Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát énis 2napja leraktam nagyszüleimnél a pincébe azóta kocsikázok. Sajnos eljött ez az idő megin hogy tél reggel 9kor már kint ovltam a temetőbe nálunk -1 fokot írt az autó. ja és fagyálló helyett is csak desztilált viz volt a hűtőmbe, szóval muszáj eltenni. télen enyémen lesz motorgenerál, ha minden jólmegy jön bele a top henger. Ha minden igaz Hebo főtengelyt veszek hozzá. Valakinek van esetleg tapasztalata hozzá?
Nah elraktam a vasat...lemostam kerültem vele h kiszáradjon rendesen fel az állványra és hagy pihenjen
Tavasszal jó lenne rá pufó ARROW Ócsóé nemtudna majd valaki vagy hogy honnan? Ebay-en találok is meg nem is stb....
Motorgenerál se ártana ha marad inkább költök rá de menjen....
Meg nagyobb karbi ( tanácsolták a puffhoz hogy nem árt )
Vélemény? Jah és egy garnitúra új guma is Tiszta pénzkidobás ez a motorozás
gyárival?
akkor az kevés nekem 32000
Sziasztok.... Nagyobb föfuvokával benzin-levegö arányon is változztatni kellene? Kinek van 16-os karbija. Érdekelne mekkora föfuvoka van benne? 72-vel nem az igazi....
Választ elöre is köszi...
27000. henger dugo gyári szépen megy. csak tavaly téli nyüstöléstöl nekemis picit zörög. de megy mint a nyüh
és már nekem lehet hallani a csapágyat
Nekem 24500
nekem 21000 havernak 26000:D még nem kell aggódnod sztemXD
Kezdjük ott, hogy én hidegbe nem is nyüstölöm
Am a gyári dugócsere ami 16 ezernél van az most akkor hogy?
Érdemes téll egy +-os dugót bele? Nekem lassan 14 ezer lesz benne csak azért kérdezem? És ilyenkor mit lenne még érdemes cserélni? Mondjuk főtengelyszimeringet csapágyakat ilyenek?
Adjatok már tanácsot ne tapogatózzak fölöslegesen! Köszi
Hát,akkor a hideg jáccik közre ha annyien írjátok! akkor várok tavaszig és ha akkor joo akkor a hideg! de ha akkor is en lesz akkor szét kéne szedni! amugy nekem is nyáro olyan h 5-be mentem százat és 6-ba 113-makat egy sima egyenesbe szél és minden nélkül és bedöltem..13 fforgott eccer.. durva! majd meglátom!
Télire kell adni egy kis anyagot a motornak, miután a hidegebb levegőben több az oxigén. Amíg hideg a motor addig több benzin csapodik ki a hideg alkatrészekre ezen is segít a téli átállítás. Kb. 1mm-rel magasabb úszószint.

Tuji
Én mostanában néztem és nekem is csak 90-et megy 10 000 fordulaton.
Hello itt megbeszélhetjük:jeneigyula@citromail.hu
jaja ezt még nyáron is érzem mikor eső után kimek mindjárt szarabb jóval amotor...
Szerintem nem kell csodát várni. Elvégre egy 50 ccm-es dologról van szó! Persze, hogy nem fog 150-el hasítani. Amúgy simán lehet ám, hogy a nyirkos levegő miatt van, hiszen a 2t motorok kimondottan érzékenyek a levegő és benzin arányára. Mivel mostanában cidri és pára van, igen nagy mennyiségű párás levegő is bejuthat az égéstérbe.
nekem gyári 50, 100at megy
11500at néha 12000ret is forog. de joformán csak nyáron.
ilyenkor nekemis alig akar pörögni meg kevesebet is visz

De már van benn 27000 km.. és gyári hengerdugo
enyém 80as erősen tuningos 11500at forog 6.ban és ekkor a vége 130.
de egy alap 50estől nem kel csodát várni ha 10et leforogja 6.ban az még nagyon jó.
Az enyémen egy Gilardoni 50-es henger van van és 98-at megy! Akkor forog 10.000-ret!
nekem is ugyanez az arrrow rendszer van, de nekem még leforog 11et és ott majdnem 100at megy de 10felett érezni h elgyengül és ilyen időbe nekem is nagynehezen tudja csak leforogni, nyáron meg minden gond nélkül
Nem motor szerelő vagyok!Egyébként az enyém sem forogja le 6.ban csak a 11-et.De az enyém 80ccm full tuning.
Az 50.-es hengert mennyiért adnád henger fejjel együtt?Esetleg még a karbit torokkal!
mér tiedé is ezt csinálja?
Hát jah mostanában! és az a csunya így h csak 90 a vége !
Ez azért van mert 1-3 ig többet forog a motor mint a váltó(ergó könnyeben hajt) 4.-ben ugyan annyit fordul mind a kettő 5-6-viszont a spergant vagy is többet fordul a váltó mint a motor.Viszont nehezebben hajt.Ez minden gépjárműnél így van + neked még 50ccm moci és ezen semmilyen kipu rendszer nem tud segíteni!