 148 LE, ugyanezen arányokkal.
A LE/tömeg arányokról:
A mille feltöltve, ráülve kb 300 kg, a 848 280 kg, a 1098 290 kg. A fenti LE-értékekkel mindenki kiszámolhatja, hogy az üresen 20 kg-os súlyelőny menet közben (hiszen így van értelme számolni!), adott fordulatszámoknál mit jelent. A 848 súlya üresen 90,8 %-a a milléének, menet közben már csak 93,3 %-a.
A Speed Week-en remélem ki tudom próbálni a 848-at, borzasztóan kíváncsi vagyok, mit érzek majd a valóságban. Tartok tőle, hogy 5-6-7000-nél érezhetően gyengébb lesz.
Nekem csak úgy zabálja a hátsó gumi közepét, gondolom neked akkor még jobban (ha nyomatékosabb). Milyen abroncsot használsz?
Csak kivancsi vagyok.
Ha össze kéne hasonlitanod a monsteredet egy millével, röviden hogyan jellemeznéd őket.
Type L-Twin cylinder, 4 valve per cylinder Desmodromic, liquid cooled
Displacement 849.4 cc
Bore x Stroke 94 x 61.2 mm
Compression Ratio 12:1
Power* 134hp - 98.5kw @ 10000rpm
Torque* 70.8lb-ft 96Nm @ 8250rpm
Fuel injection Marelli electronic fuel injection, elliptical throttle bodies.
Exhaust Lightweight 2-1-2 system with catalytic converter and lambda probe. Twin stainless steel mufflers
Emissions Euro3
http://www.motorshow1.hu/index...
üdv: burney
Sajnos nem volt még szerencsém egyik Duki-hoz sem. Pedig nagyon szeretem őket és ráadásul ezek most megint tetszenek is.
Gondolom regisztrálni kell és lehet próbálni.
Mikor lesz a Ducati hétvége a P.ringen? És szerinted ott ki tudnám próbálni a 848-at? (meg a 1098-at?)
A 848 kb ugyanazt tudja mint a mille,amennyivel gyengébb annyival könnyebb.A 1098 s a tavalyi stock világkupa győztes,de ez mindegy.A mille meg a 1098 ég és főld,mondom ezt úgy,hogy jó motornak tartom a millét!