10.000-et írnak olajcserére,de legtöbben 5-6.000-nél cserélik.A régi ducatiknak inkább elektronikus problémái voltak,vezérlés hibárol még nemhallottam,persze attol még lehet.A hivatalos szervizek elég drágák,de van 1-2 ember aki többet ért hozzá,és jobban fel van szerelve mint a hivatalos szervizek.Az első szervizek amúgy se drágák(kb addig garanciás).Nekem a 20.000-es(gyertya,olaj,olajszűrő,vezérműszíjcsere,átné
zés,stb)75.000-be kerűlt.
Egy Termignoni-rendszer most tuti nem fér bele a költségvetésembe, de a kuplungcsörgetésben segíthetnél majd, mert a gyári megoldással szerintem nagyon halk.
Ez engem is riasztott eddig, de a 848-1098-ra azt mondták, hogy teljesen normális lett mind a szervízintervallum, mind a szervízköltség. A régebbieket a Desmo-vezérlés miatt kellett gyakran és nagyon szétszedni, úgy néz ki, hogy ezen javítottak. Remélem!
Cső végbéla!
Biztos körbejártad már a témát,ezért kiváncsi vagyok rá, hogy mi az igazság abból, hogy magas a szervízelési,fentartási költsége a ducatinak!Én annak idején ezért nem vettem s2r-t pedig nagyon bejött!
Szia!
Megvettem az RSV-t, s utána 4 évig tökéletesen elégedett voltam, nem vágytam más motorra. A 848 tetszik, de... És itt a baj, mert van de! Nem akartam úgy járni, hogy megveszem, aztán fél év múlva már azon rágom magam, hogy tudok cserélni.
Egyébként 3 "komoly" indokkal ideológizáltam meg a 1098-at:
1. A motorja középen ugyanazt tudja, mint a Mille, alul-felül meg még erősebb is.
2. Nekem a sárga Ducati jön be igazán, s ez csak a 1098-ban van.
3. Ha már Ducatim van, csörögjön a száraz kuplung!
A 848-ból ez a három dolog hiányzik.
Nagyon várom már, ha meglesz, csapatunk egyet!
Én láttam ilyet(valahol,már nemtom hol) amit a tanksapka csvarjaival kellet rögzíteni.
Egyébként, nekem is jólenne egy ilyesmi, mert párom csuklója mindig kikészül hosszú úton
Első látásra valóban nem hülyeség, de menjünk egy kört: zúzol 150 körül, s a hülye autós (traktoros, stb.) kijön eléd, aztán satuzol egyet. Az asszonypajtás pont úgy tol előre, hogy a golyóid kis bemélyedéseket képeznek a tank hátsó részén.
Szerintem az utas tanulja meg, hogy a tankon támaszkodik, a súlypontját elől tartsa, s ha gyorsítasz, fogja át a derekadat.
Szerintem nem hülyeség!
Felcsatolható kapaszkodó!
A hátsó utas részére kialakított kapaszkodási lehetőség, melyet egyszerűen csak fel kell csatolni a vezető derekára, és máris megvan a kívánt biztonságérzet a hátul utazó részére. Az öv mérete egyszerűen állítható és a csat kezelése is a lehető legegyszerűbb.
Praktikus abban az esetben, ha a motoron nincsen gyárilag elhelyezve kapaszkodó.
Ára: 4990.- Ft
akkor a kastély felé gondolom
szívesen át ugrom majd ha haza jön az RS mert épp átnézettem
lehet 110el is motorozni nekem se rég óta van ez a vas meg amúgy se fontos hajtani
mond a fiadnak Myvipen vagy msnen keressen meg aztán majd lehet menni gurulni
Janovics József - Kunszentmiklós
Msn: kistuning5@hotmail.com
Megvárom míg berakják a monsterbe a 1098-as blokkot.Szerintem ha nem vagy biztos a cserében ,nézd meg hogy szerepelnek a kölönböző bajnokságokban a 1098-asok,ahol a millék már nem tudják tartani a tempót a japó 1000.-el.
Ja, egyébként kíváncsi lennék rá, hogy állna a szád, ha te vinnéd eladni a Monstert! Akkor is, ha utána várhatóan valami jobb lenne (amiben persze akkor még nem vagy 100%-ban biztos)!
Ott szedsz farkasalmát? Oszt mivel menjek: a fiam SR-jével, a céges Focus-szal vagy a párom Puntójával? Egyébként 17.-én a Vario-val megyünk - a megrendelés után meghívtak - a GP-futamra. Midibusszal, boxutca, Stoner, meg ami szem-szájnak ingere.
A HÉV-végállomás mögött (Május 1. u.)
Egyébként a fiam most ért az RS125-korba (16 éves). Legkésőbb jövő év elején tervezzük cserélni az SR-t, akkor már esetleg tudtok majd együtt motorozni. Igaz, az SR is tud 110 körül, de így sem egy kategória a két gép.
Persze, ha kíváncsi vagy rá, szívesen megmutatom majd a Ducatit, csak legyen már itthon!
Ráckeve melyik részén laktok ? mert nekünk ott van nyaraló :) ahogy a szállodánál megyek az ipari park felé és az ágazásnál kell jobbra menni és ott is van :D
zés,stb)75.000-be kerűlt.