Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi !
IPON -- IPONE
lemosuk -- lemossuk
letisztitjuk -- letisztítjuk
nem áll módunkba -- nem áll módunkban

Csak hogy a legdurvábbakból szemezgessünk. Lényegesen rontja egy reklám presztízsét úgy gondolom...
Forg. helyezés szintén 2006
Hi!

Forgalmiba gyártási évnek és évjáratnak egyaránt 2006 szerepel. Okm. irodába rájöttek a turpisságra és visszaírják 2004-re. ! Miért nem ér ugyan annyit? Amikor megnézed az alvázszám szerint a motort kiderül, hogy egy 2004-es fekete motor. Tehát 2006-ra valahogy átépítették és kifakult annyira, hogy piros lett. Tekintve, hogy a gyártás végén kapja az alvázszámot a moci elég fura ez így vagy nem? Tehát legjobb esetben is egy átépített motor. Ha pedig el akarnám adni nem biztos, hogy az enyémet vennék meg ha van egy 2006-os évj. 2006-os alvázszámú moci. Mivel én minden tekintetben 2006-os motor szerettem volna vásárolni enyhén becsapva érzem magam, és bizony most alvázszám szerint egy 4 éves motorom van. Ja igen: 2 évet nem áll egy alváz csak úgy egymagába...
Üdv!

A forgalmiban mi van első forgalomba helyezésnek, gyártási évnek írva?

Mellesleg mit vársz egy mediterrán nemzettől? Pontos adminisztrációt? Vegyél BMW-t :) Már régebben is leírtam, hogy egy olasz technika nagyon szép, nagyon dögös, de soha sem tökéletes. Szerintem ezt itt mind tudjuk, de ezek ellenére mégis olasz motorjaink vannak. Miért is ér kevesebbet a motorod?

Egy Apriliát nem lehet jól eladni soha. A motor annyit ér, amekkora az az összeg, amiért a tulajdonosa még megválik tőle. Ha ez kicsit több, mint amennyit még adnak érte, akkor megmarad :)

Semmi közöm hozzá és nem is sajnálom, de szerintem az importőr most abban a lelkiállapotban van, mint az a pincér, aki most készül beleköpni a vendég levesébe.
Szia!

A képet 2006 nyarán csináltam a motorról. Miért mit látsz rajta?
Hi!
Talán még emlékszik valaki egy RSV1000re ami 2004-es alvázszámmal 2006 külsővel lett eladva 2006-os ÚJ MOTORKÉNT.Az importőrt 4x kerestem meg, nem válaszoltak sem szóban sem írásban. Ötödik alkalommal kis balhé és egy netes lekérdezést kinyomtatva átküldtek, aláírás nélkül. Szóval ennyit az importőrről. Megkerestük az olaszokat 2 nap után válaszoltak, hogy a 2004-es alvázszám 2006-os motor takar függetlenül attól, hogy az alkatrész aprilia adabázisba a moci 2004-es tök más színű és ráadásul Factory (semmi nem stimmel). Ennyit a gyárról is. Az enyém ugye piros sima 1000R ('06).
Új motornál nincs eredetvizsgálat. Okmányirodába a vizsgalap és előzmény alapján a megállapítható évjárat (ugye ez alvázszám szerint) kerül beírásra. Itt volt a fő kaki. Létezik egy Köhém 5/1990 rendelet. Az alvázszám 2004, ettől kezdve a motorom vagy 30%-al kevesebbet ér. Igazságügyi szakértő megnézte és közölte 2004-es alvázra ráépített 2005-ös alkatrészekből álló, 2006 küllemű motor. Kereskedőnek ment egy levél, hibás teljesítés miatt. Válasz még nincs. Most itt tartunk.... Volt valakinek hasonló problémája? Állítólag vagy 5-öt eladtak magyarországon.
Sziasztok.Ma lekaptak a zsaruk 66-al 40-es táblánál.Kiváncsi leszek mi lesz a vége .Nincs valami tippetek?Azért bevagyok szar....
Most látom, a tied is olyan, mint az enyém (mármint a motorod ), s én meg magyarázok! Bocsi, nem akartam okoskodni.
Elméletileg 10400-at kellett, hogy forogjon. Kiindulok abból, hogy az enyém 5500-nál 155-öt mutat. Igaz, az enyém 2004-es, s nem tudom, hogy változtattak-e az áttételen. Ha Zrider gépe menne 300-at, ott még nem tiltana le, mert ott még csak 10650-et forogna (az enyém szerint), s 11000-nél tilt le. Az olaszok nem maximálták 300-ban a végét, lsd. MV Agusta F4 312.
Akkor az se hazudik ha ki kell ereszteni a hangját, de az e betüvel megnyugtattál
Lépek Visontára égetni a benyát , majd firkálunk este, amugy a zero gravity plekóm még most se jött meg állitólag elkavarodott valahova az igazhitüek földjére
A zelőbb kiszaladtam és lefényképeztem az enyémet.
Nos van e betűm nekem is!
Hurrá!
Akkor rendben!
A mivv nem a csendességéről hires, hanem a rekedt üvöltözésről Az e-betü + a furulya sima parasztvakítás
Vigyázz az ilyen e betűs dolgokkal nehogy túl halk legyen!
Én próbáltam mindig kerülni még a csíráját is!
Igen ez az ,de agyalok még a karbon gp-dobon is e betüs és db killer is van ezért a végében.
Ha a mivv bejön, valszeg elkótyavetyélem az aprókavicsot, mert sose tetszett csak nem volt más, de neked a gyáritól biztos jobb lesz.
Zsoolti !ugy voltem ezzel a dologggal mint mikor az uj barátnőt először d#gtam, izgultam és nem tudtam mindenre odafigyelni, de a következőnél lecsekkolom mennyit forog!
Menyit forgott ennél a sebességnél?
Jól fog ez kinézni? Vagy valami rövidebb verzió?
No akkor annak a két "gusztustalan" Akrának találj ki vala mi jó árat aztán bótoljuk meg!.........Ammennyit most gondolsz érte az sok ]!Különben nagyon szivesen odaadom a falkót! Na abból csavarj ki 290-et ! Akkor veszek neked egy három gömbös fagyit! A mivv dobban benne van az e betű?
Beállitom a tieden is ,csak add ide
Áramvonalas Jah ,mikor a konnektorba piszkálok . Nagyon be kellett bujni a kis plekó mögé, de biztos hogy menne még, csak bejött a képbe két kocsi ami egymást előzte, én mögöttük 6 telivel, mögöttem egy begőzölt pali egy nagyautóval, igy aztán becsokiztam és elcsaptam a gázt
Majd legközelebb ,ha nem lesz ennyi zavaró körülmény!
Ha valahogy mégis megérintem a háromkilót, akkor mi lesz az elektronika ledadogtatja a motort, vagy csak simán megáll mint a szög?
Jövőhéten jön a 2 kis MIVV X-cone szipka a a nagy gusztustalan akrapovic helyére, majd látjuk ,h mit hoz össze vele a Miller
Vazzeg zrider mennyi sörödbe került,hogy valaki beállitsa neked ezt a km-állást?!
Zrider könnyű és áramvonalas. Meg lehet, hogy babot is evett előtte...
Olyannyira szép, hogy eévileg nem is lehet, a gyári végsebesség valami 287 Km/h. Valószínű csal az óra picit
Azé ez nem egy rossz szám...
jól tetted