Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

10.000-et írnak olajcserére,de legtöbben 5-6.000-nél cserélik.A régi ducatiknak inkább elektronikus problémái voltak,vezérlés hibárol még nemhallottam,persze attol még lehet.A hivatalos szervizek elég drágák,de van 1-2 ember aki többet ért hozzá,és jobban fel van szerelve mint a hivatalos szervizek.Az első szervizek amúgy se drágák(kb addig garanciás).Nekem a 20.000-es(gyertya,olaj,olajszűrő,vezérműszíjcsere,átné
zés,stb)75.000-be kerűlt.
Egy Termignoni-rendszer most tuti nem fér bele a költségvetésembe, de a kuplungcsörgetésben segíthetnél majd, mert a gyári megoldással szerintem nagyon halk.
Ez engem is riasztott eddig, de a 848-1098-ra azt mondták, hogy teljesen normális lett mind a szervízintervallum, mind a szervízköltség. A régebbieket a Desmo-vezérlés miatt kellett gyakran és nagyon szétszedni, úgy néz ki, hogy ezen javítottak. Remélem!
Cső végbéla!
Biztos körbejártad már a témát,ezért kiváncsi vagyok rá, hogy mi az igazság abból, hogy magas a szervízelési,fentartási költsége a ducatinak!Én annak idején ezért nem vettem s2r-t pedig nagyon bejött!
Végbéla!
A termignoni 70-es rendszere nagyon komolyat javít a 1098 középtartományán,egy hibája van, valahogy elveszik benne a hang.
Szia!
Megvettem az RSV-t, s utána 4 évig tökéletesen elégedett voltam, nem vágytam más motorra. A 848 tetszik, de... És itt a baj, mert van de! Nem akartam úgy járni, hogy megveszem, aztán fél év múlva már azon rágom magam, hogy tudok cserélni.
Egyébként 3 "komoly" indokkal ideológizáltam meg a 1098-at:
1. A motorja középen ugyanazt tudja, mint a Mille, alul-felül meg még erősebb is.
2. Nekem a sárga Ducati jön be igazán, s ez csak a 1098-ban van.
3. Ha már Ducatim van, csörögjön a száraz kuplung!
A 848-ból ez a három dolog hiányzik.
Nagyon várom már, ha meglesz, csapatunk egyet!
Helló!
Hogyhogy végülis csak a 1098 lett?
Egyébként gratulálok hozzá!
Kíváncsi vagyok milyen lesz az RSV után.
Srácok, egyszerűen csak egyedül kell ülni egy motoron és nincs gond ebből a kapaszkodásból!
Egyedül amúgyis sokkal élvezetesebbet lehet csapatni!
Én láttam ilyet(valahol,már nemtom hol) amit a tanksapka csvarjaival kellet rögzíteni.
Egyébként, nekem is jólenne egy ilyesmi, mert párom csuklója mindig kikészül hosszú úton

www.rsvforum.com
Szerintem nem is csapatásra találták ki,de egy kényelmes túrát le lehetvele vezényelni!És még a párom nem is karcolja össze a tankomat lassításkor !
A jövő héten itthon lesz a srác, majd mondom neki.
Első látásra valóban nem hülyeség, de menjünk egy kört: zúzol 150 körül, s a hülye autós (traktoros, stb.) kijön eléd, aztán satuzol egyet. Az asszonypajtás pont úgy tol előre, hogy a golyóid kis bemélyedéseket képeznek a tank hátsó részén.
Szerintem az utas tanulja meg, hogy a tankon támaszkodik, a súlypontját elől tartsa, s ha gyorsítasz, fogja át a derekadat.
Es talan szexualis segedezkozkent is hasznalhato.Olajos testen is van fogas:)))
Igy mar meg elfogadhatobb az ara
Szerintem nem hülyeség!
Felcsatolható kapaszkodó!
A hátsó utas részére kialakított kapaszkodási lehetőség, melyet egyszerűen csak fel kell csatolni a vezető derekára, és máris megvan a kívánt biztonságérzet a hátul utazó részére. Az öv mérete egyszerűen állítható és a csat kezelése is a lehető legegyszerűbb.
Praktikus abban az esetben, ha a motoron nincsen gyárilag elhelyezve kapaszkodó.
Ára: 4990.- Ft
akkor a kastély felé gondolom
szívesen át ugrom majd ha haza jön az RS mert épp átnézettem
lehet 110el is motorozni nekem se rég óta van ez a vas meg amúgy se fontos hajtani

mond a fiadnak Myvipen vagy msnen keressen meg aztán majd lehet menni gurulni
Janovics József - Kunszentmiklós
Msn: kistuning5@hotmail.com
Megvárom míg berakják a monsterbe a 1098-as blokkot.Szerintem ha nem vagy biztos a cserében ,nézd meg hogy szerepelnek a kölönböző bajnokságokban a 1098-asok,ahol a millék már nem tudják tartani a tempót a japó 1000.-el.
Akkor én is rendelek egyet.17-én mi is ott leszünk.Van itt egy jó kis pannonia jöhetnél avval.
Ja, egyébként kíváncsi lennék rá, hogy állna a szád, ha te vinnéd eladni a Monstert! Akkor is, ha utána várhatóan valami jobb lenne (amiben persze akkor még nem vagy 100%-ban biztos)!
Ott szedsz farkasalmát? Oszt mivel menjek: a fiam SR-jével, a céges Focus-szal vagy a párom Puntójával? Egyébként 17.-én a Vario-val megyünk - a megrendelés után meghívtak - a GP-futamra. Midibusszal, boxutca, Stoner, meg ami szem-szájnak ingere.
A HÉV-végállomás mögött (Május 1. u.)
Egyébként a fiam most ért az RS125-korba (16 éves). Legkésőbb jövő év elején tervezzük cserélni az SR-t, akkor már esetleg tudtok majd együtt motorozni. Igaz, az SR is tud 110 körül, de így sem egy kategória a két gép.
Persze, ha kíváncsi vagy rá, szívesen megmutatom majd a Ducatit, csak legyen már itthon!
Neríj bundás...majd szedek neked az erdőbe farkasalmát!
Szombaton megyünk szilvásváradra. ?
Ráckeve melyik részén laktok ? mert nekünk ott van nyaraló :) ahogy a szállodánál megyek az ipari park felé és az ágazásnál kell jobbra menni és ott is van :D
Köszi!
gratula előre is
Lesz helyette egy 1098-as Ducati - valamikor szeptemberben jön meg, sárga.