Még valami!Tényleg nem akarok kötekedni!Igaz nincs mérnöki diplomám sajnos még mester vizsgám sem szimplán egy autó-motor szerelő vagyok.Igaz még csak most leszek 28 ,de benzin gőzben nőttem fel 8 évesen már saját motorom volt és vitt fater motorozni az első legóm egy babetta ,trabant és lada karbi volt!Amit én tudok az 9 autó szerelő mester (nem mai gyerekek) 3 motorszerelő mindegyik legalább 10-15 éves tapasztalattal a saját sokszor szopás által szerzett tapasztalat és ami a suliban il a mai napig a könyvekből rám ragadt.Én nem tudok véges elemzéseket anyag megmunkálást rezonátor elemzést és statisztikát csinálni én szimplán gyakorlati ember vagyok ,de egy biztos ha hozol egy motort kosárban amit még soha nem láttam azzal te hazafogsz menni biztonságosan!Egyébként a fék MUNKA (nem főfék henger) hengerekben nincs karmantyú max a házban egy bazi nagy O gyűrű egyébként fémesen tömít ezért préselik!A pőfék hengerekben van karmantyú min kettő ezeket perzse cserélni kell és a FŐFÉK hengert lehet polírozni sőt kell is ebben igazad van!
Én nem minősítettelek téged a tanácsom csak első mondata szolt rólad mégpedig annyi ,hogy elfelejtetted említeni ,hogy ha kiveszi a MUNKAHENGERBŐL a nyomó dugattyút akkor házilag nem tudja visszarakni!Csak présgéppel!A másik amiért szétszedni nem szabad az az ,hogy javító készletet nem kapni hozzá csak komplett munkahengert és ha szétszedi akármilyen finoman polírozza az már ereszteni fog és ezt te is tudod!A következő ebből látszi menyire nem vagy gyakorlatias ezzel a módszerrel nem feszegetsz semmit a meg állt hengert így szép finoman vissza lehet nyomni az alapállásba kifele pedig az oil elvégzi a munkát.A dugatyú így kihoz minden retyit magából!Ezer éves autó szerelő könyvek is ugyan ezt írják ,de nem csak ezért csinálom én is így!A következő ha lenne egy fasza pl. BMW és elvinnéd a profi márkaszervizbe féket javíttatni ugyan ezt csinálnák vele.Ja és elnézést ,hogy szerelő létemre nincs min 5- 10 tonnás présem és legalább 15-bárt folyamatosan tartó kompresszorom. Isten látja lelkem nem kötekedni akartam most ezennel visszavonom a személyed meg említéséről szóló részeket a cikkben!Egyszerüen csak anyi ,hogy megpróbálok olyan tanácsokat adni ami a legolcsóbb és egy laikus is megtudja csinálni. UI. :Eddig minden autó átment a műszakin amit ezen módszerrel javítottam és tudomásom szerint még fejre sem állt!
Indy cica, saját felelősségedre igazad van. De a fékkel NEM JÁTSZUNK, egy motor szerelő ne adjon olyan tanácsokat amelyek a szakszerűség látszatát sem mutatják. Mi lehet a legrosszabb ami történik? Egy kemény féktávon elélvez a karmantyú és esetleg baleset lesz belőle. Megéri mujkolni?
az rs eket 3 féle blokkal gyárották ha jóltudom. am3 am5 am6 eleve a szám azt jelenti hogy hány sebis ha minden igaz ígyis gyártották a motorokat emelkedő számsorrendbe
Szép Jó Estét Kivánok Mindenkinek! ha jól tudom az Aprilia RS50 az 5 sebességes vagy 6 de én olyat láttam hogy 3 sebességes azt szeretném ez hogy lehetséges? vagy az mért csak 3 sebességes? és 94-es évjárat Válaszotokat előre is köszönöm!
na, nekem ilyen jellegű házim sincs még. Egyenlőre kilátásba se . Hazajövök, benyomok egy pofa sört, aztán elalszom a tévé előtt .
Bár legtöbbször azért iparkodok beszerezni egy kellemes beszélgetőpartnert
Indy: ha van képed arról a kipuffról erre a címre elküldenéd: sztiki@gmail.com. Egy jó kis 125-ösre való dob, gondolom nem folytogatná a 85 köbcentis hengert.
akár még abból is lehet valami pozitív együttműködés . Tudnál róla valami fényképet prezentálni?
egyébként meg már úgy ráizgultam arra top dobozra, ez most teljesen lehangoló volt
Már megint mindkettőtöknek igaza van egyszerübb úgy megcsinálni ahogy Yoda mester mondta....Amit tuji mester írt az pedig a legtisztább és szakszerü.Mindkét megoldás jó,de egyet ne felejts el tuji:Az itt fórumozó emberkéknek nem mindíg áll rendelkezésére egy felszerelt komplett mühely,marógéppel,CNC-vel,Plazmavágóval.......és ez nem gúny,ne értsd félre amit írtam...ez a valóság...Ha jön a tél akkor én is atomjaira szedem a gépet és mindent szakszerüen megjavítok de amíg tart a szezon addig mindent gyorsban oldok meg
Tuji
Bár legtöbbször azért iparkodok beszerezni egy kellemes beszélgetőpartnert
Indy: ha van képed arról a kipuffról erre a címre elküldenéd: sztiki@gmail.com. Egy jó kis 125-ösre való dob, gondolom nem folytogatná a 85 köbcentis hengert.
Így utólag néha már nagyon vágyom rá, hogy még én is házifeladatos korú legyek
egyébként meg már úgy ráizgultam arra top dobozra, ez most teljesen lehangoló volt
hy nah mizu erre hagy csöppennyek 1 témába
Nincs vkinek egy használható 13-as lánckereke? Érdekelne.