Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bármi baja lehet, át kell vizsgálni. Ilyen esetben a tanksapka szuszogója is eldugulhatott.

Tuji
hali nem okoskodni vagy kötekedni akarok, viszont ahhoz a top hengerhez valami sport-kipuff kellene a motorodra nemgondolod? ahogy nézegettem elég érdekes a tied. de persze mindenki azt vesz vagy tesz rá amit szeretne, vagy amire tellik
Köszi, ma én is azt az infót kaptam, meg hogy marha nehéz beszerezni, az ismerősöm pont most adta el pár hete ami volt nála. Csavarbolttal már volt rossz tapasztalatom, valami öntöttvas sz.rt adtak szerszámacél helyett :( de asszem most tudok épp egy jó helyet, remélem ott nem verik át a népet
én is a TOP-ra gondoltam a másik meg jó lesz tartalékba ha el mennének a lovak :D
Yoda mester megőrült a motorom,....Megy mint az állat
126osat vegyél abol van mit potolni de sztem 13hoz midnekép kell a 120asnál egyel nagyobb
Én a Top hengert furatnám és top dugó-gyürü garnitúrát vennék bele...
120 szemes lánc a elvileg jó nem? Nekiültem még régebben és megszámoltam...akkor elvileg az újbólis jó? Mert előre 13 as fogaskereket akarok rakni....akkor is elég lesz?
Amelyiknek nagyobbak a fel és leömlői én azt választanám bár a TOP márkában ott van ,de a Piere sem rossz!Anyagában mondhetnám ugyan az mind a kettő!
Üdv mindenkinek!

Pár napja hozzámkerült egy 50es rs, ami valószínű gyújtáskapcsoló hibás. Azért írom, hogy valószínű, mert én sem tudom eldönteni egyenlőre. Akksi felvan töltve, vezetékek behúzva a kapcsolóba, de egyszerűen semmi. Se szikra, se index, semmi. Hogyan tudnám kideríteni, hogy esetleg a kapcsoló lehet a hibás? Persze az is lehet, hogy csak rosszul van bekábelezve, ebben az esetben tudna nekem v.ki segíteni, hogy milyen szín hová megy a kapcsoló aljába? 1992es évjáratú a motor.
Nekem 3 oka van ,hogy kívül van.Az első az enyémnek más a fej idomja mint neked (pálya replika) és emiatt be sem férne a konzol és az idom közé a talp a másik nem tudom miért nekem így tetszik a harmadik lehet be is van rohadva bár ezt nem néztem.A tied áztasd be csavarlazítóval talán úgy megindul ha nem akkor sajna nem fogod tudni szétszedni mert a szár úgy van bele olvasztva a műanyagba.
Sziasztok van 2 hengerem és nem tudom melyiket furasam meg mindegyik 48,75 ös átmérőjű az egyik Top erre tippelek a másik PR vagy mi.Olcsóbb ha meg furatom és öntenek hozzá dugót és gyűrűt mert 10 be kerül.Ki mit gondol mit vállszak köszönöm.
Újonnan horror az ára a kormány csőnek bontóba próbáld meg.Csavart meg simán kapsz bármilyen csavarboltba sima inbusz vagy torksz fejű M10es csavart kérj.
Sajnos azt vágtam egy "kicsit" tönkre.Nem is igazán volt aztán pénzem rendbehozni.Úgy adtam el sérülten.
Egyáltalán nem a 19-es nek 19mm a 21esnek 21mm mindegyiknek más a szívó csonkja.
suzuki RF 400 al estél ?
Amikor nekem balesetem volt 4éve egy pont arra járó motoros segített az út közepéről felállítani a motort,mert én nem igazán tudtam még lábon sem állni.Ott maradt velem addig még megérkeztek a mentők és a rendőrök.Nagyon jól esett.Ilyen esetben legyünk erősek és segítsük társunkat!
hi mindenkiknek/ most hogy így olvastam mi volt én is csak azt tudnám javasolni h maradjatok a motor mellet nem hiányzik még 1 baleset
mert ilyenkor meg van zavarodva mindenki
vagy pedig leállítani a forgalmat vagy elterelni addig még ki nem érnek a mentősök ha nagy a baj vagy a rendőrök
még valami mindig legyetek észen sose lehet tudni mikor jön a baj
Még egy jótanács, bár nem akarok okoskodni közöttetek. Ha veletek történik baleset, különösen forgalmas úton, ne pattanjatok fel a motor mellől, hogy lemenjetek az útról, mert abban a pár másodpercben az ember azt sem tudja, hogy merre van az előre. A legjobb a motor mellett maradni, mert azt legalább látják, és páran úgyis megpróbálnak kikerülni. Ha a motoros akkor épp az úton rohangál akkor könnyen elcsapják. Sajnos láttam ilyet, rossz volt nézni ahogy a srác épen megúszta a balesetet (középső sávban fellökték, de mindenki megállt körülötte), a motorja picit összetört, és amikor ott keringett akkor nem sok híja volt, hogy az egyik kielőző autós kb. 50-nel el nem találta, ráadásul addigra már a bukója sem volt rajta mert zavarában fél másodperc alatt lekapta magáról.
Ezt már nagy motorosok is tanácsolták nekem is, tehát nem az én okosságom, de érdemes megfogadni: maradjatok a motor mellett.
hogyne tanultam belőlle. És megérteném ha ezekután nem bocsájt meg soha.
reméljük, hogy tanulsz belőle, mert ilyen helyzetekre általában nem vagyunk felkészülve. Ha pedig balesetet látsz akkor is állj meg, hogyha nem a haverod az, mert lehet, hogy pont rád van szükség.
szégyellem magam. De nem tudtam hogy mit tegyek és a legrosszabbat választottam mostmár tudom. még haverrel sem mertem beszélni nem tudnok a szemébe nézni pedig ezt nem szabadna halogatnom ugyérzem.
A segítségeteket kérném szükségem lenne egy 94-es extrema hátsó sárvédőre....Ha van valakinek sikítson...előre is köszi
Ha máskor ilyen van ne menj el mert hiába ül fel attól még lehet életveszélyes sérülése....A rendőröknek meg azt mond hogy nem láttad a balesetet.....
Gyónnom kell nektek. Mikor haver balesetezett ott voltam láttam mindent én őt láttam hibásnak de most ez nem lényeg. Büntudatom van mert mikor belepukkant a kocsiba én elémentem megnéztem hogy felül és elmentem a helyszínről. Nem tudtam hogy mit tegyek. Ha maradok akkor ellene tanuskodtam volna mert én ugy láttam. De hogy nem maradtam igy kihozta hogy az autós volt a hibás. Nagyon rossz érzés hogy otthagytam mikor szüksége lett volna rám de nem tudtam gondolkodni. A helyszínt elhagytam de távolrol figyeltem. Össze voltam zavarodva. Ha visszatekerhetném az időt most nem így cselekednék.