Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

benjii öö ezt miért nekem montad? XD nekem semmi gond nincs az önindítóval meg a szénkefékkel
Tuji ha ismernél nem cicáznál le........
az öninditom hibája ho bevan rohadva a csapágy és aforgorészböl levan kopva meg szénkefés is. ez uyg történt ho akié a otor volt ugy vettem ho tolos de adta nekem az öninditott és átkurt vele azt mondta ho csak szénkevés elvittem szerelöhöz és szétszedte és a csapágy me forgorész gázos
jó estét ébresztőőőő XD
Figyu tesó mondom parasztian! Tuji mérnökünk arrol beszélt ,hogy lehet a kerék csapágyad van kikopva és azért lötyög a féktartó illetve ugyan ez lehet a csapágyházzal vagy a felfogató csavarjaid koptak szarrá.Ezzel a csapággyal csak az a gond hogy akkor a kereked is lötyögne, lógna.erről pedig nem írtál.csináld ezt a villa helyesebben a lengőkarod és a féknyereg tartód közé tegyél egy bazinagy alátétet de ne pörögjön a kerékkel és a kerék is lazán tudjon forogni!De szerintem tedd a következőt ,valaki lépjen a fékre és te jó alaposan mozgasd meg a féknyerget ha éppen csak mocorog akkor az jó nem kell tenned semmit!Ez után szintén lépjen valaki a fékre és toljátok meg a mocit ha egy kicsikét mozdul a nyereg előre ,de utána stabilan megáll akkor fasza!Szintén nem kell semmit tenned.Valamennyi lötyögés van kiengedett féknél mert kell idomulnia a tárcsa ütéseihez előre meg azért mozog mert vn utána futása ,hogy ne terhelje hirtelen a tengelyt a tartó!
mi lenne ha olyan témáról dumálnátok amit a gyökerek is értenek?
Lehetséges köszi! nektek hogy időtszántatok rám!

Chakypapa
Ennél a megoldásnál esetleg a konzol csapágyazásával is lehet gond. A kép alapján úgy vélem, hogy a féknyereg a villán van ütköztetve de a tartója a keréktengelyen van csapágyazva.

Tuji
Aprilia RS idom elado! Eladó holmik közt ottvan. + még lesz még1 jobbos. Ami fenvan most vettemde sajna nem jó az enyémre. Vhogy más az alakja pedig ha midnen igaz 50esre emgy rá csak ugye az enyém nem 01es ennek meg egy centivel másabb az alakja.
Vannak-e előnyei az úszó ágyazású nyeregnek? Igen, sokkal jobban idomul a tárcsa alakhibáihoz több erő jut a fékezésre. Mivel nem ismerem a típust ezért eléggé két esélyes a dolog, vagy úszó ágyazásról, vagy kiverődött csavarfészkekről lehet szó. Légyszíves egy képet mutass a cájgról.

Tuji
Bocs egy kicsit magam alatt vagyok. Sikerült a pc-met leformattálni és négy év munkájának java elveszett. Még az nem világos, hogy prést a túlfedéssel illesztett alkatrészek összeházasítására használunk, de ezek az alkatrészek általában nem mozognak egymáshoz képest, mert azonnal összebarmolnák egymást. A fékdugattyú hivatalból mozog a nyeregben és a karmantyúnak hivatalból elég erőt ki kell tudni fejtenie a dugattyú kis mértékű visszahúzásához ( ettől nem fog a fék állandóan). Ez a helyzet ellentmondásos egy kicsit. Szerintem nincs túlfedése a dugattyúnak tehát szerelhető nehéz súlyú segítség nélkül is.

Tuji
96os RShez nincs valakinek alkatrésze?Váz kéne sűrgősen(AM6)
na megvan beugrott?
Hú ezt így most nem tudom!Ne pörögjön a tengellyel együtt!Szerintem a villa és a tartó közé tedd ha itt van a pöcök akkor a villa és pöcök közé tedd.Az a baj több mint 1 éve csináltam ezt az öregebb típust és már csak halványan van előttem a cucc.Ha látnék egy képet a tengelyről és a fékről jobban tudnék segíteni.
oladalra kb 1cm. de ahogy mondtad teszek oda alátétet! mert fönt kb 1cm lent csak pár mili lehet. a kis pöcökre vagy a tengelyer a tárcsa elé menjen az alátét?
Ezt így nehéz megmondani mert ahoz látnom kéne az oldalra lötyögést valószínű egy hézagoló alátéttel megtudnád oldani a hátsó tengelynél.Ha ilyen néhány milit lötyög nem probléma ,de ha már jó néhány centiről van szó akkor lépni kell.Ez ez oldal irányra vonatkozik.Előre hátra nem gond ott 1 a lényeg ne tudd körbe tekerni a tengelyen.Mondom valamennyi természetes lötyögése van!
igen igen de ez lötyög jobbra balra előrre hátra. spanolt betétekkel csak előre hátra. azt mondod belefér?
Ja bocsánat neked a régebbi RS-ed van annak kicsit lötyöghet a nyeregtartód mert egy kontra jelleggel van felerősítve a hátsó tengelyhez.
hátsó
Első vagy hátsó fékről van szó?Mert ezt nem tudom!Vég ül is mindegy a felfogató vasnak nem szabad mozognia!Az első féknyereg az mozdul jobbra,balra a csuszka tengelyen ,de csak a féknyereg a felfogató vas ami a villához van rögzítve az nem!A hátulsó fék az fiksz ott csak a munkahengerek és a betétek mozognak.
komplett önindító elég drága. nemtudom menyire szedted már szét a tiedet, de ha megmuatod mi a hibája, én tudok segíteni mert van nekemis egy öndinítóm alkatrésznek
Sikerült a munkahengert bejáratni mostmár veszi a lapot. még lenne 1 kérdésem mégpedig ami tartja a féknyerget az a fém amin 2csavarral rögzítem a nyerget annak szabad mozogni? jobbra balra előre hátra mozog. ha nem szabad mozognia akkor hogyan javítsam a hibát? Tuji és Gedeon válaszát szeretném hallani! SZerintem 2 eszméletlenül jó szakemberek vagytok szerintem kár vitázni mert nincs 2 egyforma ember aki ugyanazt a munkát ugyanúgy oldja meg. Nem az a lényeg hogy ki hogyan oldja meg hanem a végeredmény a fontos. Köszönöm az eddigi segítségeteket.
Megnéztem a tükrökkel nem lesz gond, mert a szokásos módon egy váznyúlvány tartja. Egy profi lakatos haverom csinál oldalra koptatókat, hogy ha eldől a moci akkor se legyen nagy baja, meg ne essen nagyon a lábamra. A hűtővíz csövet át kell szerkeszteni azt már biztosan látom. Aztán már csak a motor + egyéb belső részek esztétikáján kell javítanom és szerintem elég egyedi canga lesz :)
Sziasztok!
Csinált már valaki naked bike-ot rs50-ből? Leszedném a fej- és az oldalidomokat, csak akkor a tükrökkel gondban leszek. Asszem az idomok alatt nincs semmi, ami nagyon kilógna, tehát ebben az elméleti fázisban csak a tükör jutott eszembe amivel majd dolgozni kell. Van valakinek még ötlete?