Rendkívül érdekes, hogy a jogaidról értekezel, miközben lehülyézel.
Én nem tettem hasonlót.
Érvelés helyett hülyézni az szokott, akinek nincs egyéb érve, mint az, hogy "te hülye vagy"
VAnnak drága olajok, amik rendszerint jobbak mint a fele annyiba kerülők, kb ez a szitu, a többi meg hanta.
Azthiszem te azt az osztályt az iskolában nem jártad ki mikor értelmezni kell egy mondatot. szó nem volt arról, hogy 2T vagy nem 2T, de mindegy, mert ahol kenés alakul ki egy szerkezetben, de hidegindításkor még nincsen kenés, akkor van az a gond, hogy nagymértékű kopás jelentkezik.
Egyszer valamikor jó lenne saját érdekedben, hogy tájékozodj bizonyos technológiai ismeretekbőn, hogy ne legyen félreértésed abból, hogy hiányzik valami tudásod.
Mit dobálozól szavakkal, ha utána mikor számonkérés van képtelen vagy igazolni illetve betartani? "fékpados bemérés" - tudod, lehet komolyan meglepődnél az eredményen, ha bemérnék. Márka szervizet is érdekelne az a fékpados mérés, de annyira nem, hogy fizetnének, de ezek szerint téged sem.
Engem nagyon meg nem izgat én érzem a motorom 1.5 éve, hogy mennyire másabb mint korábban volt. Nekem nem kell több teszt.
Egy áttétel cserével majd kiderül mit változik a motor, mindenféle találgatások nélkül, mivel azt mindenki nagyon jól tud (találgatni meg nagyokosnak lenni), de valós mérések nélkül nem lehet számolni.
Hát igen ebből látszik tudatlanságod ez nem adalék!
Csak, hogy felfogd végre mégpedig azért nem adalék mert nem tartalmaz adalékos összetevőket és nem azért miert "hozzá-ad-juk" nmert akkor így perdsze igazad lenne, de nincs mivel egy adalék az összetevői miatt lesz adalék, és nem azért, mert kiegészíted valamivel azt amit amúgyis kell használni. Proba nélkül véleményezel. Ez fémkondicionáló másként nevezve fémkezelő.
Szólás szabadság addig szólásszabadság ameddig mások törvényes jogait nem sérted kijelentéseiddel.
Mostár egyértelmű miért van az, hogy olyan irgalmatlan hülyeségeket tudsz kijeleneni.
Köszi megkaptam a választ.
A jó isten áldjon meg, egy kis köbcentis2t motorban milyen olaj lecsurgásról beszélsz?
Ezekben a mocikban annyira kicsi felületi erők vannak a váltóban, hogy csak na.
Alig van valami nyomaték, lecsurgásból szárazó kenetlenség nem alakul ki a váltóban, a hengerben meg ugye azért mert nem 2t.
Igen, valójában a motor kézikönyve ezt írja elő, 10W-30, de mivel nehezen kapható illetve kevés helyen, (nekem mikor kellett nem kaptam ilyet sok helyen kerestem) ezért írtam azt amivel pótolható 10w40-et, váltó/hajtómű olaj, ez ugyan úgy megfelel.
Kisebb viszkozitásra nem szabad váltani.
"A koptatógép, hidegen dolgozik"
Csak, hogy tisztában legyél a hidegen dolgozik vagyis hideg indítás azt jelenti, hogy lecsurog az olaj és nincs kenés, mikor már a gép üzemel és felkapja az olajat akkor kezdődik meg az olaj film felkenődése a felületre és csökken a surlórás addig meg nagy mértékű kopás keletkezik. Terhelésre, azt mutatják, hogy mennyire ellenáló "taszító" képességű az anyag a felületen, hogy tud kenést biztosítani akkor is mikormár nagy probléma van. Ezt a nagy problémát súlyokkal súlyozva érik el. Ezt pont tudják szemléltetni és nem mást akartak ezzel a gépel megmutatni, és a felület, hogy milyen lesz. Ha megnézed a videot láthatod, hogy mindig letörli a kenőanyagot a munkadarabról mielött az új teszt kezdődik, így "hidegindítást" szimulálja és fordít az anyagon, hogy ne a korábbi bemarásba legyen új teszt, mert akkor nem látszódna a különbség annyira.
A kopasok hideg indításkor keletkeznek legnagyobb mértékben, mikor is ez az érték kenőanyag hiány miatt 70-75%-ot jelent a kopás mértéke,. És nem akkor, mikor már a kér felület megfelelő kenéssel rendelkezik.
"persze, hogy elhiszi, hiszen árulja:)" - ezt én elösszőr kipróbáltam és azután döntöttem, úgy hogy érdemes vele foglalkozni és nem fordítva, veled ellentétben aki csak károgni tud meg olyan beszolásokat tesz, hogy így szar, meg úgy szar amit ki sem próbáltál. Ha szar lenne nem foglalkoznék vele hidd el. Nem az a célom, veled ellentétben, hogy másokat megtévesszek vagy kárt okozzak mivel az hosszútávon nem jövedelmező. Tudod van a világon bőven iyen ember pl mint te is, nem akarok mögéjük/melléjük állni.
Felelőség biztosításról úgyáltszik te sem hallottál/láttál ami ennél a terméknél van, a többire nem tudom van-e.
Ami pedig így rendelkezik: Német Europai biztosítás Roil Gold (Fémkezelő vagy fémkondicionáló) és Roil Treatment (üzemanyagrendszer tisztítók)-ra. "Ezennel igazoljuk, hogy a megkötött felelőségbiztosításunk keretein belül, az olyan károk és káresetek esetén, melyek kimutathatóan e termékek használatával következtek be, a károk fedezete a következő nagyságrendben történik:"
Személyi és anyagi kár esetén: 1 500 000 €-ig.
Vagyoni kár esetén. 100 000 €-ig.
Számold ki, hogy milyen összegű felelőséget vállal a cég érte ft-ban kifejezve, bár lehet ezt sem tudod átszámolni, mint ahogy már egyszer bebizonyítottad az angol "lbf" erő értéket a te "ISO" szabványodba sem tudtad. Mert te csak azt az egy szabványt ami talán ha ismersz egyáltalán.
Az amit te "tapasztaltál" az előadáson (és azért menél, hogy "röhögni" ez megint a te szinvonaladat minősíti, szánalmas, hogy még léteznek ilyen "emberek"). A Metabondal, hogy leírod a véleményed az a te olyan egyedüli véleményed amit semmi hivatalos megerősítéssel nem tudsz alátámasztani, eredményekkel, még ki sem próbáltad, akkor miről beszélsz? Ájjál már le a hülyeségeiddel.
A Roil Gold esetében számos vizsgálatok készültek amit mint korábban említettem német oldalakon (természetesen német nyelven) meg lehet találni. Ha érdekel csakis neked külön összeszedem ezeket és elküldöm, ha kéred. Ha nem nézel utána minek irogatsz?
Személyesen te a saját gépedbe nem használtál és így nem érezted, ezért ne mondj róla inkább semmit sem jót se rosszat. De az éggatta világon semmiről. Még össze sem tudod hasonlítani semmivel. Egyszeűen nincs tapasztalatod, akkor miről beszélsz?
Én a Metabondot nem ismerem és nem fikázom úgy ahogy te, hogy "ezek" ilyenek meg olyanok. Ismerőseim vannak akik Metabondot is használnak, és látták a Metabondos hasonló tesztet mint a Roil Goldnál is van, és ezmiatt is kérték A Roilt Goldot, mert már ismerte milyen a Metabond ami neki megfelelt, mert akkor meglátása szerint nem volt jobb, és mivel ez újjabb fejlesztés, eztért is kért, hogy vigyek neki. Tudod ők kipróbálják és úgy mondanak véleményt termékekről. És ennek van hitelt érdemlő értéke. És nem pedig annak, hogy fals beszólásokat írnak, mert azt mindenki tud, nem kell hozzá semmi tudás.
Az áltaáad nevezett "csodaszer" nem csodaszer, mert akkor már kopás sem lenne, olaj sem kéne, és üzemanyag sem, csak ingyen menne a motor. ez lenne a csodaszer ezt pedig semelyik cég nem állítja termékeiről.
Mindegyik surlódáscsökkentő más összetételű. ne akard összehasonlítani, hogy "ezek" olyanok. Mivel nem reális a hasonlításod legtöbszőr. másként működnek más összetevőkkel más eredményekkel. csak 3 más olyan dolog ami nálad "ezzeket" de teljesen különböznek.
Van olyan adalék ami az olaj kopásgátló minőségéből jelentősen visszavesz ez a "Wynns" adalék ami a Mobil 1 olajhoz hozzáadva 2000 lbf, míg a "Wynns" nélkül 2250 lbf -ig lehetet terhelni a teszten az olajat. -ez pont arra példa amit mondtál, hogy szar, de csak itt van egyedül ebben igazad. Hogy létezik olyan ami ront és javítania kéne. De nem ez a jellemző töbségében. attól, hogy van 5% olyan termék a piacon amit nem szabad használni surlódáscsökkentőt, az nem jelenti azt, hogy a maradék 95% ugyan olyan használhatatlan lenne.
A többi letesztelt Falex teszten az adalékok pedig mind javítottak az olaj teljesítményén.
Hatékonyság felsorolás a legjobb legutoljára írva a felsorolásban Mobil 1-hez hozzáadva a kiegészítő anyagokat:
Lucas O/S 2500 lbf,
Moreys 2500 lbf,
Slick50 2750 lbf,
Pro Ma 3000 lbf,
Bi-tron 3000 lbf,
Duralube 3500 lbf,
Prolong 4000 lbf,
Roil Gold 4500 + lbf.
Megjegyzés: A mérő készülék 4500 lbf terhelést tud mérni, a Roil Gold-os Mobil 1-hez további terhelésre sem volt tesztmegállás. Megfigyelhető a diagrammon továbbá, hogy egy gyenge minőségű olaj esetében is pl. Cat Diesel 750 lbf, a Roil Goldot hozzáadva a készülék maximális méréshatárát ismét elérte. az 500% -os teljesítménynövekedés a terhelést tekintve.
Az adagolási arányokat is érdemes megfigyelni amit az termék gyártók ajánlanak keverésnek. kép a diagramról
Igen, látható, hogy ott van a prolong is, ami igen jó eredménnyel végzett, de az még mindig adalék és kurva drága a hivatalos oldalon. Ha valaki nem tudja betartani a használati útmutatót az ne használja, mert akkor okozhat gondot a Prolong. Az egy elég nagy idióta aki olaj nélkül csak a prolongot használta. és rácseszett, és azt mondta, hogy milyen szar. Nem a termék szar hanem a felhasználó a hülye mint olyan sok esetben. Balesetek is emberi mulaszások miatt következnek be figyelmetlenségekből, sakértelemhiányából, vagy védőeszközök használata nélkül. Mindenki résztvevő tekintve aki a baleset okozásának hatóáskör területén tartozkodik, és nem tesz meg mindent, hogy elkerülhető legyen. Az emberi hülyeség határtalan, de gondolom ezt neked nem kell magyarázni, tapasztalod magadon eleget.
Az olajat a Prolong és semmilyen más addiciós anyag nem helyettesíti, az szükséges és az sem mindegy, hogy milyen az az olaj ami a motorba kerül, belevaló vagy sem.
És az, hogy ennyi idő után is nem voltál hajlandó kipróbálni és a tapasztalatodat közzétenni az csak annyit jelent számomra, hogy csak a fellegekbe beszélsz. Ha nincs ezzel a cucal kapcsolatba tapasztalatod amit te konkrétan észre is vettél, akkor nem mondj róla se jót se rosszat. Én sem fikázom más termékeit, meg, hogy te abban a gyárban ahol dolgozol minyen elfuserált cuccokat gyárotok, csak mert nem ismerem illetve nem próbáltam ki. Vannak kontárok és vannak olyanok akik nem mások kárára dolgoznak megélhetésükért, lehet neked hihetetlen, de van ilyen Mint pl. Tuji is őt ismered, aki igyekszik azon fáradozni, hogy jó munkát végezzen. Nekem még kárt nem okozott, sőt ellenkezőleg.. Más szándékos kár okozását javította meg nekem. Nekik van lelkiismeret furdalásuk a többieknek nincs, ha valamit mégis elrontanak.
Tartalom nélküli a dicsekvésed érdemtelen és értéke Nulla.
Továbbá, ha kifizeted a fékpados 10 000 Ft-os bemérést, akkor szivesen beméretem a kedvedért a motoromat. Csak, hogy elhidd nem átbaszás a Roil Gold.
Saját pénzemet nem fogom költeni arra, hogy te alaptalanul vádaskodsz és kekeckedsz e termékismereted nélkül. Persze jó lenne egy olyan mérés is ami a Roil Gold használata előtt volt, ugyanis arról sem készült mérés. így lett volna mihez összehasonlítani.
Korábban megbeszéltük, hogy neked nem kell. Akkor ne hassználd. Ennyi. Ne fikázd ha nem ismered. De leginkább ne véleményezd. OK-é? 43 évesen lehetnél már igazán korrekt is. Szerintem ez elvárható lenne ebben a korban nőlj már fel végre, nem az oviban vagy. Időnként jó lenne, ha háttér is lenne amögött amit kijelentesz és megbizonyosodnál állításaid igazáról. Korábban te írásodban pont ebben a fórumban olvastam, hogy gyakran történik meg veled, hogy tévedsz vagy elcseszed amit csinálsz. Nálam ritkán szokott előfordulni, csupán mert én rendszerint utána nézek és nem hasraütésre irogatok, meg munkálkodok. Tudod én szánok rá elég időt és nem csapom össze.
Őszintén mégis mi a bajod az életedben? Nincs nőd akit baszogas a faszságaidal? Az, hogy neked nem lett igazad és gyerekesen 16 évesek szintjén cinikusan válaszolsz ilyen korral amiben vagy ami nevetséges. Vagy az, hogy nem te voltál az aki ezt a terméket megfelelő módon és hitelesen tudja bemutatni és forgalmazni, aki bemutatja van mögötte hiteles bizonyíték, felhasználói tapasztalatok referenciák, és egyébb mérések mik igazolják, hogy milyen hatékony? (nem kell rá válaszolnod "költői" kérdés)
Lehetőleg akkor írj a fórumba, ha kérdésed van mert nem tudsz valamit és okosodni akarsz ami rádfér bőven, vagy valóban tudsz is segíteni másoknak, és nem kárt okozni, mert ez utóbbit nagyon tudod.
Hallottál már arról, hogy hitelrontás, rágalmazás? Ami büntetendő cselekmény! Amit te csinálsz. Ha nem tudod alátámasztani mondandódat inkább meg se szólalj.
Tapasztalataimat sokszor leírtam már másik fórumon, illetve a korábban említett weboldalon itt és a tapasztalatok menüben megtalálható-olvasható. De látom nem olvastad el az oldalt, mert akkor nem kérdeznéd. Ami még nincs oda leírva: 1-1.5 hónapja volt összehasonlítás 3db TzR 50-es motorral áttétel megegyezett 47/12-es, egyik sem volt tuningolt ugyan úgy voltak a fúvókák is cserélve a gyári folytáseltávolítás miatt, mindegyik 2004-es gyártású az 1. kb. 4000 km-es, 2. kb. 16000 km-es és a 3. kb. 30000 km-es volt. (gyári alkatrészekkel)
A 2. motorban volt a Roil Gold, mindkét másik tulaj egyetértően elismerte, hogy valóban jelenősen érezhető a nyomaték különbség, a hangja is sokkal szeb a másik kettőnél, és a kipúfogó is sokkal alacsonyab hőmérsékletű. egyébként itt az utcában ahol lakom van egy motoros szerelő aki bevallása szerint kipróbált egy tzr70-est és később az enyimet. itt is elmondta azt amit tulajdonképpen a 50-esek esetében mi észrevettünk, hogy valóban érzehető az a nyomaték emelkedés, és a hangját is, hogy sokkal szebb. Ezután ő is ki akarja próbálni egy 9 személyes buszba amit most vettek 1 hete.
Az iylen csodaszereket, rendszerint egy elektromos koptatógépen szokták demonstrálni, aminagyon hatásos, hiszen beleönti a csodaszert, és lám, a golyó tényleg kevésbé kopik.
Én egyszer direkt elmentem egy iylen bemutatóra (röhögni) és tényleg, faszán lehet demonstrálni, hogy a csodaszer, hatékony, és megéri az árát.
Az egésszel mindössze egyetlen probléma van, mégpedig az, hogy a koptatógép, hidegen dolgozik, magyarán a demonstráció körülményeinek semmi köze a valós motorban törtánő felhasználás körülményeihez.
Nem véletlen, hogy ezeket a cuccokat nem egy fékpadra állított motoron tesztelik, mert ott kijönne aminek ki kell jönni.
Mellesleg pár éve a német autóklub lapjában teszteltek MOTORBAN pár ilyen kenceficét.
az volt a konkluzió, hogy a próbált cuccok közül, még a metabond volt a leg kevésbé káros.
Lehet egyáltalán állítani?
Ha lehet akkor sztem az elján lenni kell valami tekerési lehetőségnek. Anno a robeszomon olyan volt Rugó alatt volt egy ilyen alátétszerűség abban kis "kapaszkodók" abba ha beleraktál csavarhúzót és ütötted kalapáccsal akkor állítodott!
Megmondom őszintén az Rs emen sose néztem meg ( szégyenszemre )
Isten ments h vitázzak nem is azért írtam Csak erős a reklámja! Bár így manipulál így adható el!
Egyébként ha használod miben nyílvánul ez meg? Miben más a motorod egy olyan motorhoz képest amiben nem használnak ilyet?
Akkor énis kíváncsi lennék a Te saját tapasztalatodra.
Hát elég hülye példa főleg úgy, hogy utána se nézel dolgoknak. És szakvéleményel illetve kimutatható ereményekkel szemben állítod azt amit. (talán nézd meg végig teljesen az oldalt és kérj ki olyan embverek tapasztalatait akik ezt használták, illetve bemérték. (német oldalakon egy halom hiteles infót tudsz összeszedni erről.)
Nem állok le veled vitatkozni, mert te nem próbáltad ki és nem is akarlak meggyőzni semmiről. Én viszont kipróbáltam, és eléggé meg vagyok elégedve vele. Akik mentek a motorommal azoknak is eléggé meggyőző volt amit éreztek, és tapasztaltak. Sőt pont azért foglalkozom vele, mert az amit írtak róla tapasztaltam és igaz volt. (okleveles járműtribológus szakvéleménnyel szerintem nem kéne vitatkoznod.)
"melett nagyobb mint 68%-al csökkenti a surlódást"
Most nem piszkálódásból írom....de ezt most te elhiszed?
Lassan súrlódás se lesz már akkor.....valahogy engem ezeka csoda valamik nem hatnak meg! Teljesen rajtad múlik h mit csinálsza gépeddel! Annak függvényében fogja bírni ahogyan használod és mit öntesz bele. Pl bázis alapú olajat vagy szintetikusat ez msot hülye példa vold de na
( hangsúlyoznám, hogy egyéni vélemény )
hali
a váltóba hajtómű olajat tegyél, Lehetőleg a 10W40-es szintetikus és ami még nagyon fontos a teljesítményszintje ami legalább API SH, SJ, SL, SM (Az "S" utáni betű abc növekvőben minnél nagyobb legyen) az API SG, SH jelölésű elavult, de ha az olaj tudja az előbbi felsoroltat is akkor használható. (elvileg amit én használok a gyártó garantálja, hogy nem csúszik meg, és nem ragad meg. 1.5 éve van benne és tényleg nem vettem észre, hogy megtörtént volna. Én ezt használom kiegészítve a Roil Goldal így erősebb is a motor amit nagyon hamar(azonnal) észrevettem szebb lett a hangja, mert a Roil Gold rengeted jó tulajdonsága melett nagyobb mint 68%-al csökkenti a surlódást ezáltal a kopást, és így a hőt, a kipufogó sem égeti le a lábad, mint használata előtt, kevesebb a kopadék, tisztító hatása is van, stb. Nézd meg a profilomnál az oldal elérhetőségét és néz körül az oldalon főként a videokat, azt ne hagyd ki, mert akkor megérted, hogy mi ez tulajdonképpen ami miért nem adalék, nekem bevált és az olajhoz adva sokáig elég egy 480 ml-s flakon. Az említett oldalon az olajakról is van információ, hogy milyen jelölés mit jelent a flakonon. Hasznos kis szakmai oldal. Még bővűl majd olajhasonlító diagrammal.
Én nem tettem hasonlót.
Érvelés helyett hülyézni az szokott, akinek nincs egyéb érve, mint az, hogy "te hülye vagy"
VAnnak drága olajok, amik rendszerint jobbak mint a fele annyiba kerülők, kb ez a szitu, a többi meg hanta.
Egyszer valamikor jó lenne saját érdekedben, hogy tájékozodj bizonyos technológiai ismeretekbőn, hogy ne legyen félreértésed abból, hogy hiányzik valami tudásod.
Mit dobálozól szavakkal, ha utána mikor számonkérés van képtelen vagy igazolni illetve betartani? "fékpados bemérés" - tudod, lehet komolyan meglepődnél az eredményen, ha bemérnék. Márka szervizet is érdekelne az a fékpados mérés, de annyira nem, hogy fizetnének, de ezek szerint téged sem.
Engem nagyon meg nem izgat én érzem a motorom 1.5 éve, hogy mennyire másabb mint korábban volt. Nekem nem kell több teszt.
Egy áttétel cserével majd kiderül mit változik a motor, mindenféle találgatások nélkül, mivel azt mindenki nagyon jól tud (találgatni meg nagyokosnak lenni), de valós mérések nélkül nem lehet számolni.
Csak, hogy felfogd végre mégpedig azért nem adalék mert nem tartalmaz adalékos összetevőket és nem azért miert "hozzá-ad-juk" nmert akkor így perdsze igazad lenne, de nincs mivel egy adalék az összetevői miatt lesz adalék, és nem azért, mert kiegészíted valamivel azt amit amúgyis kell használni. Proba nélkül véleményezel. Ez fémkondicionáló másként nevezve fémkezelő.
Szólás szabadság addig szólásszabadság ameddig mások törvényes jogait nem sérted kijelentéseiddel.
Mostár egyértelmű miért van az, hogy olyan irgalmatlan hülyeségeket tudsz kijeleneni.
Köszi megkaptam a választ.
Ezekben a mocikban annyira kicsi felületi erők vannak a váltóban, hogy csak na.
Alig van valami nyomaték, lecsurgásból szárazó kenetlenség nem alakul ki a váltóban, a hengerben meg ugye azért mert nem 2t.
Te árulsz valamit, szerinted fasza.
Szerintem meg minden iylen adalék humbug, ennyi.
Kisebb viszkozitásra nem szabad váltani.
Csak, hogy tisztában legyél a hidegen dolgozik vagyis hideg indítás azt jelenti, hogy lecsurog az olaj és nincs kenés, mikor már a gép üzemel és felkapja az olajat akkor kezdődik meg az olaj film felkenődése a felületre és csökken a surlórás addig meg nagy mértékű kopás keletkezik. Terhelésre, azt mutatják, hogy mennyire ellenáló "taszító" képességű az anyag a felületen, hogy tud kenést biztosítani akkor is mikormár nagy probléma van. Ezt a nagy problémát súlyokkal súlyozva érik el. Ezt pont tudják szemléltetni és nem mást akartak ezzel a gépel megmutatni, és a felület, hogy milyen lesz. Ha megnézed a videot láthatod, hogy mindig letörli a kenőanyagot a munkadarabról mielött az új teszt kezdődik, így "hidegindítást" szimulálja és fordít az anyagon, hogy ne a korábbi bemarásba legyen új teszt, mert akkor nem látszódna a különbség annyira.
A kopasok hideg indításkor keletkeznek legnagyobb mértékben, mikor is ez az érték kenőanyag hiány miatt 70-75%-ot jelent a kopás mértéke,. És nem akkor, mikor már a kér felület megfelelő kenéssel rendelkezik.
Felelőség biztosításról úgyáltszik te sem hallottál/láttál ami ennél a terméknél van, a többire nem tudom van-e.
Ami pedig így rendelkezik: Német Europai biztosítás Roil Gold (Fémkezelő vagy fémkondicionáló) és Roil Treatment (üzemanyagrendszer tisztítók)-ra. "Ezennel igazoljuk, hogy a megkötött felelőségbiztosításunk keretein belül, az olyan károk és káresetek esetén, melyek kimutathatóan e termékek használatával következtek be, a károk fedezete a következő nagyságrendben történik:"
Személyi és anyagi kár esetén: 1 500 000 €-ig.
Vagyoni kár esetén. 100 000 €-ig.
Számold ki, hogy milyen összegű felelőséget vállal a cég érte ft-ban kifejezve, bár lehet ezt sem tudod átszámolni, mint ahogy már egyszer bebizonyítottad az angol "lbf" erő értéket a te "ISO" szabványodba sem tudtad. Mert te csak azt az egy szabványt ami talán ha ismersz egyáltalán.
Az amit te "tapasztaltál" az előadáson (és azért menél, hogy "röhögni" ez megint a te szinvonaladat minősíti, szánalmas, hogy még léteznek ilyen "emberek"). A Metabondal, hogy leírod a véleményed az a te olyan egyedüli véleményed amit semmi hivatalos megerősítéssel nem tudsz alátámasztani, eredményekkel, még ki sem próbáltad, akkor miről beszélsz? Ájjál már le a hülyeségeiddel.
A Roil Gold esetében számos vizsgálatok készültek amit mint korábban említettem német oldalakon (természetesen német nyelven) meg lehet találni. Ha érdekel csakis neked külön összeszedem ezeket és elküldöm, ha kéred. Ha nem nézel utána minek irogatsz?
Személyesen te a saját gépedbe nem használtál és így nem érezted, ezért ne mondj róla inkább semmit sem jót se rosszat. De az éggatta világon semmiről. Még össze sem tudod hasonlítani semmivel. Egyszeűen nincs tapasztalatod, akkor miről beszélsz?
Én a Metabondot nem ismerem és nem fikázom úgy ahogy te, hogy "ezek" ilyenek meg olyanok. Ismerőseim vannak akik Metabondot is használnak, és látták a Metabondos hasonló tesztet mint a Roil Goldnál is van, és ezmiatt is kérték A Roilt Goldot, mert már ismerte milyen a Metabond ami neki megfelelt, mert akkor meglátása szerint nem volt jobb, és mivel ez újjabb fejlesztés, eztért is kért, hogy vigyek neki. Tudod ők kipróbálják és úgy mondanak véleményt termékekről. És ennek van hitelt érdemlő értéke. És nem pedig annak, hogy fals beszólásokat írnak, mert azt mindenki tud, nem kell hozzá semmi tudás.
Az áltaáad nevezett "csodaszer" nem csodaszer, mert akkor már kopás sem lenne, olaj sem kéne, és üzemanyag sem, csak ingyen menne a motor. ez lenne a csodaszer ezt pedig semelyik cég nem állítja termékeiről.
Mindegyik surlódáscsökkentő más összetételű. ne akard összehasonlítani, hogy "ezek" olyanok. Mivel nem reális a hasonlításod legtöbszőr. másként működnek más összetevőkkel más eredményekkel. csak 3 más olyan dolog ami nálad "ezzeket" de teljesen különböznek.
Van olyan adalék ami az olaj kopásgátló minőségéből jelentősen visszavesz ez a "Wynns" adalék ami a Mobil 1 olajhoz hozzáadva 2000 lbf, míg a "Wynns" nélkül 2250 lbf -ig lehetet terhelni a teszten az olajat. -ez pont arra példa amit mondtál, hogy szar, de csak itt van egyedül ebben igazad. Hogy létezik olyan ami ront és javítania kéne. De nem ez a jellemző töbségében. attól, hogy van 5% olyan termék a piacon amit nem szabad használni surlódáscsökkentőt, az nem jelenti azt, hogy a maradék 95% ugyan olyan használhatatlan lenne.
A többi letesztelt Falex teszten az adalékok pedig mind javítottak az olaj teljesítményén.
Hatékonyság felsorolás a legjobb legutoljára írva a felsorolásban Mobil 1-hez hozzáadva a kiegészítő anyagokat:
Lucas O/S 2500 lbf,
Moreys 2500 lbf,
Slick50 2750 lbf,
Pro Ma 3000 lbf,
Bi-tron 3000 lbf,
Duralube 3500 lbf,
Prolong 4000 lbf,
Roil Gold 4500 + lbf.
Megjegyzés: A mérő készülék 4500 lbf terhelést tud mérni, a Roil Gold-os Mobil 1-hez további terhelésre sem volt tesztmegállás. Megfigyelhető a diagrammon továbbá, hogy egy gyenge minőségű olaj esetében is pl. Cat Diesel 750 lbf, a Roil Goldot hozzáadva a készülék maximális méréshatárát ismét elérte. az 500% -os teljesítménynövekedés a terhelést tekintve.
Az adagolási arányokat is érdemes megfigyelni amit az termék gyártók ajánlanak keverésnek. kép a diagramról
Igen, látható, hogy ott van a prolong is, ami igen jó eredménnyel végzett, de az még mindig adalék és kurva drága a hivatalos oldalon. Ha valaki nem tudja betartani a használati útmutatót az ne használja, mert akkor okozhat gondot a Prolong. Az egy elég nagy idióta aki olaj nélkül csak a prolongot használta. és rácseszett, és azt mondta, hogy milyen szar. Nem a termék szar hanem a felhasználó a hülye mint olyan sok esetben. Balesetek is emberi mulaszások miatt következnek be figyelmetlenségekből, sakértelemhiányából, vagy védőeszközök használata nélkül. Mindenki résztvevő tekintve aki a baleset okozásának hatóáskör területén tartozkodik, és nem tesz meg mindent, hogy elkerülhető legyen. Az emberi hülyeség határtalan, de gondolom ezt neked nem kell magyarázni, tapasztalod magadon eleget.
Az olajat a Prolong és semmilyen más addiciós anyag nem helyettesíti, az szükséges és az sem mindegy, hogy milyen az az olaj ami a motorba kerül, belevaló vagy sem.
És az, hogy ennyi idő után is nem voltál hajlandó kipróbálni és a tapasztalatodat közzétenni az csak annyit jelent számomra, hogy csak a fellegekbe beszélsz. Ha nincs ezzel a cucal kapcsolatba tapasztalatod amit te konkrétan észre is vettél, akkor nem mondj róla se jót se rosszat. Én sem fikázom más termékeit, meg, hogy te abban a gyárban ahol dolgozol minyen elfuserált cuccokat gyárotok, csak mert nem ismerem illetve nem próbáltam ki. Vannak kontárok és vannak olyanok akik nem mások kárára dolgoznak megélhetésükért, lehet neked hihetetlen, de van ilyen Mint pl. Tuji is őt ismered, aki igyekszik azon fáradozni, hogy jó munkát végezzen. Nekem még kárt nem okozott, sőt ellenkezőleg.. Más szándékos kár okozását javította meg nekem. Nekik van lelkiismeret furdalásuk a többieknek nincs, ha valamit mégis elrontanak.
Tartalom nélküli a dicsekvésed érdemtelen és értéke Nulla.
Továbbá, ha kifizeted a fékpados 10 000 Ft-os bemérést, akkor szivesen beméretem a kedvedért a motoromat. Csak, hogy elhidd nem átbaszás a Roil Gold.
Saját pénzemet nem fogom költeni arra, hogy te alaptalanul vádaskodsz és kekeckedsz e termékismereted nélkül. Persze jó lenne egy olyan mérés is ami a Roil Gold használata előtt volt, ugyanis arról sem készült mérés. így lett volna mihez összehasonlítani.
Korábban megbeszéltük, hogy neked nem kell. Akkor ne hassználd. Ennyi. Ne fikázd ha nem ismered. De leginkább ne véleményezd. OK-é? 43 évesen lehetnél már igazán korrekt is. Szerintem ez elvárható lenne ebben a korban nőlj már fel végre, nem az oviban vagy. Időnként jó lenne, ha háttér is lenne amögött amit kijelentesz és megbizonyosodnál állításaid igazáról. Korábban te írásodban pont ebben a fórumban olvastam, hogy gyakran történik meg veled, hogy tévedsz vagy elcseszed amit csinálsz. Nálam ritkán szokott előfordulni, csupán mert én rendszerint utána nézek és nem hasraütésre irogatok, meg munkálkodok. Tudod én szánok rá elég időt és nem csapom össze.
Őszintén mégis mi a bajod az életedben? Nincs nőd akit baszogas a faszságaidal? Az, hogy neked nem lett igazad és gyerekesen 16 évesek szintjén cinikusan válaszolsz ilyen korral amiben vagy ami nevetséges. Vagy az, hogy nem te voltál az aki ezt a terméket megfelelő módon és hitelesen tudja bemutatni és forgalmazni, aki bemutatja van mögötte hiteles bizonyíték, felhasználói tapasztalatok referenciák, és egyébb mérések mik igazolják, hogy milyen hatékony? (nem kell rá válaszolnod "költői" kérdés)
Lehetőleg akkor írj a fórumba, ha kérdésed van mert nem tudsz valamit és okosodni akarsz ami rádfér bőven, vagy valóban tudsz is segíteni másoknak, és nem kárt okozni, mert ez utóbbit nagyon tudod.
Hallottál már arról, hogy hitelrontás, rágalmazás? Ami büntetendő cselekmény! Amit te csinálsz. Ha nem tudod alátámasztani mondandódat inkább meg se szólalj.
A 2. motorban volt a Roil Gold, mindkét másik tulaj egyetértően elismerte, hogy valóban jelenősen érezhető a nyomaték különbség, a hangja is sokkal szeb a másik kettőnél, és a kipúfogó is sokkal alacsonyab hőmérsékletű. egyébként itt az utcában ahol lakom van egy motoros szerelő aki bevallása szerint kipróbált egy tzr70-est és később az enyimet. itt is elmondta azt amit tulajdonképpen a 50-esek esetében mi észrevettünk, hogy valóban érzehető az a nyomaték emelkedés, és a hangját is, hogy sokkal szebb. Ezután ő is ki akarja próbálni egy 9 személyes buszba amit most vettek 1 hete.
Én egyszer direkt elmentem egy iylen bemutatóra (röhögni) és tényleg, faszán lehet demonstrálni, hogy a csodaszer, hatékony, és megéri az árát.
Az egésszel mindössze egyetlen probléma van, mégpedig az, hogy a koptatógép, hidegen dolgozik, magyarán a demonstráció körülményeinek semmi köze a valós motorban törtánő felhasználás körülményeihez.
Nem véletlen, hogy ezeket a cuccokat nem egy fékpadra állított motoron tesztelik, mert ott kijönne aminek ki kell jönni.
Mellesleg pár éve a német autóklub lapjában teszteltek MOTORBAN pár ilyen kenceficét.
az volt a konkluzió, hogy a próbált cuccok közül, még a metabond volt a leg kevésbé káros.
Ha lehet akkor sztem az elján lenni kell valami tekerési lehetőségnek. Anno a robeszomon olyan volt Rugó alatt volt egy ilyen alátétszerűség abban kis "kapaszkodók" abba ha beleraktál csavarhúzót és ütötted kalapáccsal akkor állítodott!
Megmondom őszintén az Rs emen sose néztem meg ( szégyenszemre )
az enyém rohadt kemény és pattog a hátulja nem rugózik.
Egyébként ha használod miben nyílvánul ez meg? Miben más a motorod egy olyan motorhoz képest amiben nem használnak ilyet?
Akkor énis kíváncsi lennék a Te saját tapasztalatodra.
És tényleg ne értsd félre én nem vitázni akartam!
Nem állok le veled vitatkozni, mert te nem próbáltad ki és nem is akarlak meggyőzni semmiről. Én viszont kipróbáltam, és eléggé meg vagyok elégedve vele. Akik mentek a motorommal azoknak is eléggé meggyőző volt amit éreztek, és tapasztaltak. Sőt pont azért foglalkozom vele, mert az amit írtak róla tapasztaltam és igaz volt. (okleveles járműtribológus szakvéleménnyel szerintem nem kéne vitatkoznod.)
Most nem piszkálódásból írom....de ezt most te elhiszed?
Lassan súrlódás se lesz már akkor.....valahogy engem ezeka csoda valamik nem hatnak meg! Teljesen rajtad múlik h mit csinálsza gépeddel! Annak függvényében fogja bírni ahogyan használod és mit öntesz bele. Pl bázis alapú olajat vagy szintetikusat ez msot hülye példa vold de na
( hangsúlyoznám, hogy egyéni vélemény )
a váltóba hajtómű olajat tegyél, Lehetőleg a 10W40-es szintetikus és ami még nagyon fontos a teljesítményszintje ami legalább API SH, SJ, SL, SM (Az "S" utáni betű abc növekvőben minnél nagyobb legyen) az API SG, SH jelölésű elavult, de ha az olaj tudja az előbbi felsoroltat is akkor használható. (elvileg amit én használok a gyártó garantálja, hogy nem csúszik meg, és nem ragad meg. 1.5 éve van benne és tényleg nem vettem észre, hogy megtörtént volna. Én ezt használom kiegészítve a Roil Goldal így erősebb is a motor amit nagyon hamar(azonnal) észrevettem szebb lett a hangja, mert a Roil Gold rengeted jó tulajdonsága melett nagyobb mint 68%-al csökkenti a surlódást ezáltal a kopást, és így a hőt, a kipufogó sem égeti le a lábad, mint használata előtt, kevesebb a kopadék, tisztító hatása is van, stb. Nézd meg a profilomnál az oldal elérhetőségét és néz körül az oldalon főként a videokat, azt ne hagyd ki, mert akkor megérted, hogy mi ez tulajdonképpen ami miért nem adalék, nekem bevált és az olajhoz adva sokáig elég egy 480 ml-s flakon. Az említett oldalon az olajakról is van információ, hogy milyen jelölés mit jelent a flakonon. Hasznos kis szakmai oldal. Még bővűl majd olajhasonlító diagrammal.