a piros-fehér kábel az a gyorsleállító.ami motorokon szokott lenni a piros gomb a jobb oldali kormányon.igazából.elveszi a szikrát a gyertyától ezért áll le a motor.nekem is szabadon volt.bekötöttem egy kapcsolót de aztán meguntam és kiszedtem.
HA kikapcsolt gyujtásnál nincs szikra, akkor értelemszerűen a kapcsoló jó!
Akkor viszont a motor randán öngyullad, nincs furcsa hangja, nem perceg, vagy iylesmi amit eddig nem csinált?
Igen megcsináltam azt is. Nincs szikra..... De elvileg a kapcsoló az jó mert a müszerfalon kijelzi hogy ha pl üresbe van és ha lekapcsolom akk meg nem világit....
A gyujtáskapcsolót szétszedtem az jó. Gyertyán állitottam az is stimmel elvileg. Nos történ az h ez a motor szét volt szedve egy pár hete(váz nélkül stb stb) és a tank alatt találtam két csatlakozót ami szabadon van. Pirosfehér kábellel. Az egyiknek a csatlakozója fekete a másiknak fehér. Sztem ezeket kell vhova dugdosni de nemjöttem még rá hogy hova. Mert amikor a gyujtáskapcsolót szétszedtem onnan is jött egy piros fehér kábel csak a szigetelések miatt nem láttam h hova megy. Vkinek vmi ötlet hova dugjam ezeket a kábeleket?
Végre megoldódott a lámpa problémám! Sikerült egy 99-es lámpát belesuvasztani a 98as fejidomba. Néme dremmel + reszelő, és olyan mint a gyári + faszán világít ( 2 izzós ) Ha valakinek tettszik, csak bátran csinálja meg, könnyű megcsinálni és legalább világít is.
igen. most nevetni fox. haveromnak 250es MZ blokkos gokártja van. neki ugyanez volt a baja. jó tényleg nem egy kategória a 2motor, de ha rámhallgatsz megnézed
üdv emberek=)
lenne 1 kérdésem vagy nem is kérdés vagy nem tom XD na szal
levetem a chesterfield-es matricát a motoromról és a kis aprilia feliratot leraktam alúra jobb oldalon gond nélkül ment
de a bal oldalon mikor levettük észrevettük a heverommal
hogy kis mélyedés maratt a matrica körvonalánál mi lehet ez?
gondoltam hogy lefestették mert már volt festve látni rajta és hogy matricára festettek és utána vették le a matricát és ragasztottak újat tehát a matrica helyét kiemeli a festék vagy eredeti idom vagy passz
mi lehet? előre is köszi a választ
Ilyen gondom nekem is volt Annyi különbséggel, hogy nekem szakaszosan szart be...! Lebontod a fél elejét h hozzáréj a gyújtáskapcsolóhoz normálisan ( nemkell kókányolni ) nekem így volt!
Szétszedtem a gyújtáskapcsolót...hibám oka h a forrasztás elengedte a vezeték végét....visszaforrasztottam és megy tovább
Egyszerű a próba:
Kikapcsolt gyujtás mellett (amikor nem akart leállni a motor abban az állapotban) leszeded a gyertyapipát, rárugsz, és megnézad van e szikra (egy másik gyertyával)
HA van szikra, beszart a kapcsoló, ha nincs, akkor SÜRGŐSEN keress egy szerelőt.
Sziasztok! Azt szeretném megkérdezni ,h mivan akk ha kimotoroztam magam és leszeretném állitani a motort de a kulcs elforditására nem reagál és ha kiveszem akk se áll le a motor.Mi lehet a baja? Ha vki tud vmi hasznos tippet megköszönném.
viszont akkor ezt a hengert nem tundám feltenni rá, mert akárhogyis nézem oda 10mm van írva. vagy lehet hogy én értelmezem félre. aki tudna segíteni írjon
Akkor viszont a motor randán öngyullad, nincs furcsa hangja, nem perceg, vagy iylesmi amit eddig nem csinált?
(van e szikra kikapcsolt gyujtásnál)
am gondolom az előző gazdája csinálta ezt vele
lenne 1 kérdésem vagy nem is kérdés vagy nem tom XD na szal
levetem a chesterfield-es matricát a motoromról és a kis aprilia feliratot leraktam alúra jobb oldalon gond nélkül ment
de a bal oldalon mikor levettük észrevettük a heverommal
hogy kis mélyedés maratt a matrica körvonalánál mi lehet ez?
gondoltam hogy lefestették mert már volt festve látni rajta és hogy matricára festettek és utána vették le a matricát és ragasztottak újat tehát a matrica helyét kiemeli a festék vagy eredeti idom vagy passz
mi lehet? előre is köszi a választ
Szétszedtem a gyújtáskapcsolót...hibám oka h a forrasztás elengedte a vezeték végét....visszaforrasztottam és megy tovább
Kikapcsolt gyujtás mellett (amikor nem akart leállni a motor abban az állapotban) leszeded a gyertyapipát, rárugsz, és megnézad van e szikra (egy másik gyertyával)
HA van szikra, beszart a kapcsoló, ha nincs, akkor SÜRGŐSEN keress egy szerelőt.
bal oldali lábtartód van?ha igen mennyiért adnád?kéne a lábtartórész,váltókar,az a kis rúd is ami ott van.a lábtartókonzol nem kell.ha így megoldható.
küldj e-mailt:ryan88@freemail.hu
köszi
vagy lehet 10-es csap is akkor vastagabb tügörgő kosár kell bele.