Jaja, tudok a 1098 érkezéséről, olvastalak. Nem is tudom, mit mondjak , hát sajnálom
Ha megjön a bringa, mindenképp guruljunk.
Mit csinált a srác? Nagy lett a baj?
Kedvem lenne, csak motorom nincs. A Millét már levittem Pécsre, a Ducati meg még a fasorban sincs. Jó csapatást, aztán vigyázzatok magatokra! A gyerekem pont ma zúzta le az SR-t - szerencsére magát nem.
De legközelebb, ha már meglesz az új gép, megyek!
holnap este 8kor indulunk páran egy kis gurulásra a nyugati térről. Csak kb. 1-2 órásnak indul, cél nélkül, lazán.
Végbéla, Zsoolti, nincs kedvetek jönni? (hétvégén voltam Szoboszlón Zrider-nél, kár hogy végül nem jöttetek.)
Hali vkarolyi!
A gsx-r jobb, szebb , erössebb, jappán! Mindenkinek az van, vegyél te is azt ! Én Apriliát vettem mert egyedi! És nem bántam meg, a következő is az lessz,ha lessz!
A gixer erősebb, a mille szebb, dögösebb és egyedibb. És legalább olyan megbízható, mint a gixer. DDT-nek igaza van, ezen a fórumon nem fogják javasolni Neked a gixert, azt hiszem, itt senki nem csinálna Apriliáról Suzuki cserét. Nem azért, mert a Suzukit rossznak tartjuk, hanem egyszerüen nem kívánjuk a mille után. Döntened Neked kell!
Sziasztok!
Túlestem énis a tipikus indítórelé problémán, a hétvégén TL-es baráti találkozóra mentünk zalaegerszegre, amikor is félúton egy tankolás után megszűnt az indítógombom működése, azonnal sejtettem hogy indító relé... Akkor ott tolórajttal továbbmentem, de érkezésünk után némi leleményességgel sikerült megjavítani a cuccot, simán szétszedhető a relé, a réz kontaktusfelületek korrodálódnak el, polírpapírral szépen felhúzva tökéletes lesz ismét, most nagyobb indítóáramot kap a motor mint mikor megvettem
Gsx-r ről ugortam át
Semmi rosszat nemtok mondani. Ez a gép a nyugodtabb, kiforotabb embereknek való.
HOlnap valai kakucsringre?
részletek: www.rsvforum.com
Köszönöm Szépen! Csak most nem tudom eldönteni, hogy Gsxr 1000-be , vagy factoryba ugorjak bele..megmondom őszintén az Apriliától félek, hogy nem olyan megbízható, mint a suzuki, meg hát a gsxr 1000 jóval erősebb , de most van egy piros factory kék felnikkel, ami rendkívül tetszik.. szted?
Szia!
Az első darabokból vettem, 2004-ben. Csak jót tudok mondani róla. 22000 km-t mentem vele, apró dolgok (kuplung, hátsó fék levegősödése - jobb minőség olajjal megoldva) voltak csak. Az eddigi legjobb motorom volt. A 600-as után furcsa lesz, hogy nem kell úgy pörgetni, s mégis megvan az erő. Meg a V2-est meg kell szokni, hogy lehessen élvezni.
Minden alkalommal úgy szálltam le róla, hogy de k..va jó kis gépem van! Javaslom!
Sziasztok! Kérnék 1 kis egítséget! Gsxr 600-am van,most, és váltani szeretnék egy factoryra, csak nem tom, h mennyire megbízhatóak! tudtok nekem mondani róluk valamit? rosszat jót, bármit!köszi
Nem a vezérlés hibájára utaltam, hanem a vezérlés karbantartása miatt kellett teljesen szétszedni a blokkot -így hallottam. És elég gyakran. Egyébként a 1098-ra Pécsen azt mondták, hogy pl. a vezérmüszíj 30000 km-nél esedékes. Ez is kitolódott, ezek szerint.
Van vagy 30 féle választék,egy kuplungfedelet kell választanod,carbon vagy mart alu,meg egy nyomólapot az is mart alu eloxált ,piros,arany,kék,fekete....Pl www.rizoma.com
Mert akkor mi hova megyünk?