Ha már a fene tudja hányadik kötözködésnél tartunk. Én ritkán nem tervezem meg mit miért csinálok. A megállt fék dugattyút muszály kivenni, mert be is rágódhatot és fékkel nem játszunk. Miért kényelmesebb tisztább és szakszerűbb kiszerelt állapotban javítani a fékhengert? Mert a zrittyó lé nem csorog a tárcsára, nem hajlítgatod a tárcsát a működő dugattyúval karcolgatod össze csavarhúzóval mifenével. Ha valakinek segítesz az a Te dolgod, de ha minden áron minősíteni kívánod az én tanácsaimat akkor legközelebb elmagyarázom, hogy miért összenyomhatatlanok a folyadékok és hogy ezért alkalmazzák őket hidraulikus munkavégzésre. Én már egy öreg rutinróka vagyok és kerülöm a feszültséget, de mindennek van határa.
Szerelő azt mondta ezer kilómterig finoman menjek vele.Kinai jel is raltya volt... csak kopottan eccer át festettem xD.Ja kipuff ralyta volt meg 21-es delorto karbi is..
A Giannelli karbon dob már a te képeden is rajta van :) még nem bontottuk szét, majd télen nekiesünk, első ránézésre egy top henger lehet még benne. Nem nagyon értett hozzá a srác akivel cseréltem. A kínai betű is rajta volt már amikor vetted? Látom az első index neked még megvolt... :(
50-eshez képest szépen húz, nagy a kísértés, hogy megrántsam a szarvát, de kell még párszáz km.
Főtengely stb. csere után ti meddig és hogyan járatjátok be?
Üzletezzünk egy kicsit, engem érdekelne a kipuff. Most gyári van rajta a 80-as hangerhez, szóval annál csak jobb lehet . Egyébként is le akartam cserélni, a mostani igencsak ütött-kopott.
Tuji barátunk valamit elfelejtett mondani!A munkahengerből a hengert ki ne vedd a helyéről mert vissza nem rakod!A munka hengert ne szedd szét csak a rossz henger felöli fékbetétet vedd ki!A porvédő gumi alá nyomsz egy kis csavarlazítót és elkezded pumpálni a féket.A jó henger megfog állni mivel otthagytuk a betétet a másik szabadon van tehát tud mozdulni így ha pumpálsz annak meg kell indulnia mert a hidraulika erős!A elindult kifele kicsit pumpált ,de vigyázz ki ne essen a henger!Fúj megint a porvédő alá csavarlazítót és nyomd vissza a hengert egy erős csavarhúzóval vagy hasonlóval ezt mongyuk 10 X megcsinálod és jó is lessz.Csiszolni polírozni nem tudod és nem is szabad mert ez nem főfék henger hanem munkahenger és a hengereket préselik a hejükre ha kiveszed nem tudod visszarakni!A művelet alatt nem kell levenni a féknyerget a hejéről sőt megbontani sem kell csak a rossz henger felőli betétet kell kivenni!A művelet utánn azért légteleníts!Ha szétszeded a munkahengert nem tudod megjáratni a hengert mert nincs ami kifele is nyomja!A fékbetétet úgy tudod kiszedni ,hogy a komplett munka henger felső középső részén van egy stift az kiveszed (lehet be van rohadva ugy,hogy egy dornival vagy csavarhúzóval bátran üzsd ki).Ezután már csak a rezgés csillapító rugót kell kivenni és felfele már ki is jönnek a betétek lehet ezeket is meg kell jobbra balra feszegetni ,hogy kijöjjenek mert a munka hengerek nyomják őket!Sok sikert!
hali tegnap haverom megvolt szorulva van egy babettája és mondta van neki két lötyi benyája vegyme már meg ho legyen pénze én hülye megvettem bele raktam de nagyon olajos meg kicsit koszos és most amotor szivatoval megy de egy idö után kikell engednia szivatot mert megfullad viszont ha kiengedema szivatot megy vagy 50 métert és lefullad gondolom dugul elfele és arra gondoltma ho rakok bele egy kis szin benzint meg pluszba a benzin csőre egy szüröt mint amia szimokon szokott lenni csak nem lessz töle baja
Nekem sok nagy motorom volt,de nem akarok állambácsinak fizetni egy rakás pénzt...Ja és nem szeretnék vesedonor lenni.....Márpedig havan egy 100 pacis mocim én meg is húzom a fülét....Jó az rs városban bőven elég,túrázni egy picit kevés....
Akkor nem te voltál :) mert konkrétan el van törve a kormány :( még rendesen fogja magát de így nem maradhat. Megnézem, hogy javítható-e vagy újat kell-e vennem, látszik egy repedés hosszában azon a rúdon amire rámegy a markolat.
A tuningokat te raktad bele vagy így vetted?
Amúgy jó a moci, még nem hajtom mert hátravan párszáz km a bejáratásból, majd utána.... a fordulatszám mutató csak jobbra fog nézni :D Egyszer véletlen mentem vele 80-nal, szóval úgy néz ki van még benne egy pici tartalék.
Ja és csak egy kérdés, ti akik fórumoztok, nem vágytok nagyobb motorra, vagy csak még nem lehet? Mert engem régen megcsapott a rendszám nélküli 125-ösözés szele, meg krosszoztam is terepen 400-as kétüteművel és most is csak azért járok 50-essel mert jófiú vagyok :)
Leveszed a nyerget, kiveszed a betéteket. Csőfogóval francia kulccsal stb. vissza nyomod a nyeregbe a jól működő dugót és rögzíted. A másikat pedig szép óvatosan megpróbálod kipumpálni a helyéről. Ha nem jön akkor kívülről megkenegeted pucolgatod fékolajjal és megpróbálod befelé is megmozdítani és így fárasztod addig amíg ki nem jön. 1000 vizes csisz papírral eltávolítod a vízkövet dzsuvát a hengerből és a dugattyúról, ha lehet kicseréled a karmantyút és rakhatod is össze fékolajjal. Amennyiben mély karcok bemaródások képződtek akkor csere a nyereg.
hellósztok ! fék probléma lenne. az egyik fékbetétemet jol a másikat gyengén nyomja a tárcsához. miért? és hogyan oldhatom meg a problémát? Válaszotok előre is köszönöm!
Hellósztok. a féknyereg 1ik munkahengere lehet hogy hülyeséget beszélek de folytatom szóval fékezéskor az 1 ik emel ki jól a másikat nem nagyon nyomja a tárcsának mi a gond és hogyan hozható rendbe házilag? Válaszotok előre is köszönöm.
Tuji