Megnéztem a karbit és nem párolog belőle a benzin mert úgy szedtem szét hogy zárva volt a csap már reggel óta.De még mindig azt produkálja hogy indítás után 6-7ezren pörög 10-20mp-ig.Aztán mint ha semmi sem történt volna beáll alapjáratra.Hogy mi a fene van vele nem tudom.Nincs ötletetek?
nekem mindketőben 35ös volt gyárilag ...
meg ebből a BA20D izobol csak 35/45 watosat meg még 35ös xenon hatásút találtam csak
nekem igy h duplán van nagy területet világít és látok esőbe is(bár eredetivel is láttam csak akkor nem ha akora volt a vihar h tulságosan verte a plexit.)
Ez a világítás téma engem is érdekelne srácok!
Amúgy 25 wattos a tompított égő a távolsági meg 35.
Rá van írva a foglalatra
Szoval valahogy meg lehet oldani mert elég hurka főleg esőben éjszaka.Pénteken jöttünk haza Debrecenböl tompítottal jöttem, esett az eső éjszaka és kb a felezővonalbol 1 volnalat láttam.:(
Dugattyút mérettáblázat alapján lehet rendelni. Teljes magasság, fejmagasság, csapszegfurat, stiftelés távolsága meg még néhány méret. Gond akkor van, ha ezek alapján nincs kész dugattyú.
én lecseréltem egy 55W-os izzóra, igaz hogy nem ment bele a gyári foglalatába de benne van . elég régóta benne van és sokat is használom. a foncsorom nem károsodott még, pedig sokan mondták h kiolvad vagy ilyesmik.. én a refim helyére raktam be egyet de tervezem a tompitottba is nekem egész jó lett... ''végre látok is valamit''
A furat nagy mértékű változtatásánál a vezérlést is utána kell igazítani. A felömlőnél már 0,2mm is sokat számít. Ill. a hengerfejet is utána kell munkálni ilyet is tudok tervezni, ha érdekes.
Üdv.
Vki lecserélte már a gyári izzót vagy átalakította már valahogy a világitást?
Mert nekem a gyári /nemtudom hányas izzó, de gondolom a gyári/ nem vmi jól világit:S
Amúgy a tompítottról van szó mivel refi nincs rajta..
hát.tudomásom szerint minden dugónak van javítómérete,de ezek csak pár mm-erek.azt nem tudom hogy ha nagyobb dugót veszel bele (tegyük fel most van neked 40,3-as és veszel bele 47-eset)akkor a csapszeg átmérő változik-e.viszont az biztos, hogy nem kell új főtengely,max új hajtókar ha mégse stimmel.
Olyan kérdésem lenne hogy eltört a gyürü a mociban és a szerelő azt mondta hogy kb 1.5mm bemarás van tehát furni kell.Furás után olyan 65-70 cm3 lenne mert ugye nagy a bemarás és ugye így nagyobb dugo is kell bele de azt mondja a szerelőm hogy spec dugó kell olyan aminek a csapszeg átmérője jó a főtengelyhez de átmérője meg ugy jó a furt hengerbe.Sztetek hol tudnék ilyen dugót szerezni mert ezt a hengert akarom megcsinálni mert egy dr hengerről van szó.
Meg ez tényleg így van hogy ha nagyobbra furatom akkor már főtengelyt is cserélnem kell mert nem stim a csapszeg átmérő?
a hülye picsa.meg a sok paraszt.honlapon azóta nem nagyon gondolkodtam.asszontad úgyis msn-en.én 70ccmtől már herélnék.legalábbis én az enyémet fogom.így is leforog terhelésen 11,5öt.de ha herélem akkor meg alsóbb fordulaton is jobban húz majd.fúvóka:nagyobb sebesség=nagyobb fogyasztás.sztem ha csinálni akarod akkor ezt a 3-at egybe.de lehet érdemes lenne azért a manager-emet is megkérdezni.
hát ha szivató nélkül indítod,akkor lehet h elpárolog a karbidból a benzin és azér indul magasabb fordulaton.miután leállítod és újra elindítod akkor meg már megszívja magát a karbi és azér nem csinálja.csak tipp
Üdv mindenkinek.
Az mi a fenétől lehet hogy ha beindítom a motortó akkor azonnal elkezd vagy 6ezres fordulaton járni aztán 10-20mp múlva visszaáll alapjáratra.Ha leállítom és újraindítom akkor semmi gond vele.De ha huzamosabb ideig áll(mondjuk másnapig) akkor újra csinálja.Volna ötletetek?Köszönöm!
köszi amugy azért kérdem mert ma kezdtem el hozzá álitani az új hengerszetthez és kipuhoz a karbit mert dadogott de még most se 100as de sokkal jobb mint volt és már a benzin menyiségre gyanakszom holnap megnézem enyémben hanyas van még1* THX
benzit ma raktam bele fullon van XD széles út meg jövöhét hétvégén lesz vagy is hosszab útra meek mert apámékkal leugrunk az apa testvéréhez :D mert valami falunap lesz :D
hát beraktunk 1 T csatlakozoót a vízpumpaág hoz amit eccee képen volt valakinek és kérdezted asszem te hogy az mi mert neked vagy valakinek nincs olyannya na kis csövet rákötöttük és az jó meg levettük a hengerfejet ahól a külső tömítés jó volt de a dugattyú széléné van még 1 tömítés az volt kicsit szar azt megcsináltuk összeraktuk aszt jó lett jah meg a motorolajat is leengettük és újat raktunk bele :D
Megnéztem a karbit és nem párolog belőle a benzin mert úgy szedtem szét hogy zárva volt a csap már reggel óta.De még mindig azt produkálja hogy indítás után 6-7ezren pörög 10-20mp-ig.Aztán mint ha semmi sem történt volna beáll alapjáratra.Hogy mi a fene van vele nem tudom.Nincs ötletetek?
meg ebből a BA20D izobol csak 35/45 watosat meg még 35ös xenon hatásút találtam csak
nekem igy h duplán van nagy területet világít és látok esőbe is(bár eredetivel is láttam csak akkor nem ha akora volt a vihar h tulságosan verte a plexit.)
Amúgy 25 wattos a tompított égő a távolsági meg 35.
Rá van írva a foglalatra
Szoval valahogy meg lehet oldani mert elég hurka főleg esőben éjszaka.Pénteken jöttünk haza Debrecenböl tompítottal jöttem, esett az eső éjszaka és kb a felezővonalbol 1 volnalat láttam.:(
Tuji
nagyobb területet világít meg meg ugye a fehéres fény
Tuji
Vki lecserélte már a gyári izzót vagy átalakította már valahogy a világitást?
Mert nekem a gyári /nemtudom hányas izzó, de gondolom a gyári/ nem vmi jól világit:S
Amúgy a tompítottról van szó mivel refi nincs rajta..
Kicsit furcsán fogalmaztam de remélem megértitek.
Olyan kérdésem lenne hogy eltört a gyürü a mociban és a szerelő azt mondta hogy kb 1.5mm bemarás van tehát furni kell.Furás után olyan 65-70 cm3 lenne mert ugye nagy a bemarás és ugye így nagyobb dugo is kell bele de azt mondja a szerelőm hogy spec dugó kell olyan aminek a csapszeg átmérője jó a főtengelyhez de átmérője meg ugy jó a furt hengerbe.Sztetek hol tudnék ilyen dugót szerezni mert ezt a hengert akarom megcsinálni mert egy dr hengerről van szó.
Meg ez tényleg így van hogy ha nagyobbra furatom akkor már főtengelyt is cserélnem kell mert nem stim a csapszeg átmérő?
aztán lehet jövő hónaptól már másik mocim is lesz
Az mi a fenétől lehet hogy ha beindítom a motortó akkor azonnal elkezd vagy 6ezres fordulaton járni aztán 10-20mp múlva visszaáll alapjáratra.Ha leállítom és újraindítom akkor semmi gond vele.De ha huzamosabb ideig áll(mondjuk másnapig) akkor újra csinálja.Volna ötletetek?Köszönöm!