Az autóm olasz. A motorom olasz. De nem vagyok fanatikus. Tudom, hogy yoshi jó csöveket gyárt. Mellesleg így vettem a vasat. Nem zavar, és bitangul dübörög. Még a 10-es kawát is elnyomja(irigység-zöld) DDT kawász:)
Elég hülyén nézne ki! De mi lenne a japánokkal olaszok nélkűl?Hol lenne a yamaha a gp-ben a FIAT meg Rossi nélkűl? Ráadásul termignoni kipuffal.Az sbk-ban a suzuki all-star csapat arrow-val megy meg manneti-marelli elektronikával!
Bocs ha rosszul esett, de én YOSHIMURA feliratot látok a képeden, s ha már le is cserélted, akkor is jogos a kérdés, mert valaki rakott fel olyat. Az irigységet pedig nem értem
Senkit sem szeretnék megsérteni, de úgy gondolom egy Aprilia RSV fórumon ezt bátran megmutathatom. Ez a hátsó ülésem takarója, s már így vettem a gépet, nem én raktam fel!
Ui. Kinek van szive egy RSV-re YOSHIMURA kipufogót tenni?
Én teljesen egyetértek. Különben is valamelyik szakértő (már nem emlékszem hol olvastam) úgy jellemezte az Apriliát, mint a legmegfontoltabb gyártó, hisz a nagyobb gyártók közül még csak nekik nem volt kudarcos lépésük. Ezt a motrot már régóta fejelsztik, s bizonyára csak akkor adják ki ha már minden összeállt. A régi vázban az új blokkot már több pályán is próbálgatták.
Azért én nagyon nemhinném, hogy felrobbanna a blokk. Főleg nem hasonlitanám össze az utcai blokkot, egy sbk-s kittel. Ott lényegesen tovább vannak feszítve a vasak. Az Aprilia nincs abban az anyagi helyzetben, hogy ekkora malőrt megengedhessenek maguknak.
Én biztos beneveznék egy novi újra. Ha beteg, úgyis megoldják gariban. Azé van
A szigeten szoktam, de jó az 51-es is. A jövő héten csütörtök este térjünk vissza a témához, Balival is egyeztetek, megnézem a Speed Week programot, aztán attól is függ. Sőt, lehet, hogy Lórévről is jön egy ádáz Monsteres (bocsi, SPS), akkor vele is kell egyeztetni.
Ráadásul az importőrnek van egy hülye szokása, első évben jó drágán indít, aztán áthúzza az eredeti összeget, s pl. az RSV-nél 600.000 Ft-tal olcsóbban árulja éveken keresztül. S abban is igazad van, hogy egy ilyen kihegyezett blokknál sokminden előjöhet az első időkben, s ha igaz a 180 LE, a kezelhetőség sem biztos, hogy egyből jó lesz.
Ha megfelelő lesz az idő, szombaton gondoltam. Ráckevéről indulok reggel, M0, 1-es úton Tata, csatlakozik Bali, aztán, hogy érdekes is legyen az út, mondjuk Mór, Csesznek, Veszprém. De Tatától lehet más úton is menni.
Ezt én is akartam már mondani. Már mint, hogy még ha a bőröm alatt is pénz lenne akkor is csak messziről szemlélném a V4 első szériáit. Teljesen új blokk teljesen új konstrukció. Majd ha felrobban pár blokk a WSBK-án és kijavítják a gyermekbetegségeket akkor jöhet a garázsba.
Én is úgy gondoltam, úgyhogy elkezdtem készíteni, illetve a domain igénylés is megtörtént.
Valamint úgygondoltam, hogy 2 nyelven is lessz rajta fórum. Angol-magyar.
a cím már tuti: www.rsvforum.com
Bocs, de félreértettem! Úgy értelmeztem hogy DDT kipufogód van, s hogy nekem van irigység motrom...pedig még nem is ittam!