Ja kérlek a teljesítményt meg kell fizetni Egyetértek Danival ésszerüen kell tuningolni...Robogó fujj Az RG80-al lealáztam egy 80-as tuning piaggot Pedig az a karbin és a kipun kívül gyári volt...
szerintem az öszes ilyen hülye állat. nemfogja tudni rendesen használni. anyit fog enni mint 1 porshe. 1 dugóval kb 2000km-t ha elmegy. az égszíjat sztem ezalatt simán szétszabja. ááá én biztos nem vennék robeszba olyat
előszörois az én motorom tényleg 120at ment! kb 5kilóméter alatt gyorsulta ki. az az rs még a 96os évjárat volt, nemtom a 80as dr is kb 14ló de nem 100% nemkell megkövezni, tehát 1 súlycsoportban lehet azzal a polini-val. és akárhogy nézzük csak maga a henger volt 80000ft tehát jahm. és akkor még nem adtam hozzá a többi dolgot.
Ha az enyém 50-es DR el 14-es karbival 110 akkor egy polini 120-al simán hihető de a babettádat furasd meg....csak ne felejtsd el kicserélni a motorfékbetétet
Dani, hány lovas a 80as DR? Ugye az öntöttvas? Egyébként ha az az 50es henger aluhenger volt és minden egyéb fullos volt, biztos nem lehetett uccsó gép.
figyelj elmondom mégegyszer. volt rajta egy alu polini henger igaz 50es de 15lovas. majdnem erősebb mint a 80as dr. kurva joszú áttétel. sportkipuff rendszer 19es karbi de valami kurva nagy fúvóka mer 7litert evett 100on. aki nemhiszi baszok rá. akár megis mutatnám csak sajna ellopták a motort
Ez volt a bajom a géppel ezért szedtem szét és rakom rá a 52mm-es hengert,21-es dell-t,malossi karbon membránt,14-es fogaskereket és malossi kuplungot...Mert 8000-től úgy megy mint akit picsán rúgtak de alatta nem lehet utazni sem...