az a Derbi sosem lesz Minarelli.de ha gyorsan akar vele menni akkor:hengerszett,főtengely,lánckerék,gyertya,kipuff herélés,karbi,főfúvóka,kuplung.és lesz egy olyan gépe mint gedeonnak
sportba is ugyanúgy megvan a folytás.csak a kialakítása más és ettől van némi teljesítménynövekedés magasabb fordulaton, de én mindenkitől azt hallottam h 8e környékén jön meg az ereje.a kokszot meg ki lehet égetni a kipuból.egyébként meg a Minarelli blokkok a legerősebbek ebben a kategóriában
hát jah mert ha olasz lenne... jobb lenne meg monnyuk sport kipuval jobb lenne mint alappal mertfolytás benne meg teli dzsuvával :S
bár passz :D de az olasz aprilia előnyösebb mint a spanyol azt mondják
nekem például ez volt a práblem.kiesett az egyik szénkefe és innentől kezdve meghalt az önindító.szétszedtük.összeraktuk és megen kiesett.aztán szétszedtem,kicsit megreszelgettem a keféket h be tudjam fogatni a helyére és azóta tökéletes.max 2x volt h a bendix nem húzta ki és csak pörgött magába de ez csak egy gombnyomásra.ja meg ki lett tisztítva mikor gedeon itt volt.
attól hogy sportkipufogó csak annyi történik h később jön meg az ereje de akkor sokkal jobban.ha a gyárit heréled (egy 70es hengerhez legalább) akkor korábban jön meg az ereje és ha jól herélted akkor nem fogja szétpörögni magát.mint gedeoné
fúvókát nemártana, és ahhoz bekarburálni. sajnos az új rs-ek már anyira nem húznak minta régiek. egy sportkipuff rendszerben nem gondolkodtál? te kipud televan minden szarral sokat segítene rajta
Ja meg amúgy, elég gyenge a verda a többihez képest. Lassabban pörög föl, mint a többi. Karbival nem csináltak semmit tudtommal (csak alapjárat állítás, legalább is ennyit mondott a srác). Valami fúvókát nem kellett volna cserélni?
bár passz :D de az olasz aprilia előnyösebb mint a spanyol azt mondják
Milyen az új vas?
Tuji