már hogyne létezne zárt aksi?én is betettem a szekrénybe,ráfordítottam a kulcsot és olyan klausztrofóbiás lett az aksi.csak nyöszörgött h engedjem ki és megígérte h viselkedni fog.azóta nincs vele probléma
de bizony h gyári.hát szegény kicsit meg van hajolva meg a csapágyat is fel kellett pontozni.de még betegen is bírta a tempót.üresbe forog 13-14 ezret is.terhelésen 11,5 körülig bírja a 13as lánckerékkel.
Végülis rátettem mert rajta van a töltőn hogy automatic,elsőre ezt nem vettem észre mert kölcsön kért töltő.De gond nélkül feltöltötte.
Köszönöm a segítségeket!Üdv!
1 zárt aksi nem létezik!Szuszogó mindegyiknek van!A másik minden akkumulátor annyit vesz fel amennyi az ellenállása.A töltő max 2,2 ampert tud!Ebből annyit vesz fel akkumulátor amennyire szüksége van!Ezért is vannak biztosítékok a töltőben.A gyors töltés az teljesen más elv!Ha ez tényleg így lenne ,hogy csak a tizedével lehet tölteni akkor a kocsikban a generátor simán szétbaszná az összes aksit!
Elméletileg a kapacitás egy tizedével lehet tölteni ami 0,4A. Ha nem autómata a töltő akkor ne rakd rá a 4Ah akksira. Vannak gyorstöltő eljárások is ott viszont figyelni kell az akku hőmérsékletét . Zárt akksiknál nem igazán használható a gázképződés miatt.
Akár mekkora Amper töltésűt rátehetsz!Főleg azt amit írtál!A te töltőd 2,2Ampert tud az aksid pedig 4Ah vagyis 4 amperórát tud!Ha a töltőd 2,2 Amperos annyit jelent ,hogy folyamatosan 2,2 Ampert ad le az aksi pedig 4ampert vesz fel óránként ill ad le!Ergó nyugodtan felrakhatod!A töltő amper ja csak a töltési időt határozza meg!
Te figyi, neked gyári főtengód? Mekkora fordulatot bír a gyári? Lehet még kap nagyobb áttétet, fúvókát és herélést a mocim...
Am. ma vittek egy R6-on, oan 200 körül... Fsza volt...
Mi a helyzet veletek?
Most jöttem haza oda voltam tankolni tele van a kis Rs