én a hejedben jol bebasztam volna a pénzből... kurvasok bajod lesz még ezzel.... amugy nekem fogalmam nincs! ilyen felnit még nem isláttam! meg a tank se a motoré...
Sziasztok!Most vettem egy Apriliát,egy 50 éves faszitól 20.000-ért.A faszi vagy 5 éve rakta le elmondása szerint mert megállt alatta.A hiba okára nem jött rá.No nem is ez a lényeg.Az a helyzet,hogy azt se tudja millen tipus és én sem,mert illet nem találtam sehol.A motoron sem találtam semmilen táblát,azt se tom hol keressem mert nem volt eddig csak Simsonom.Tudnátok segíteni benne millen tipus,mennyi lóerő.Annyit láttam a hengeren,hogy 93-as,de az nem jelent semmit.Alkatrész is érdekelne hozzá,pl az alsó burkolat ha van valakinek.Köszi előre is!
Javasolnám az olaj teljesítmény szintjének ellenőrzését. A "D" szint a legjobb, de nem mindegy melyik mérési rendszerben! Ennek utána nézek még és referálok.
Motorja válogatja. Egyszer haverom tanácsára vettem V Force? membrán blokkot. Ez nyolc lapos nagyon hegyes szögű full tuning alkatrész, tehát az én alaptuningos motoromhoz nem volt jó, de méretek híján nem tudtam szimulálni a hatását. Amikor le tudtam mérni már pontosan tudtam miért nem jó. Mindenesetre csak ajánlani tudom azt a motyót, mert egyébként az egyik legszélesebb tartományban dolgozó megoldás és csaknem jó volt a két lépcsővel gyengébb tuningra is. Én ajánlanám, hogy szerezz méreteket és leszimulálom, de ehhez a motor többi mérete is kellene.
elvileg az alényeg h full szintetikus legyen. meg ugye 2t..
itt forumon láttam agip cityt meg speedet meg még nemtom
én castrol racing-et szoktam v castrol actevo-t
megmég márkásabb a repsol de azt nem probáltma milyen
eltömitemD: jövö idő :D
majd hétvégén , de szerintem ugye ha a csavarig van töltve akk ideális meyniség van benn és nem tud máshol kimenni, tömitést meg leengedő cscvart csak nem nyomja ki. asszema forgás sebességétől jön ki ahogyan foylik benn nemattol h tul van töltödve
na mivan srácol alusztok? jövő hétre talán befejeződik az rs-project. meglesz a leo vince rendszer meg a polini kuplung. kíváncsi leszek hogy hogy fog lépni márcsak kellene egy jó szerelő aki öszerakja
nemkell felrani csak bekell jól karburálni. énis holnap délelött megcsinálom fasza lesz és érdekes mer fordulaton 5-6000en sokkal jobb hangja lett nemis értem hogy miér
Ha valakit érdekelne tudok 96-97-es Rs elsőlámpát indekszet tükröt és oldalidomot.Vadi ujjak és olcsók!Most árat nemtudok mondani de ha valakit érdekel megkérdezem.Eredeti cseszterfild !
A membránlap vastagsága és anyagminősége meghatározó. Biztosan megfelelőre cserélted? Ha részterhelésre kap keveset a motor akkor tű feljebb, ha tetejére akkor nagyobb főfuvi. Alapjárati keverék az alapjárati keverékállítóval állítható. Esetleg úszószint ellenőrzés.
Tuji
Tuji
agip racing 2t 2800ft (ricinus alapú)
itt forumon láttam agip cityt meg speedet meg még nemtom
én castrol racing-et szoktam v castrol actevo-t
megmég márkásabb a repsol de azt nem probáltma milyen
majd hétvégén , de szerintem ugye ha a csavarig van töltve akk ideális meyniség van benn és nem tud máshol kimenni, tömitést meg leengedő cscvart csak nem nyomja ki. asszema forgás sebességétől jön ki ahogyan foylik benn nemattol h tul van töltödve
szoval most énis keresek vmi sürübet
üdv Dani
Tuji