Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én a hejedben jol bebasztam volna a pénzből... kurvasok bajod lesz még ezzel.... amugy nekem fogalmam nincs! ilyen felnit még nem isláttam! meg a tank se a motoré...
Sziasztok!Most vettem egy Apriliát,egy 50 éves faszitól 20.000-ért.A faszi vagy 5 éve rakta le elmondása szerint mert megállt alatta.A hiba okára nem jött rá.No nem is ez a lényeg.Az a helyzet,hogy azt se tudja millen tipus és én sem,mert illet nem találtam sehol.A motoron sem találtam semmilen táblát,azt se tom hol keressem mert nem volt eddig csak Simsonom.Tudnátok segíteni benne millen tipus,mennyi lóerő.Annyit láttam a hengeren,hogy 93-as,de az nem jelent semmit.Alkatrész is érdekelne hozzá,pl az alsó burkolat ha van valakinek.Köszi előre is!
ez negem is érdekelne.! van még valaki most?
mennyivel lesz másabb mondjuk egy karbonlamellás szívómembrán ha kompletten veszem vagy mondjuk ha csak az én lamelláimat cserélem ki?
Javasolnám az olaj teljesítmény szintjének ellenőrzését. A "D" szint a legjobb, de nem mindegy melyik mérési rendszerben! Ennek utána nézek még és referálok.

Tuji
Motorja válogatja. Egyszer haverom tanácsára vettem V Force? membrán blokkot. Ez nyolc lapos nagyon hegyes szögű full tuning alkatrész, tehát az én alaptuningos motoromhoz nem volt jó, de méretek híján nem tudtam szimulálni a hatását. Amikor le tudtam mérni már pontosan tudtam miért nem jó. Mindenesetre csak ajánlani tudom azt a motyót, mert egyébként az egyik legszélesebb tartományban dolgozó megoldás és csaknem jó volt a két lépcsővel gyengébb tuningra is. Én ajánlanám, hogy szerezz méreteket és leszimulálom, de ehhez a motor többi mérete is kellene.

Tuji
már csak azér is mer kb ez volt a téma 2-3 nappal ezelőtt is.tessék visszaolvasgatni.elég sokat beszéltünk az olajokról
agip speed 2t 2200Ft
agip racing 2t 2800ft (ricinus alapú)
elvileg az alényeg h full szintetikus legyen. meg ugye 2t..
itt forumon láttam agip cityt meg speedet meg még nemtom
én castrol racing-et szoktam v castrol actevo-t
megmég márkásabb a repsol de azt nem probáltma milyen
Köszi hogy "adtatok választ" a kérdésemre ugy látom fölösleges lassan írni ide, mert a piti kérdésekre már nem is válaszoltok
ja látom bocsi félrenéztem. este van
eltömitemD: jövö idő :D
majd hétvégén , de szerintem ugye ha a csavarig van töltve akk ideális meyniség van benn és nem tud máshol kimenni, tömitést meg leengedő cscvart csak nem nyomja ki. asszema forgás sebességétől jön ki ahogyan foylik benn nemattol h tul van töltödve
és azóta semmi gáz? lehet nekemis ezt kellene tennem. csak attol fosok hogy akkor meg másfele folyik ami nem tenne jót a blokknak. nemtudom.....
bár most alternativa h eltömitem azt a lyukat
hát ezazz éniss ugyanígy jártam
aszem gyárilag 10w40. én 10w50est vettem, ez pörgéstöl tulfolyon kijött-.-
szoval most énis keresek vmi sürübet
valaki megtudná nekem mondani hogy mien olajat érdemes venni a blokkba-a kuplunghoz? mer amiet mi vettünk az valszínüleg túl híg!
üdv Dani
Én nemalszok
na mivan srácol alusztok? jövő hétre talán befejeződik az rs-project. meglesz a leo vince rendszer meg a polini kuplung. kíváncsi leszek hogy hogy fog lépni márcsak kellene egy jó szerelő aki öszerakja
nemkell felrani csak bekell jól karburálni. énis holnap délelött megcsinálom fasza lesz és érdekes mer fordulaton 5-6000en sokkal jobb hangja lett nemis értem hogy miér
akkor felrakom a polcra dísznek
teis úgyjársz mint én mert éniss ugyan azt vettem
Ha valakit érdekelne tudok 96-97-es Rs elsőlámpát indekszet tükröt és oldalidomot.Vadi ujjak és olcsók!Most árat nemtudok mondani de ha valakit érdekel megkérdezem.Eredeti cseszterfild !
Én vettem egy malossi mhr replica karbon szívómembránt szerinted jólessz vagy állítgatni kell?
A membránlap vastagsága és anyagminősége meghatározó. Biztosan megfelelőre cserélted? Ha részterhelésre kap keveset a motor akkor tű feljebb, ha tetejére akkor nagyobb főfuvi. Alapjárati keverék az alapjárati keverékállítóval állítható. Esetleg úszószint ellenőrzés.

Tuji