Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

tekercsről töltést ellenőrizném mert ha lámpával közlekedek akkor estére már nem indul be. Meg a mennyi csapágy van a blokkban és árak is érdekelnének. Tehát mennyibe kerül a csapágykészlet? Mert megérdemli a felújítást. Az előző gazdája nem érdemelte meg az rs-t jobb lett volna neki 1 28-as csepel bicigli.
1ik haverom venni akar 1 honda nsr-t az kicsit ien túrásabb mint az rs és szerintetek kényelemben jó meg teljesítményben?
A 125-ös kategóriában utcai fronton azért tértek rá a 4-t blokkokra mert a környezetvédelmi előírások ezt megkövetelik....
Kétfélét találtam döntsd el melyik...
Csak ne akkora legyen mint egy cbr a 80 as gumijával....xD
Ha követi a suzuki azt az irányzatot ahogyan a Yamaha tette a kis yzf-r el akkor fasza lesz!
Nehezen tudnának rábeszélni egy 125 4T re bár biztos olyan h ráülsz mész és néha tankolsz....de 125 2T...azzal már inkább lehet motorozni..de kinek ez kinek az....
tudna valaki nekem adni 2001es rs karbijához szerelési áprákat? megmentené az életem
hy hallottatok az új suzuki gsx-r 125 ről? 4 ütemű
de kitujja gsx-r az jofféle
Én is pont arra gondoltam. Legyen könnyen irányítható, kényelmes és ne nyavalyogjon, ha 2 embert kell felvinnie a dombra 110-130-cal. Az meg nem érdekel, ha a Tuono 250-nel leelőz.
Nekem a GSX-F jött be a legjobban...Majdnem sportmotor,de túrázni igazán jó,erős de nem tépi szét az aszfaltot....szóval kezes kis gép,majdnem másfél évig hajtottam....
Fura dolog sportmoci után MZ-re ülni. Én egy MZ250-en tanultam, jó állapotú mocit vettünk, előtte évekig állt mi meg hónapokig szereltük, tanúsítom, hogy meg lehet jól csinálni, de az alkatrészekről nem mondok semmit mert 15 éve volt és azóta sokminden változott. Erős volt mint a bivaly, de egy sportmotor után nekem nem jó megint átülni rá. Vannak jó japán és olasz 125-ösök, amik nem feltétlen a 30-40 lóerőre húzott sportmotorok, én magam azon tanulnék. Én is jövőre csinálom a jogsit és egy 350-600 közötti gépre vadászom, aminek a típusjelében nincs "R" betű :) tehát nem a 120 pacis GSX-R-rel fogom kezdeni, de bírja majd a motor a túrázós emelkedőket is 2 személlyel. És ha megtehetem, az RS-t megtartom városi egyszemélyes használatra, de ez természetesen nálam is az anyagiakon múlik. Az én ranglétrám így néz ki: bicikli -- 50 cm -- 125 cm -- 500 cm -- 1000+ cm, de nem biztos, hogy lesz nagyonnagymotorom, elég lesz az 500 körüli.
akkor erre küldöm a képeket
jólvan holnap felteszem akkor ide a képeket.
ja az imélcim janopali12@freemail.hu
oké várom a képet és itt a számom megcsörgec és én viszahivlak msnt nemnagyon vágom azt az aszony kezeli nem akarok beleturni mert az szencségtörés 06703841615.
igen megvan mindene, mostis a motorom van. azért adom el mert az új hengeremhez nemelég sajnos 19es. holnap küldök képeket , hogy megnézd mien állapotban van. ha gondolod vegyél fel msn-re markusdani14@hotmail.com
szia az elöbb hülyeséget irtam elöb irtam mint olvastam engem érdekel az ár is megfelelő nekem is posta jo mert szegedi vagyok álapota jo? megvan mindene
szia írtam 6000+ pósta
szia menyi a karbi ?lehet hogy érdekel kösz.
6000ft+ posta. szerintem reális. 18újonan ha jóltudom
Üdv Srácok!
Köszönöm, hogy megosztottad velem a tapasztalataid. Egyáltalán nem bántottál meg.
Még valamit, tényleg ne tűnjek senki számára elvakult fanatikusnak, csak próbálok reális alapokból építkezni. Igen, benne van a pakliban, hogy legyilkolt ETZ-vel kerül szembe az ember és olykor már túl sok a bosszúság vele, aztán amikor már jó a masina, "el kell adnunk". De mindez semmiképpen ne legyen viszonyítás alap, hiszen léteznek jó MZ-k is, tetszik vagy nem. Több az ócska. Mindehhez még annyit fűznék, hogy az tévedés, hogy nem jó az alkatrészellátottsága, hiszen több boltban is, még a neten is rendelkezésünkre állnak jó, igaz utángyártott alkatrészek. Kivéve, ha nem, de ez más motornál is fenn áll.
Köszönöm a figyelmet.
Széles utat tele tankot!
Aksis gyújtású gép volt. Tudod aksi sarura csatlakoztatva a pozitív szál ami a gyújtást világítást viszi és a saruról megy az önindítóra a vastag pozitív kábel.

Tuji
és mennyi lenne aza karbi?
Nem akartalak megbántani csak nekem MZ-vel csak rossz tapasztalataim voltak.Az indokaid érthetőek és emberiek,én rigáztam,simsonoztam,mz,jawa....szóval végigjártam és egy idő után visszajöttem az 50-es kategóriába....
Sziasztok!

Nem értek egyet.
Szerelmes vagyok az igaz, de nem az MZ-be. Jelenlegi állapotában biztos nem adnám 250 ezren alul az RS 80-at (ha valaki szerint ez drága, vegyen jobbat ennyiért és legyen boldog vele). Célom az, hogy nagymotoros jogsit tegyek ("A" korlátlant), amikor is betöltöm a 21-et, tehát jövőre. Nem szeretnék egyből "izomóriással" motorozni, még akkor sem, ha tudom, hol vannak a határaim. Szépen, lépcsősen. Mivel nem dolgozom, hanem egyetemre járok, nincs pénzem, örülök, ha a testépítéssel tudok normálisan foglalkozni, nemhogy még nagy mocira gyűjtsek. Akinek vannak tehetős szülei azok előtt tárva az ajtó, rám ez korántsem igaz. Bizonyára pár éven belül, ha végzek az egyetemen, be tudok vállalni egy "dögöt", előtte semmiképpen. Szóval reálisan nézve a dolgokat, az RS árából eredően nem sok lehetőségem van. Indy "ezerésves 125"-ös ötletével sem értek egyet. Hamarabb feladja a leckét, hiába erősebb, gyorsabb. Na, meg hát mennyibe fáj egy olyan motor felújítása kérdem én?! Nem két forint. Gedeon, ezt te tudod a legjobban. Amíg ennyi pénzből egy szocimotort szépen fel lehet generálozni. Természetesen a célom az, hogy igényesen felújított MZ-t vegyek. Valóban vannak tipikus MZ hibák, de ezek költségei az RS javításának "töredékei". Gedeon, amit te láttál MZ-t lehet, hogy egy "fostalicska" volt, de nagyon sok múlik a gazdán, aki nem feltétlen gondolkodik úgy mint, te. Különben is, aki a "kicsit" nem becsüli, a nagyot nem érdemli. Az MZ kiváló tanulómotor, sőt mi több, ennek is lelke van. Dehogy veszek megszakítósat, amint azt már írtam 251-est veszek, amit 89-től gyártottak, ezek már elektronikus gyújtással, első tárcsafékkel, stb. rendelkeznek. Az MZ fékei, váza, motorja, nem a motorgyártás csúcsa, de kellő odafigyeléssel egy nagyon hálás motor. Nagymotor, 5 liternél nem eszik többet, ha igényes a moci, 130-at megy (hidegen hagy, hogy mennyit), 100-at pedig utazóba, akár két személlyel is. Ennyi.
No ha senki nincs én is távozom.